Olen 172cm, kaljuuntunut silmälasipäinen mies. Kelpaisinko?
Kommentit (33)
Ei kelpaa, kun pitäisi olla jotain muutakin kun noita ulkoisia ominaisuuksia. Ulkonäkökeskeisyys on yök ja jos itsestään eri kerro mitään muuta kuin ulkonäköasioita on pelkkä ulkonäkökeskeinen ihminen.
Ihminen on kokonaisuus. Ihminen on muitakin kuin kalju, silmälasipäinen, vatsakas, lihava, laiha, tekohampainen yms...
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa, kun pitäisi olla jotain muutakin kun noita ulkoisia ominaisuuksia. Ulkonäkökeskeisyys on yök ja jos itsestään eri kerro mitään muuta kuin ulkonäköasioita on pelkkä ulkonäkökeskeinen ihminen.
Olen arvostetussa ammatissa, minulla on omistusasunto, kavereita ja hyvät välit lapsuudenperheeseen. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa.
Ap
Kelpaisitko mihin? Varmaan johonkin, mutta ainakaan minulle et miesystäväksi, kiitos vaan tarjouksesta.
Entä minä? Olen 175 senttinen nainen. Rillit myös löytyy ja harmaita hapsia. Ai niin ja yksi hammas puuttuu. Olen hyväluonteinen ja liikunnallinen noin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Entä minä? Olen 175 senttinen nainen. Rillit myös löytyy ja harmaita hapsia. Ai niin ja yksi hammas puuttuu. Olen hyväluonteinen ja liikunnallinen noin muuten.
Ikä?
Miehet ovat kyl jänniä. Eivät tarjoa itsestään kuin (yleensä vaatimattomat) ulkoiset speksit ja sitten valittavat, jos nainen valitsee pelkän ulkonäön perusteella.
Millainen on arvomaailmasi? Tykkäätkö esimerkiksi olla metsässä, puutarhassa tai pyöräillä? Juotko, poltatko, muita paheita? Kirjaimellisesti en tiedä muuta kuin, että käyt alv-palstalla, sulla on silmälasit ja olet noin 175cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen arvostetussa ammatissa, minulla on omistusasunto, kavereita ja hyvät välit lapsuudenperheeseen. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa.
Ap
Et vieläkään kerro mitään mikä tekisi sinusta haluttavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No niin varmaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei vieläkään mitään persoonastasi ja henkisistä ominaisuuksistasi. Pinnallisuus on yök.
Teen kotitöitä, osaan hoitaa talouden, osaan rempata kotia, olen kiltti ja huomaavainen, huomioin myös vuoteessa, osaan keskustella vastavuoroisesti yleisistä asioista. Tykkään aktiivisesta elämästä.
Toisaalta olen saanut palautetta, etten osaa keskustella syvällisistä asioista, en ymmärrä toisten tunteita, ajattelen mustavalkoisesti ja en ole hyvä kuuntelija. Välttelevä kiintymyssuhde, mutta koitan kehittyä.
Ap
Panetko paljaalla? Voisin olla tyttösi
PenttiTV58 🥰
Vierailija kirjoitti:
Haluatko perheen?
Kyllä
Ap
Jos ei ole flaksi käynyt tähänkään asti, miksi sen luulet nyt käyvän?
Mun mies on 170cm, kalju, muuten karvainen ja vielä mahakaskin. Mahaa lukuunottamatta on ollut sellainen kun 20 vuotta sitten tavattiin. Ja pois en vaihtaisi!