2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos.7 ONNEA AUTUMN78!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ allu2006: toisen yhteisen yritys aloitettu 10/06 lapset 8/06, 7/95 ja 11/93, ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 48 vuotta
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01
♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07 lapset 2/01 ja 4/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ tohina: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 8/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@:
♥ Aamun_kuiskaus: vauva tulossa 16.1.2008
♥ Autumn78:
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (51)
Nimimerkkejä en muista koska omaan maailman huonoimman nimimuistin. Mie oikeasti unohdan välillä omien lastenkin nimet... Tai niinkuin mies sanoo, unohtaisit lapsetkin jos ne eivät pitäisi ääntä, oikeassa kyllä taitaa olla, onneksi meidän lapset ovat mekkaloivaa sorttia niin ei niitä voi olla huomaamatta. Varsinkin raskaana, mulla on noiden kahden odotuksessa ollut raskausdementia pahimmasta päästä ja olen niin tohelo....
Pianpa se on ehkä taas edessä. Tai pian ja pian, hyvällä tuurilla sitä on joskus vuoden päästä raskaana.
Nyt tämä kuumeilu on lähinnä tälläistä fiilistelyä. Minulla ei kuukautiset ole vielä alkaneet edellisen synnytyksen jäljiltä, poika 10kk ja imetänkin tiheään vielä. Niin eipä tässä oikein ole edes mahdollisuuksi raskautua. Alkaisivat nyt typerät menkat niin pääsisi piinailemaan. Nyt ei vain käytetä ehkäisyä ja harjoitellaan kovasti ja toivotaan että kävisikin vahinko ;)
Nyt pitäisi varmaan mennä tyhjäämään pyykinpesukone kun muksut vielä nukkuvat ja siivoilla vähän tänään muutenkin. Huomenna lähdetään ähtärin eläinpuistoon ystävä perheen kanssa. Toivottavasti tulee nätti päivä.
Aurinkoista päivää ja plussatuulia kovasti kaikille
Allu2006: Kovasti tsemppiä testailuun. Ja varovainen onnittelu. Toivotaan, että haamu plussaksi muuttuu.
Karkki84:lle toivotaan lauantaiksi hyvää ilmaa ja mukavia hääjuhlia. Ja jos sataa, niin eikös se tuonut onnea? Säästä viis, nauti päivästäsi.
Mä olen kanssa miehen kanssa keskustellut naimisiin menosta. Itselläni ei mikään hinku, mutta haluaisin silti " perinteisen" perheen ja saman sukunimen kaikille. Mies ei missään nimessä halua naimisiin, eikä se mullekaan mikään maailmanloppu ole. Hyvä on olla näinkin, kaikki asiat kuitenkin kunnosa.
Täällä on hiukan pöhnäinen olo. Taitaa siitepölyt ärsyttää nenää ja silmiä. On siis suunnattava apteekkiin.
Rvasaariselle onnistuneita polttareita. Voikohan sua bongata liikenteessä pupuna tai jonain muuna? Milloinkas tämä suuri päivä sitten on?
Työt kutsuu. Ihanaa kevät päivää kaikille!
Allulle! Mites saadaanko neljäskin mami tänne =)
Tänään epäilen polttareita pidettäväksi ja olen aivan vainoharhainen (siivosin ja täytin jääkaapin että mies pärjää päivän yksinään). Jos olen jo polttareista näin kauhuissani niin varmaan 7.7.07 pyörtyilen ja lukkiudun vessaan... =) Ei vaan, kiva että on polttarit, mutta mä vain jännitän.
Heti näin alkuun hurjan paljon onnea täältäkin plussanneille ja kesän hääpareille. Ihanaa aikaa teillä!
Oli kiva tulla koneelle kun oli piiitkä pino luettavaa =). Täällä on vähän sairasteltu, pienokaista on pitänyt hoivata. Tällaisina aikoina (kun lapsi ja äiti sairastaa) tulee mieleen, että miten sitä pärjää jos olis vielä toinenkin lapsi.. Meillä kun on noi yöt todella rikkonaisia. Mutta hengissä selvittiin tästäkin flunssasta (onneksi ei pahempaa). Ja eikä mun kuume näihin sairasteluihin laannu =)! Pikaista paranemista kaikille taudin kourissa oleville! Ei ole kivaa ei.
Täälläkin päästään kohta tosi toimiin. Kiertopv 14 on nyt meneillään ja ajattelin että huomisesta vois aloittaa aktiivisemman yrityksen ; ). Mies on ainakin innoissaan =D! Saas nähdä montako päivää saa liikuntaa harrastaa. Mulla on pisimmillään kierto ollut sen 40pv, mutta ajattelin nyt luottaa viimekuun tuntemuksiin jolloin luulen oviksen olleen kp20 ja kiertokin oli normaali mittainen. En niitä ovistikkuja sitten ostanut, vaikka kävin jo hipelöimässä niitä. Nyt pikkasen harmittaa.. No ehkä sit ens kierrosta..
Tulipas taas omaa asiaa, mutta tää on ainoa paikka missä voi vähän mieltä helpottaa. En ole raskaus yrityksestä puhunut vielä kenellekkään, toki mieheni tietää =). Pojan raskausaikana kerroin kaikille vasta tokan ultran jälkeen eli rv 19. Nyt ajattelin kyllä kertoa vähän aikaisemmin.
Rvasaariselle hauskoja polttareita ja onnittelut uudesta kodista!
Minni-äinen kp 14 yk 1
Kylläpäs nyt on paljon ihmisiä joita onnitella ja paljon onnittelun aiheita.. Onnea siis nyt kaikille!
Ihanaa kun ihmiset menevät naimisiin. Mä olen myöskin nyt tässä viimeaikoina haaveillut häistä, olen suunnitellut omat hääni jo lähes kokonaan. Mutta tiedän, ettei mikään kiire ole naimisiin, kyllä sitä ehtii vielä.
Mulla on nyt kahtena päivänä ollut jotain todella kummallista häikkää tasapainossa. Aamulla kun olen sängystä noussut, olen meinannut samantien kaatua takaisin ja sen jälkeen menee muutama hetki ennenkuin saa tasapainon taas kohdilleen. Nytkään en uskalla tästä tuolilta nousta, ettei pahasti huimaa kun nousen.. Mistäköhän tämä voisi johtua ? kun sitä ei tosiaan ole ollut kuin vasta parina päivänä, niin eikai se nyt mitään vakavaa voi olla. Luulisi nyt että jos se olisi vakavaa niin silloinhan siinä olisi varmaan jotain muitakin ongelmia..
Ja siihen lapsi/ vauva kateuteen, mistä joku mainitsi tuolla aikaisemmin (ei nyt voi millään muistaa kuka se oli) niin tunnistan itsestäni nuo piirteet. Eräskin kaverini ilmoitti olevansa raskaana, joten minä heti kotiin päästyäni oikeasti itkin sitä vääryyttä että muilla käy onni mutta minulla ei.. Nyt olen kuitenkin päässyt jo tuonkin asian yli ja nyt toibon vain että hänen raskautensa menisi hyvin ja että lapsi olisi terve..
Polttarit on tiedossa, mutta en tiedä vielä koska. Ennusmerkit on ilmassa kun työvuoroja on kyselty kesän alulta :D Jännittää, mitäs ne on keksiny. Miehelle on täysin ylläriylläri-polttarit tiedossa. Se itse oli puhunu bestmanin kans, et parin kaverin kans ku kävisivät kaljalla viikko ennen häitä ;) mut eipäs menekään niin. Kesäkuussa yks pe ilta mä laitan sen lentokoneeseen ja se saa matkustaa toiselle puolen suomea koko kaveriporukan kanssa :D
Tänään illalla alkaa menkat. Vatsa on turvoksissa kun potkupallo ja kaikki mikä vähänkin maistuu makealle niin menee hetkessä alas. Mut siitäpä sit lähtee eka luomukierto.
Kaveri oli käynyt tänään neuvolassa. Oli kuulemma ollut todella ankara täti. Tupakan poltosta jne pitäny sellaset saarnat, et itku oli tullu. Se mun kaveri on lopettanu polttamisen heti kun kuuli raskaudesta. Mutta kuulemma saattanut vielä yhden/vko polttaa, jos oikein kovasti on tehny mieli. Mun mielestä se on hyvin ja sitä pitäis kannustaa eikä haukkua.
Mutta mutta.. Onnea taas kaikille yrityksiin. Tulkaapas kertomaan meille iloisia uutisia :D
Kaktus
Itse onlen 23v ja mies 26. Aletaan yrittämään 8/07. Esikoinen poika 7/05
Toivottavasti muistin nimimerkin oikein. Ihana saada joukkoon muitakin, myöhemmin yrityksen aloittavat.
Ai niin. Aamulla juteltiin miehen kanssa, että jos laittaisi rattaat kasaan ja varastoon kun niillä on niin vähän nykyään käyttöä. Sanoin sitten, että ehkä niille tulee pian käyttöä. Mies siihen, että ei ainakaan ihan tänä kesänä. Että eiköhän ne viime viikon möläytykset olleet sammakoita.
Kohta kotiin. Ihanaa kun huomenna on pyhäpäivä. Heleätä helatorstaita kaikille!
kaikille.Meillä tänään ollut aamusta lähtien yleinen känkkäränkkäpäivä niin äipällä kuin neidilläkin.Sukset on mennyt ristiin kaikesta pienestäkin ja kaikki tuntuu menevät päin mäntyä(näin hillitysti lausuttuna).Muutaman kerran on tullut mieleen tänään et miten hitossa sitä jaksais kahden tollasen känkän kanssa olla, kun nyt tekee jo tiukkaa ton yhdenkin kanssa.
