Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhee vauvakuume... Apua!

Vierailija
13.05.2007 |

Muksut on jo koululaisia ja miehelläkin on jo ikää pitkälti yli neljänkympin. Mitenkään ei vauva " sopis" kuvioon, kaikki on niin helppoa ja hyvin nyt; asunto, työt, vapaa-aika jne. Mutta kun olis niin ihanaa kun olis pieni suloinen vauvantuoksuinen nyttyrä... huoh...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään kaverilla vauvaa, jota voisit hoivata? Aattele ny, raskauden pahoinvointi, väsymys, närästys ja muu helvetti. Ja sitten synnytys ja toipuminen. Koliikkivauva, sinappikakat ja yöheräilyt. Uhmaikä uudestaan ja pottailut ja kaikki helvetti. Älä ny viitti nainen.

Vierailija
2/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän naisen vietti (vauvakuume) on niin paljon hyväksytympi kuin miehen..? (halu levittää siementään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ap, että mitä muita syitä keksit sille, että vauva ei voisi tulla kuin tuo, että mies on yli 40v?

Paavo Lipposelta voit toki kysyä kans mielipidettä, hän tais olla 59, kun nuorin syntyi ;-)

Vierailija
4/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: tosi hyviä pointteja, ei vaan auta...

3:?

Vierailija
5/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä varmaan mitään tosi pätevää syytä keksikään ;) On vaan jostain sellainen olo että pitäis keksiä joku syy, en tiedä miks. Itse en ole kuin kolmekymppinen eli oikeasti ei kai se miehen ikäkään hyvä syy ole. Pelottaa vaan lähteä siihen rumbaan, mutta eipä sitä taida katua sit kun vauvaa sylissään pitää. Taloudellinen tilanne on nyt kyllä hieman huono, mutta puolen vuoden päästä todennäköisesti jo parempi. Ja pienillä tuloilla sitä pärjättiin viimeksikin äikkärillä.

Vierailija
6/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta oli jo saatu siihen ikään että helpotti melkoisesti, kun vauvakuume pukkasi taas päälle. Yritin etsimällä etsiä syitä miksi se vauva ei kuvioihin kävisi, mutta neljättä tässä nyt odotellaan kesällä syntyväksi.. Onhan siinä vauvassa kuitenkin enemmän näitä ihania puolia kuin huonoja, ei kai tähän muuten uudestaan ryhtyisi. Tämän jälkeen kyllä jo riittänee :0)

Vierailija
7/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumosi myös kaikki mun keksimät huonot puolet hyvin perusteluin. Mutta kesä vielä mietitään varmuuden vuoksi ja mä pudotan samalla ylimääräiset 15 kiloa. Katotaan maltetaanko odottaa syksyyn asti.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme