Yritin tappaa itseni. Miksi mut piti pelastaa?
Yritin tappaa itseni. Miksi mut piti pelastaa?
Elämä ei ole elämisen arvoista
Kommentit (96)
Ymmärrän aloittajaa
Musta tuntuu samalta joka ikinen päivä silloin pienikin ilon aihe on merkityksellisempi kuin koskaan
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Ehkä sinulle on joku tehtävä vielä varattu koska selvisit.Näin itse ajattelen kun olen selvinnyt hengissä näinkin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri soittaa ja lukee nämä mulle, sit se kirjoittaa tänne mitä sanon.
Miten hoidat tämän ketjun lukemisen ja kommentoinnin? Etänä. Samasta asiasta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinulle on joku tehtävä vielä varattu koska selvisit.Näin itse ajattelen kun olen selvinnyt hengissä näinkin kauan.
Jaa-a. Sen kun joku vielä kertoisi, että mikä se elämän tehtävä on. Ihmiset on nykyään niin vittumaisia, että ei sitä kestä erkkikään. Ei ainakaan empaattinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Sen kun joku vielä kertoisi, että mikä se elämän tehtävä on. Ihmiset on nykyään niin vittumaisia, että ei sitä kestä erkkikään. Ei ainakaan empaattinen ihminen.
minä nauttisin vapaudesta, voit vaikka polkupyörällä polkea sinne sun tänne.
Ehkei sillä tarkoituksella ole mitään tekemistä ihmisten kanssa. Auta eläimiä.
Tämä aihe on tabu. Lehtiin kyllä tehdään juttuja niistä, jotka ovat olleet tyytyväisiä, kun heidät on itsem*rhayrityksen jälkeen elvytetty. Kukaan ei kerro niistä, joiden elämä jatkuu entistä huonompana.
Jos jäät paikkaan josta joku pelastaa, varmaan niin käy. Tai jos viestit siitä muille. Tiheästi asutuissa paikoissa. Toisaalta yksin kituminen ei varmaan hyvä sellaisen jälkeen, jos joku herää eloon, eikä kukaan tule.
Palstauli vinkuu kun sitä kairaa peräsilmään ja nautin makeasti. ;D
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse kaivata "kairaamista" peräsilmääsi..
Mitäs jos sen sijaan että odottaa et muut auttaa sinua niin auttaisikin muita? Kaikki jatkuvat valittajat ja masentuneet vois lähteä kehitysmaihin auttamaan. Siinä tulee oikeasti tehtyä hyvää toisille ja elämällä olisi merkitys. Ja moni huomaisi ettei se länsimainen Suomielämä nyt niin paskaa olekaan. Jos vähän se maailmankuva laajenisi oman navan ulkopuolelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse kaivata "kairaamista" peräsilmääsi..
Oho, skviik!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos sen sijaan että odottaa et muut auttaa sinua niin auttaisikin muita? Kaikki jatkuvat valittajat ja masentuneet vois lähteä kehitysmaihin auttamaan. Siinä tulee oikeasti tehtyä hyvää toisille ja elämällä olisi merkitys. Ja moni huomaisi ettei se länsimainen Suomielämä nyt niin paskaa olekaan. Jos vähän se maailmankuva laajenisi oman navan ulkopuolelle...
Siinä vaiheessa kun on vuosikymmenet antanut kaikkensa muille saamatta koskaan itse sitä, mitä tarvitsee, niin juu, ei kiitos. Ei enää. Ihmisethän nyt tietenkin repivät toisesta vaikka kaiken irti raajoja myöten, jos vain siihen suostuu, mutta eipä enää kiinnostele. Jokainen hoitakoon tarpeensa keskenään niin kuin tässä on itsekin joutunut.
Saitko psykiatrista apua, lääkitystä edes? Vai laitettiinko kotiin saatesanoilla "älä tule uudelleen"?
Eiköhän ap hoitaisi homman vaikka metsässä korkealla puussa, jos oikeasti haluaisi. Sieltä tuskin kukaan pelastaisi.
Banaaleja tällaiset aloitukset.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa huomiohakuinen, ap. 🥱
Totta ! Tutkittu fakta, itsemurhaa yrittävät hakevat huomiota, siinä onnistuvat eivät vaan tekevät sen tosissaan
Kaveri soittaa ja lukee nämä mulle, sit se kirjoittaa tänne mitä sanon.