Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kakkosen yritys

13.05.2007 |

No niin, olemme nyt pitkällisen harkinnan ja miettimisen tuloksena päätyneet siihen että kesälomilla alamme toden teolla TEHDÄ nro kakkosta. Mies on halunnut sitä jo kauan mutta nyt minäkin olen lopulta tullut 99% samaan tulokseen. Eli heinäkuussa alkaa viltti heilua ; )

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut 17.10.:lle.

Mariatar. Konsa testaillaan? Mä epäilen vähä et ovis ois ollut jo pe. Seksiä oli ke, pe ja tänään, joten aika hyvät mahkut kumminkin, jos lisääntymiskyky on entisellään.

Nyt nukkumaan ja lukemaan =) Mukavaa ja onnekasta viikkoa kaikille yrittäjille =)

Vierailija
62/74 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi hyvä ketju!

Meillä esikoinen 9kk ja imetän. Kuukautiset ei oo alkaneet vielä raskauden jälkeen. Meillä ei mitenkään erityinen yritys ole päällä mutta ehkäisyäkään ei käytetä. Minulla itsellä on kova vauvakuume, mies tuumaa, että no ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taideta aivan vielä testailla. vaikkakin mulla on ollut ovulaatiosta asti menkkakipuja.. omituista kun on alamaha kipeenä koko ajan....ja juimii.. mut odottelen muita oireita :). eli mullahan oli ovis viime viikon torstaina eli kp13 ja siis nyt menossa 18/28. Odotellaan ainakin viikko ja sitten ehkä vois testeilla...

Onko muilla piina viikko lähellä?

Vierailija
64/74 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka plussa putkahtaisi.

Vierailija
65/74 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirjottelin pitkät pätkät, mut sehän onkii johonkin hävinnyt. :/

Mulla kp23/28< eli viikonvaihteessa jännät paikat täällä. Päätin etten testaa ennen ku menkat on myöhässä kunnolla eli varmaan vasta sitten viikon päästä. Tosin voihan olla että menkat tulee sunnuntaina, pari vikaa kiertoa on ollut tasan 28 päivää, mutta joskus on jopa 31. Oireita on ollut mutta en mene takuuseen että olisivat raskausoireita. Varmaankin aikaisia menkkaoireita...

Juupa juu en muista mitä eilen kirjotin, mutta palataan taas.

Vierailija
66/74 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin malttaa ton testauksen jonnekin ensi viikkon ja sittenki on vielä hyvin aikaista, kun nytkin on vasta kp17/26-30. Ylees kierto on sen 27-28 päivää.

Jos nyt ei oo tärpänny, niin voi olla, että yritystä siirretään hieman, koska jos raskaus alkaa liian aikaisin, menetän todella hyvän mahdollisuuden vakityöhön. Työn tiimoilta asia selvinnee kuukauden sisällä.

Vierailija
67/74 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu testaillaanpas sitten vaikka ens viikolla. loppupuolelle menee..

Vierailija
68/74 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihmisten ilmoille. :)

Imoitanpa tännekin että meillä ei vielä tärpännyt...Odottelen menkkoja alkavaksi viim. huomenna. Masentaa. Sitten pitäis esikoisen kanssa kuitenkin touhuta. ja jotenkin on sellanen olo ettei sais edes olla harmissaan kun onhan mulla jo yksi äitin pikku kullanmuru. No nyt viimestään tajusin kuinka kovasti haluan toisen lapsen.

Mimmonen tilanne muilla? On niin hiljasta ollut...

Vierailija
69/74 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Caarina (muistinko nyt nimimerkin oikein) kans vähän haikee mieli ku tein testin ja negaa näytti. Melkein kyllä arvasin jo etten oo raskaana kun ei oo menkatkaan alkanu nykyisen imetyksen vuoksi. Oli vaan pakko testata kun toivon että jos ois ollu plussa... Miehelle en ees jaksanut mainita että tein testin kun miehellä ei oo mitään vauvakuumetta, vaikkakin vauvan tulo olis hänelläkin ihan ok. Mies kuitenkin suhtautuu niin ettei häntä haittaa vaikka vauvaa ei vielä kuuluiskaan.

Vierailija
70/74 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä mahtuu. Mekin aloitamme kakkosen yrittämisen ensi kuussa. Ennestään meillä on 1-vuotias ihana tytär ja sisarusta olen hänelle kuumeillut jo monta kuukautta.

Vierailija
71/74 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt takas töiden pariin.

Vierailija
72/74 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä testillä testasit?

Vierailija
73/74 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sellanen halpis, vihreä-keltainen pakkaus.

Vierailija
74/74 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itehän testasin kans tänä aamuna. negan siis. mut testaan uudestaan ehä su... no tulehan sitten kertomaan jos on viiva vahvistunut!