Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pienten lasten äidit on usein stereotyyppejä?

Vierailija
20.05.2026 |

Olin kirppiksellä ja katsoin pitkään kirjoja yhdellä osastolla lapsenlapselleni. Ilmeisesti liian kauan kun kohta viereen tai oikeasti taakse ilmaantui hengittämään niskaan sellainen tättäräätyyppinen mamma joka puhui lapselleen tärkeilevään mammatyyliin muumeista ja mitä kirjoja on jo luettu. Jäi seisomaan mielenosoituksellisesti taakse osoittaakseen että oot kattonut jo kauan ja tarpeeksi. Sieluni silmin näin kuinka nainen jyrää kotona miehen kun tietää kaikesta kaiken. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/26 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, minä olen 47-vuotias, akateeminen pienten lasten äiti. En työn ja arjen kiireiden takia ehdi käymään kirpputoreilla. Myös mieheni on akateeminen. Kotona käymme keskusteluja kummankin alaan liittyvistä tilanteista ja kysymyksistä. 

Vapaa aikana käyn salilla ja pedikyyrissä. Lasten kanssa käymme viikonloppuisin museoissa ja taidenäyttelyissä. 

Vaude, tämä teki minuun vaikutuksen.

Vierailija
24/26 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuulijoille esiintyvän puhetyylin, mutta sitä tekee kyllä muutkin kuin jotkut pienten lasten äidit.

Vierailija
25/26 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, minä olen 47-vuotias, akateeminen pienten lasten äiti. En työn ja arjen kiireiden takia ehdi käymään kirpputoreilla. Myös mieheni on akateeminen. Kotona käymme keskusteluja kummankin alaan liittyvistä tilanteista ja kysymyksistä. 

Vapaa aikana käyn salilla ja pedikyyrissä. Lasten kanssa käymme viikonloppuisin museoissa ja taidenäyttelyissä. 

Vaude, tämä teki minuun vaikutuksen.

Kiitos :)

Vierailija
26/26 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuollainen erinomaista mammuuttaan kovaan ääneen kailottava tapaus on ärsyttävä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi