Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on lentää Ryanairilla?

Vierailija
21.05.2026 |

Lennot ovat älyttömän halpoja. Onko tässä joku koira haudattuna, esim. ylimääräiset välilaskut tai viivästykset? Millaisia kokemuksia?

Kiitos

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään koiraa haudattuna, kaikki vaan maksaa. Itse lento on edullinen, mutta kun otat siihen laukkuja tai haluat tietyn istumapaikan niin se maksaa. Esimerkiksi Lontoon lennolla ihan vain iso käsimatkatavara on 28€ lisää. Tämä tietenkin molempiin suuntiin. Jos haluat istumapaikan, jossa on enemmän jalkatilaa niin sillekin on lisähinta. Samoin kuin paikalle koneen etuosassa, josta pääset poistumaan nopeammin. Kaikki lisämukavuus siis maksaa. Ja lentokenttä voi olla joku pikkukenttä kauempana tai vähintäänkin isolla kentällä se on se perimmäinen portti, josta on kuljetus jonnekin kentän laidalla nököttävään koneeseen. 

Vierailija
2/6 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ahdasta, tuli ahtaan paikan kammo niillä halpislennoilla, jota on jatkunut kohta 20 vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden koneet on keskimäärin aika samanlaisia lennettäviä kuin muillakin firmoilla. Paljon nappuloita ja ohjaukseen liittyviä vipuja, mutta tietysti asiantunteva lentäjä handlaa asian.

Vierailija
4/6 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryanairin lentokoneet on suunniteltu käyttämällä mallina täyteen ahdettua sardiinipurkkia.

Vierailija
5/6 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin pariskunnan jotka olivat joutuneet maksamaan Ryanairille lisämaksua koska he eivät olleet printanneet boarding cardeja kotona paperille. Sellainen voi olla jossain yhtiön sivulla mutta jos ei lue sääntöjä tarkasti niin sellainen ei tule mieleenkään. Itse olen säästynyt toistaiseksi Ryanairilta. Se on ainoa lentoyhtiö josta kuulee puhuttavan pelkkää pahaa. 

Vierailija
6/6 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Ovatko vielä ahtaampia kuin Norwegian?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi