Uhkaava tilanne Instagramissa - miten toimia?
Joku mielisairas kehopositiivinen ihralöllykkä oli tullut riehumaan minulle Instagramissa yksityisviestien puolelle. Oli mennyt vielä sinne yksityisviestien ns. roskakoriin, eli pyynnöt puolelle. Olen muka ahdistellut sitä jostain aiheesta kommentoimalla sen julkaisuja, vaikka en edes ennen tiennyt kyseisestä ihrakasasta. Kävin katsomassa sen kuvia ja tyrmistyin siitä, miten järkyttävän surkeaan kuntoon voi ihminen itsensä mässäillä ja löhötä. Olen vieläkin ihan shokissa.
Kommentit (19)
Kehopositiiviset kuvittelevat omistavansa tämän maan ja sananvapauden. Kaikenlainen lihavuuden riskejä koskevien tosiasioiden esiin tuominen katsotaan rikoksista pahimmaksi.
Tarinastasi selvisi hyvin, kummassa teissä oli vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tositarinasta. Ja vika on siinä tursuvan ihraisessa löllykässä.
ap
Jos ei ole esittänyt todisteita väitteilleen esim. kuvakaappauksina, aika heikoin perustein louskuttaa leipäläpeään eikä sitä kauheasti kannata noteerata palkitsemalla huomiolla, jota toiminnallaan hakee. Itsellään on paha olla ja elää itsensä kanssa ja tuo on yksi tapa projisoida sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole esittänyt todisteita väitteilleen esim. kuvakaappauksina, aika heikoin perustein louskuttaa leipäläpeään eikä sitä kauheasti kannata noteerata palkitsemalla huomiolla, jota toiminnallaan hakee. Itsellään on paha olla ja elää itsensä kanssa ja tuo on yksi tapa projisoida sitä.
Jokainen kehopositiivinen läskiaktivisti unelmoi salaa normaalipainoisesta, jopa hoikasta vartalosta, vaikka julistavat lihavuuden autuutta ja ihanuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Vika oli sinussa. Jos tarina siis olisi tosi.
Onkohan joku pyöreä tyttö vienyt sulhasen tältä aloittajalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Vika on oikeasti sinussa. Olet ollut ennen itse ylipainoinen ja laihduttanut, mutta itseinhosi on tallella. Todellisuudessa vihaat itseäsi ja projisoit sen muihin. Ja totta, inhottavahan sinä oletkin, huono ihminen.
tyrmistyin siitä, miten järkyttävän surkeaan kuntoon voi ihminen itsensä mässäillä ja löhötä.
Tyrmistyitkö ainoastaan? Vai kommentoitko myös häntä näillä sanoilla? Miten sinut on voitu edes jäljittää, jos et ole kommentoinut mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus.
No itseasiassa se ihminen jota ap on ahdistellut, voisi tehdäkin.
Vierailija kirjoitti:
tyrmistyin siitä, miten järkyttävän surkeaan kuntoon voi ihminen itsensä mässäillä ja löhötä.
Tyrmistyitkö ainoastaan? Vai kommentoitko myös häntä näillä sanoilla? Miten sinut on voitu edes jäljittää, jos et ole kommentoinut mitenkään?
Ei Instagramissa ole kiellettyä kommentoida julkaisuja. Sitä paitsi siellä olla vieraskoreita, eli ei kirjoitella törkeyksiä, eli jos olen jotain kommentoinut, niin tuo ihralöllykkä on itse tulkinnut kommenttini loukkaavaksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Totuus: ap on hullu, joka on käynyt solvaamassa tavallista ihmistä, eikä kestä sitä kun sai palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus.
Poliisit sanoisi, että fakta on, että lihavuus on vakava terveysriskeille altistaja.
Ap on sama sekopää joka tekee niitä "hyh hyh, Prismassa oli joku lihava" -avauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus.
Poliisit sanoisi, että fakta on, että lihavuus on vakava terveysriskeille altistaja.
Oletko lapsi? Kuinka ihminen voi olla noin harhainen ja naiivi? Tietenkin ahdistelu on rikos ja jos olet mennyt ahdistelemaan jotakuta edes somessa, se voi johtaa sakkorangaistukseen.
aivan