Yritin tappaa itseni. Miksi mut piti pelastaa?
Yritin tappaa itseni. Miksi mut piti pelastaa?
Elämä ei ole elämisen arvoista
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Koska se on länsimaisen lääketieteen linja, ihminen on pelastettava ja sen on oltava elossa. Ei saa kuolla vaikka haluaisi.
Paitsi jos on vakava ja kallis sairaus, silloin ei haluta millään hoitaa. Näitä mt-ongelmaisia kuitenkin pelastetaan jatkuvasti it sarireissuiltaan ja annetaan lisää nappeja ja heitetään takas ihmisten ilmoille. Vaikka just sellaisia pitäis poistaa pilaamasta tätä maata.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä syyttävistä ikävistä kommenteista. Sulle kuuluu hyvät asiat elämässä. Oot arvokas ja hyvä.
Hyvä oli elämä ennen koronaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaan tuskasi. Sietämätöntä joutua olemaan tässä maailmassa vastoin tahtoaan. Minun täytyy jaksaa, kunnes vanhemmasta aika jättää.
6 vuotta yksin ja työttömänä on kokemus, mitä ei toivoisi kenellekään :(
40 vuotta yksin, nyt jo yli vuosikymmen vajaakuntoisena työttömänä. Mitä vi tun järkeä. Olisin voinut jäädä kokonaan syntymättä.
Täällä kohtalontoveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on länsimaisen lääketieteen linja, ihminen on pelastettava ja sen on oltava elossa. Ei saa kuolla vaikka haluaisi.
Paitsi jos on vakava ja kallis sairaus, silloin ei haluta millään hoitaa. Näitä mt-ongelmaisia kuitenkin pelastetaan jatkuvasti it sarireissuiltaan ja annetaan lisää nappeja ja heitetään takas ihmisten ilmoille. Vaikka just sellaisia pitäis poistaa pilaamasta tätä maata.
Kaikki lähiöit on täynnä näitä tapauksia
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä syyttävistä ikävistä kommenteista. Sulle kuuluu hyvät asiat elämässä. Oot arvokas ja hyvä.
Mist tiiät? Tunnetko?
Minäkin olen joitakin kertoja elämässäni ajatellut tehdä itsarin. On ollut aivan liian vaikeita ihmisiä ja tilanteita elämässä. Mutta en ollut tehnyt enkä enää teekään. Eihän siinä olisi mitään järkeä kun kumminkin haluan ensisijaisesti elää ongelmatonta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen joitakin kertoja elämässäni ajatellut tehdä itsarin. On ollut aivan liian vaikeita ihmisiä ja tilanteita elämässä. Mutta en ollut tehnyt enkä enää teekään. Eihän siinä olisi mitään järkeä kun kumminkin haluan ensisijaisesti elää ongelmatonta elämää.
Aina voi muuttaa ulkomaille ja yrittää saada elämä järjestykseen. Suomessa on turha kiduttaa itseään. Suomessa ei saa apua keneltäkään vaikka asian ilmaiset. Ulkomailla ihmiset ovat kiinnostuneempia sinusta, saat apua tuntemattomiltakin.
Rukoilen puolestasi ap, jaksamista 🙏
Oliko sulla minkäänlaista tutkimusta tehty, jos on jotain fyysistä vaivaa vaikka taustaalla. Onko arvauskeskusta konsultoitu
Noin minäkin ajattelin, kun heräsin itsemurhayritykseni jälkeen sairaalassa. Lisäksi tunsin itseni entistä suuremmaksi epäonnistujaksi, kun en onnistunut edes päästämään itseäni päiviltä. Nyt olen kuitenkin ollut jo vuosia kiitollinen siitä, että olen edelleen elossa.
Voimia sinulle, toivottavasti elämässäsi tapahtuu parempaan suuntaan vievä käänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni elää paljon vaatimattomammin jossain kehitysmaissa. Mikäs täällä on niin ikävää että tulee tuollaisia fiiliksiä
Kehitysmaissa on yhteisöt jotka pitävät huolta. Täällähän tämänkaltaiset ihmiset hylätään ja ajetaan itsem....aan.
Tämä
Kuolema on kaikkein makein juttu siksi se säästetään viimeiseksi.
Suomessa mielummin maksetaan 100€ että kuolet kuin sponsoroidaan vaikkapa 50€ arvoinen hoito. Se on syvällä maailman onnellisimman kansan DNA:ssa
Vierailija kirjoitti:
Suomessa mielummin maksetaan 100€ että kuolet kuin sponsoroidaan vaikkapa 50€ arvoinen hoito. Se on syvällä maailman onnellisimman kansan DNA:ssa
Voi vitty kun suututtaa lukea täälläistä roskaa. Ei pidä yhtään paikkansa. Vityn disinformaatio trolli.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan laittaisi rahaa, aikaa tai energiaani tollaiseen touhuun. Mitä vittyyy??
Oon täysin kyllästynyt näihin uhoajiin. Silkkaa itsekästä vallanhimoa ja kostonhalua.
Ei kukaan pakota ketään täällä olemaan. Siitä vaan, jos siltä todella tuntuu. Jokainen on lopulta vastuussa vain itsestään.