Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmipäiväiset polttarit. Järkee vai ei?

Vierailija
13.05.2007 |

Miehen ystävät on taas vähän kehitelleet eräälle ystävällee polttareita. Kestävät kuulemma perjantaista sunnuntaihin ja ovat vieraalla paikkakunnalla.

Vain yhdellä muulla pariskunnalla meidän lisäksi on perhe, joten muille heistä se on kai ok, mutta minusta hieman kohtuutonta. Lisäksi kun miettii, miten paljon rahaa tuollaiset polttarit maksaa, niin minusta on älytöntä.

Olenko jotenkin kohtuuton, kun käskin miehen miettiä kaksi kertaa meneekö koko polttareihin? En haluaisi kieltää menemästä, mutta tiedän, että polttarit maksavat vähintään 200 euroa/henkilö eikä meillä ole sellaiseen varaa. Miten itse suhtautuisit?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalit polttarit on yksi päivä ja muutama kymppi per osallistuja!

Vierailija
2/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako miehesi edes mennä koko viikonlopuksi örveltämään? Voisiko osallistua vain yhtenä päivänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaan harmittaa kun ei ole itselles samanlaista viikonloppua tulossa!

Vierailija
4/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi täällä kotikunnalla, niin mies voisi varmaan osallistuakin vasta lauantaina.

ap

Vierailija
5/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka köyhiä olette?!?

Vierailija
6/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kiva, jos joku haluaa/jaksaa järjestää kaveriporukalla kivaa koko viikonlopuksi. Minä ainakin osallistuisin mielelläni ja uskon, että miehenikin.

Jos teillä on raha/vapaa-aikaongelmia, niin sitten kannattaa vaan sopia polttariporukan kanssa etukäteen, että osallistuu vaikka vain yhdeksi päiväksi.

Pahinta mitä voit tehdä, on että alat syyllistää miestäsi hänen kaveriporukan järjestelyistä ja rahanmenosta.

Vierailija
8/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

te, jotka ihmettelette ap:n reaktioita, oletteko kenties niitä, joilla on muutenkin tapana huidella aina kavereiden kanssa viikonloppuja ja lomia, ja kavereita voi tavata aina vain baareissa, meillä kaikilla muilla kun se ei ole tapana. Jos mun miehelle tulisi moinen kutsu, ei se kyllä missään tapauksessa lähtisi. Kyllähän tuossa vaakakupissa painaa se, että rahat on perheeltä pois ja aikakin myös.

Vierailija
9/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noita polttareita nyt joka viikonloppu ole

Vierailija
10/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon, että parisuhteessa on aika tärkeää oivaltaa, että se on kompromisseja ja että toisenkin ajatukset on otettava huomioon, eikä aina vain ajatella itseään ja elää samoin kuin sinkkuvuosina.

Vierailija
11/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs sano, anna kun arvaan.. Sulhaselle on avattu jopa polttari-tili? Ja hän saa rahat omaan käyttöön?

Tunsin tälläisenkin tapauksen..

Vierailija
12/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä toi hinta ole paha, saman verran menee normaalina mökki viikonloppuna!

Antakaa niitten miestenne edes välillä relata niin ne jaksaa kuunnella teidänkin narinaa paremmin =)

Vierailija
13/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillekin iso raha tuo 200e. Eikä mökillä noin paljoa mene vkonloppuna, mukaan laskettuna autokulutkin. Murisisin minäkin jos pitäs tolla hinnalla polttareita viettää.

Vierailija
14/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mulle kuulu mitä ne siellä tekee ja mihin aikuinen mies rahansa käyttää =)

17

Vierailija
15/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut syy mitä keksin on se, että nainen on vaan kateellinen...

Vierailija
16/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kai tää suuntaus on mennyt. Mun mielestä yksi päivä olisi riittänyt mainiosti, mutta eipä siinä mun mielipidettä kyselty..

Harvoinpa se kaveriporukka kuitenkaan ehtii yhteen kokoontua, kerran vuodessa suotakoon.

Vierailija
17/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan pieniä (alle 3-vuotiaita). Silloin ei kumpikaan olisi kehdannut jättää toista pe-su yksin.

Vierailija
18/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä, jos perheettömät miehet haluavat remuta ja pitää hauskaa.

Ap:n varsinainen huolenaihe koskee kuitenkin omaa miestään, eiksniin... ei siis sitä, miten ihmiset ylipäänsä viettävät polttareitaan. Jos teillä on rahasta tiukkaa, voisit hyvin sanoa miehelle, että mieti, onko meillä varaa tuohon. Älä kuitenkaan suostu ottamaan itsellesi natkun vaimon roolia, jätä ratkaisu miehelle. Jos hän menee, sinä voit sanoa, että noniin, minä sitten menen viikonlopuksi syksyllä...

Vierailija
19/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs on tyypillistä känniörvellystä kolme päivää, en ymmärtäisi miehen osallistumista. JOs taas on järkevää ohjelmaa ja miehestäkin mukavaa, niin antaisin mennä.

Vierailija
20/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on naimisissa ja perheellinen, ei rahat niin vain omia ole, vaan kyllä ne kuuluu sentään olla yhteisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän