Rydman-soppa sakenee, nyt jo melkein jokaisessa brittilehdessä! Linkit
Daily Express, The Mirror, Daily Mail, GB News... Jokaisessa brittilehdessä kerrotaan nyt, että herttuatar ottaa etäisyyttä Suomen ministeriin selfien jälkeen.
https://www.mirror.co.uk/news/royals/meghan-markle-controversial-selfie…
https://www.gbnews.com/royal/meghan-markle-wille-rydman-finland-selfie
https://www.yahoo.com/entertainment/celebrity/articles/meghan-markle-se…
https://www.express.co.uk/news/royal/2207366/meghan-markle-selfie-wille…
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Olisiko kannattanut orpon ja suomen poliisin tuomita rydman sekä poistaa virastaan, nyt suomi saa pedomaineen maailmanlaajuisesti. Kiitos pedot poliisissa ja politiikassa!
Eeva Bideé oli ainoa, joka äänesti Rydmania vastaan hallituspuolueissa.
Vierailija kirjoitti:
toteaa jämäkkänä, että tämä oli nyt viimeinen kerta...
"Tämä on vimeinen kerta ennen seuraavaa kertaa".
Rasismin täytyy nyt loppua tai muuten se saa jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Olisiko kannattanut orpon ja suomen poliisin tuomita rydman sekä poistaa virastaan, nyt suomi saa pedomaineen maailmanlaajuisesti. Kiitos pedot poliisissa ja politiikassa!
Eeva Bideé oli ainoa, joka äänesti Rydmania vastaan hallituspuolueissa.
Historia palkitsee sankarit.
Mitä sitten? Itsehän suomalainen media aiheutti tämän skandaalin; nytkö tässä pitäisi taivastella, että kuinka tästä nyt tällainen show tuli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Itsehän suomalainen media aiheutti tämän skandaalin; nytkö tässä pitäisi taivastella, että kuinka tästä nyt tällainen show tuli.
Rydman aiheutti itse skandaalit. Orpo ja Purra auttoivat.
Tiedostusvälineet kertovat vain, mitä on tapahtunut.
Rydman aiheutti itse tämänkin skandaalin. Hän itse julkaisi kuvan, jossa hän poseeraa Meghanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, menikö taas vaihteeksi Suomen maine ja maakuva?
Taas meni joo. Mitä meistä maailmalla nyt ajatellaan...
Riikka Purra julkaisi aiemmin kuvan, jossa hän poseeraa Argentiinan hallintoon kuuluvan miehen kanssa. Siis siihen hallintoon, jota johtaa moottorisahaa heilutteleva Trumpin kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Natseilu ei ole yksittäinen teko, vaan asenne. Sitä ei voi pyytää anteeksi, jos asenne ei ole muuttunut.
Anteeksi ei vihvassuilta kuule pyydellä. Itse olen ylpeästi nazzi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, menikö taas vaihteeksi Suomen maine ja maakuva?
Taas meni joo. Mitä meistä maailmalla nyt ajatellaan...
Ei ole ollenkaan oleellista, mitä meistä maailmalla ajatellaan, vaan se, mitä me itse ajattelemme Rydmanista ministerinä.
Britit yrittävät nyt näyttää meille esimerkkiä siitä, mitä meidän pitäisi Rydmanista ajatella. Hän ei voisi olla Britanniassa ministeri, eikä hänen pitäisi olla ministeri Suomessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natseilu ei ole yksittäinen teko, vaan asenne. Sitä ei voi pyytää anteeksi, jos asenne ei ole muuttunut.
Veditkö sinä natsilipun salkoon Lappeenrannassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet natsı ja vielä ylpeä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin kiistatonta ja toteennäytettyä, että Ryydis on groomaaja. Kukaan ei voi asiaa kiistää. Suuri kysymys on, että miten kyseinen kaveri on ministeri ja miksi?
Eipä rikollisuus ole ennenkään estänyt ministeriksi pääsemistä. Vastahan meillä oli rikostuomion saanut pääministerikin.
Keksit taas omias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet natsı ja vielä ylpeä siitä?
Oken Adolf Hitlerin ihailija, siinä syy.
Tässä on näköjään kerätty linkkejä Briannian keltaiseen lehdistöön, joihon nähden Seiska on laatulehti. Hyvä muistaa vastaisen varalle, että nämä ovat vasemmiston lempiluettavaa.
On se kumma, että Rydman on maailmalla tunnettu rasismistaan ja groomauksestaan, mutta Suomessa hän on kaksinkertainen ministeri.
Suomen hallitus on kansainvälinen vitsi!
Vierailija kirjoitti:
Tässä on näköjään kerätty linkkejä Briannian keltaiseen lehdistöön, joihon nähden Seiska on laatulehti. Hyvä muistaa vastaisen varalle, että nämä ovat vasemmiston lempiluettavaa.
Huonosti tunnet brittejä. Nuo lehdet ovat Reform-puolueen äänestäjien suosiossa. Se on paikallinen perussuomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin kiistatonta ja toteennäytettyä, että Ryydis on groomaaja. Kukaan ei voi asiaa kiistää. Suuri kysymys on, että miten kyseinen kaveri on ministeri ja miksi?
Eipä rikollisuus ole ennenkään estänyt ministeriksi pääsemistä. Vastahan meillä oli rikostuomion saanut pääministerikin.
Keksit taas omias.
Antti Rinne ei ihan suoraselkäinen ole "Rinne joutui jättämään AKT:n lakimiehen paikan vuonna 1996, ja hänen ay-uransa keskeytyi vuosiksi. Suomen Kuvalehti kertoi vuonna 2005, että Rinne joutui eroamaan, koska hän oli laskuttanut samoista työmatkoista kahteen kertaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, vaahto suussa voi olla myös merkki vesikauhusta. Sinuna kävisin lääkärissä.
Se vaahto suussa näyttäisi olevan persujen suussa...
Jaa. Jakaaks Rydman vaahtokarkkia eduskunnassa. Parempi nii ku jakaa ne kadunkulmassa. Suomi nousuun persu edellä!
Ryde jakaa niitä persujen trollitoimistolla ja alaikäisille tytöille
toteaa jämäkkänä, että tämä oli nyt viimeinen kerta...
"Tämä on vimeinen kerta ennen seuraavaa kertaa".