Olen 172cm, kaljuuntunut silmälasipäinen mies. Kelpaisinko?
Kommentit (33)
Et kelpaisi. Nimittäin sen takia, että kyselet vauvapalstalla tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Teen kotitöitä, osaan hoitaa talouden, osaan rempata kotia, olen kiltti ja huomaavainen, huomioin myös vuoteessa, osaan keskustella vastavuoroisesti yleisistä asioista. Tykkään aktiivisesta elämästä.
Toisaalta olen saanut palautetta, etten osaa keskustella syvällisistä asioista, en ymmärrä toisten tunteita, ajattelen mustavalkoisesti ja en ole hyvä kuuntelija. Välttelevä kiintymyssuhde, mutta koitan kehittyä.
Ap
Toisaalta olen saanut palautetta, etten osaa keskustella syvällisistä asioista, en ymmärrä toisten tunteita, ajattelen mustavalkoisesti ja en ole hyvä kuuntelija. Välttelevä kiintymyssuhde, mutta koitan kehittyä.
Tuohan se kehityskohta on minkä perusteella sinun täytyy miettiä sitä omaa kelpaamistasi, ei mitkään hiukset ja rillit. Voi jessus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen kotitöitä, osaan hoitaa talouden, osaan rempata kotia, olen kiltti ja huomaavainen, huomioin myös vuoteessa, osaan keskustella vastavuoroisesti yleisistä asioista. Tykkään aktiivisesta elämästä.
Ap
Tuohan se kehityskohta on minkä perusteella sinun täytyy miettiä sitä omaa kelpaamistasi, ei mitkään hiukset ja rillit. Voi jessus sentään.
Kyllähän naiset katsoo ulkonäköäkin.
Valitettavasti arvosi naisten silmissä on alle 0 esim. olet tansseissa ja jos seisot naisen edessä ja vieressäsi on 186cm kaljupää niin kummankohan mukaan nainen mahtanee lähteä? 😉
Kelpaa kelpaa, ei sitä raameilla niin väliä, reikä on ain reikä.
-Jussi
Iso kulli ja rahapussissa rutkasti rahaa... valkoihoinenkin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
-Jussi
Lopeta jo saatanan persuhullu! Kukaan ei usko että itse Mestari kiroittelisi tällä kuppasella palstalla!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Jussi
Lopeta jo saatanan persuhullu! Kukaan ei usko että itse Mestari kiroittelisi tällä kuppasella palstalla!!!
Up
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet siis insinööri, ehkä jopa DI, jolla on ylitsevuotavan hallitseva äiti, johon et ole uskaltanut katkaista napanuoraa,
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti arvosi naisten silmissä on alle 0 esim. olet tansseissa ja jos seisot naisen edessä ja vieressäsi on 186cm kaljupää niin kummankohan mukaan nainen mahtanee lähteä? 😉
152 senttisenä naisena se lyhyempi mies olisi enemmän makuuni, mutta jos jommankumman mukaan lähtisin, niin sen kumpi saa minut nauramaan.
Riippuu arvoistasi ja elämänasenteestasi ja muutamasta muustakin ominaisuudesta. Ulkoisesti ei kaltaisessasi ole mitään vikaa
N 40
Et ole haluttava.kuulut kastiin problem.