Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritin tappaa itseni. Miksi mut piti pelastaa?

Vierailija
20.05.2026 |

Yritin tappaa itseni. Miksi mut piti pelastaa?

Elämä ei ole elämisen arvoista

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri soittaa ja lukee nämä mulle, sit se kirjoittaa tänne mitä sanon.

42/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa

Musta tuntuu samalta joka ikinen päivä silloin pienikin ilon aihe on merkityksellisempi kuin koskaan

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulle on joku tehtävä vielä varattu koska selvisit.Näin itse ajattelen kun olen selvinnyt hengissä näinkin kauan.

Vierailija
44/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri soittaa ja lukee nämä mulle, sit se kirjoittaa tänne mitä sanon.

Miten hoidat tämän ketjun lukemisen ja kommentoinnin? Etänä. Samasta asiasta on kyse.

Vierailija
45/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinulle on joku tehtävä vielä varattu koska selvisit.Näin itse ajattelen kun olen selvinnyt hengissä näinkin kauan.

Jaa-a. Sen kun joku vielä kertoisi, että mikä se elämän tehtävä on. Ihmiset on nykyään niin vittumaisia, että ei sitä kestä erkkikään. Ei ainakaan empaattinen ihminen.

Vierailija
46/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksi soitit apua.

Vierailija
47/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Sen kun joku vielä kertoisi, että mikä se elämän tehtävä on. Ihmiset on nykyään niin vittumaisia, että ei sitä kestä erkkikään. Ei ainakaan empaattinen ihminen.

minä nauttisin vapaudesta, voit vaikka polkupyörällä polkea sinne sun tänne.

Vierailija
48/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei sillä tarkoituksella ole mitään tekemistä ihmisten kanssa. Auta eläimiä.

Vierailija
49/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono säkä?

Vierailija
50/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe on tabu. Lehtiin kyllä tehdään juttuja niistä, jotka ovat olleet tyytyväisiä, kun heidät on itsem*rhayrityksen jälkeen elvytetty. Kukaan ei kerro niistä, joiden elämä jatkuu entistä huonompana. 

Vierailija
51/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät paikkaan josta joku pelastaa, varmaan niin käy. Tai jos viestit siitä muille. Tiheästi asutuissa paikoissa. Toisaalta yksin kituminen ei varmaan hyvä sellaisen jälkeen, jos joku herää eloon, eikä kukaan tule.

Vierailija
52/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstauli vinkuu kun sitä kairaa peräsilmään ja nautin makeasti. ;D

Vierailija
53/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse kaivata "kairaamista" peräsilmääsi..

Vierailija
54/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sen sijaan että odottaa et muut auttaa sinua niin auttaisikin muita? Kaikki jatkuvat valittajat ja masentuneet vois lähteä kehitysmaihin auttamaan. Siinä tulee oikeasti tehtyä hyvää toisille ja elämällä olisi merkitys. Ja moni huomaisi ettei se länsimainen Suomielämä nyt niin paskaa olekaan. Jos vähän se maailmankuva laajenisi oman navan ulkopuolelle...

Vierailija
55/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse kaivata "kairaamista" peräsilmääsi..

Oho, skviik!

Vierailija
56/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos sen sijaan että odottaa et muut auttaa sinua niin auttaisikin muita? Kaikki jatkuvat valittajat ja masentuneet vois lähteä kehitysmaihin auttamaan. Siinä tulee oikeasti tehtyä hyvää toisille ja elämällä olisi merkitys. Ja moni huomaisi ettei se länsimainen Suomielämä nyt niin paskaa olekaan. Jos vähän se maailmankuva laajenisi oman navan ulkopuolelle...

Siinä vaiheessa kun on vuosikymmenet antanut kaikkensa muille saamatta koskaan itse sitä, mitä tarvitsee, niin juu, ei kiitos. Ei enää. Ihmisethän nyt tietenkin repivät toisesta vaikka kaiken irti raajoja myöten, jos vain siihen suostuu, mutta eipä enää kiinnostele. Jokainen hoitakoon tarpeensa keskenään niin kuin tässä on itsekin joutunut.

Vierailija
57/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko psykiatrista apua, lääkitystä edes? Vai laitettiinko kotiin saatesanoilla "älä tule uudelleen"?

Vierailija
58/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa huomiohakuinen, ap. 🥱

Vierailija
59/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap hoitaisi homman vaikka metsässä korkealla puussa, jos oikeasti haluaisi. Sieltä tuskin kukaan pelastaisi.

Banaaleja tällaiset aloitukset.

Vierailija
60/96 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa huomiohakuinen, ap. 🥱

Totta ! Tutkittu fakta, itsemurhaa yrittävät hakevat huomiota, siinä onnistuvat eivät vaan tekevät sen tosissaan