Kolmipäiväiset polttarit. Järkee vai ei?
Miehen ystävät on taas vähän kehitelleet eräälle ystävällee polttareita. Kestävät kuulemma perjantaista sunnuntaihin ja ovat vieraalla paikkakunnalla.
Vain yhdellä muulla pariskunnalla meidän lisäksi on perhe, joten muille heistä se on kai ok, mutta minusta hieman kohtuutonta. Lisäksi kun miettii, miten paljon rahaa tuollaiset polttarit maksaa, niin minusta on älytöntä.
Olenko jotenkin kohtuuton, kun käskin miehen miettiä kaksi kertaa meneekö koko polttareihin? En haluaisi kieltää menemästä, mutta tiedän, että polttarit maksavat vähintään 200 euroa/henkilö eikä meillä ole sellaiseen varaa. Miten itse suhtautuisit?
Kommentit (25)
Ei mun mies tule mun shoppailureissuistakaan valittamaan vaikka rahaa menee moninkertaisesti tuo.
neuvottelematta siitä toisen kanssa. Sen verran tiukilla on rahat koko ajan.
t: duunari ja opiskelija-osa-aikatyöläinen
näe tuossa mitään muuta ihmeellistä kun tuon hinnan. Itsekin menossa tyttöpolttareihin pe-su ja mikä kuullostaa taivaalliselta! Saa vähäksi aikaa unohtaa kotielämän ja keskittyä vaan kaverihin ja hauskan pitämiseen!
Sittenhän jos se on siitä kiinni, että saako lapsille ruokaa ei voi mennä tollasiin bileisiin, niin simppeliä se on.
Ihan duunareita mekin ollaan, mutta ollaan vaan vissiin osattu hoita asiamme niin, ettei tollanen reissu silloin tällöin tai shoppailu parin kuukauden välein tuota ongelmaa. Meillä neuvotellaan yli 1000 euron hankinnoista kyllä, mutta ei meidän tarvitse joka euroa tilittää toisillemme.
Mies oli samalla porukalla juuri viettämässä vappua. Minä lapsen kanssa kotona. Sitten kun on häät, mies lähtee jatkoille, minä menen lapsen kanssa kotiin. Mutta kuten sanottu, mies saa mennä, jos siltä tuntuu.
Ja on tilanteita, joissa 200 euroa on paljon. Olisi ihanaa, jos mies vaikka käyttäisi sen verran rahaa siihen, että me saisimme olla yhdessä tai muuten perheeseen. Mutta se, että se pistetään viinaan ja syömiseen viikonlopun aikana, ei ole kivaa.
Katsotaan nyt. Mies sanoi, ettei hänen sinne ole pakko jo perjantaina mennä. Menee ehkä sitten vasta toisena päivänä, jos on mahdollisuus.
ap