Jotenkin ollut itsellä pinna muutoinkin erikoisen kireellä parin viikon ajan, vaikkei vielä pitäis olla tätikään tulossa kyläilemään.Silloin nimittäin meikäläisestä kannattaa kyllä pysyä kaukana.Jostain syystä ne hormonit saa mut ihan kauheen pahalle tuulelle. Silloin vielä kun söin pillereitä niin vasta ihan kauhee " jäkättäjä" ja hermokimppu olinkin.Ihan sama juttu kaikilla pillereillä mitä kokeilin. Mieskin oli erityisen tyytyväinen kun pillerit heitettiin romukoppaan ja musta tuli suht normaali.
Meillä neidillä kova uhmaikä nyt just menossa ja kun itse väsynyt niin ei millään jaksaisi sen takkuamista ja sit tulee huudettua kurkku suorana.Musta kaiken lisäksi aina ollut kauheaa kuunnella kun äidit huutaa kurkku suorana lapsilleen, mutta itsekin väsyneenä tulee siihen syyllistyttyä.Tänään on kyllä semmonen olo et kaipais hieman aikaa itselleen, et sais vaan olla, mutta mies ei sitä tunnu millään ymmärtävän vaan porhaltaa kotiin tultuaan pihalle töihinsä.Sama juttu oli silloin kun rakennettiin ja neiti oli vielä pieni.Mies lähti heti töiden jälkeen rakennuksille ja niin sitä oltiin sit taas neidin kanssa kahdestaan koko ilta.Pari kertaa täytyi revetä miehelle ihan totaalisesti ja olin jo niin loppu et mietin ihan tosissani et muutan neidin kanssa ihan muualle, mutta onneksi me saatiin miehen kanssa puhuttua asiat halki ja mies alkoi (ainakin hetkellisesti) ottaa hieman enemmän vastuuta lapsesta. Tää vaan ihan vinkkinä teille tuleville äideille, et muistakaa huomioida myös oma jaksamisenne, muutoin ei tuu mistään mitään.
No niin se omasta jaarituksesta.... Suanille semmoisia terveisiä että kannattaisi mennä terkkariin tarkistuttamaan hemoglobiini ja verenpaineet,oireet voivat johtua niistä.
Kovasti on muuten porukat naimisiin menossa tänä kesänä. Meilläkin olisi tiedossa tälle kesälle ainakin yhdet häät.Omia häitä ei ole ainakaan pariin vuoteen tulossa, sikäli mikäli nyt sitten ikinä edes naimisiin mennään. Mulle ei avioliitto ja häät sinällään oo ollu mikään suuri juttu ikinä.En ole ikinä haaveillut mistään prinsessahäistä.Ajatuskin että pitäisi ihmisjoukon edessä kävellä kirkkokäytävää pitkin kauhistuttaa.Ehkä se johtuu siitä, että olen kamalan ujo ihminen. Onneksi mies samanlainen eikä välitä myöskään mistään suurista häistä.Jos me joskus naimisiin mennään, niin se tapahtuu hyvin intiimisti.
Nyt joku karjuu sängyssä äitiä siihen malliin et täytyy mennä......
Salsa-42 kp17/30? yk 8
tulla antamaan sympatia halaus Salsalle. Mä tiedän tasantarkkaan miltä susta tuntuu. Meidän tytöt taitaa olla saman ikäiset, muistaakseni. Täytyy vaan muistaa, että itsekin on VAIN ihminen ja äitikin välillä väsyy. Mä joudun välillä tosissani skarppaamaan omaa asennettani, siis silloin kun on pahat kiukkukaudet menossa. Kun hetken oikein tosissaan tsemppaa, niin huomaa, että vähän helpottaa. Jaksuja!
Mua jännittää nyt niin hirvittävän paljon! En saanut eilen unta kun mietin vain häitä...huhhu! Eiku ihanaahan se on ja vähäksi aikaa on vauvakuume laantunut kun on pitänyt miettiä hääpäivää, mutta nyt rupee jo hääkuumeilu menee överiks. Sen lisäksi tuleva anoppini on ryhtynyt kiukuttelemaan siitä ettei saanut valita pöytäkoristeita ja musta tuntuu että sillä on vähän vaikeuksia päästää poika menemään. Onneksi Forecan nettisivut lupaa aurinkoista ja lämmintä lauantaiksi niin voimme pitää vihkimisen ulkona niinkuin suunniteltu. Toivottavasti rvasaarisen (oletetut) polttarit menee hyvin! Mulla ja mun sulhasella oli samana päivänä polttarit ja me molemmat luultiin että kusetettiin vaan toisiamme. Se oli ihan hyvä koska me ei kumpikaan oltu huomattu toistemme epämääräisiä ja hermostuneita yrityksiä huijata jotain menoa sille päivälle koska oltiin molemmat niin keskittyneitä omaan huijaussuoritukseen.
Alkuviikosta tehty haamu varmistui kai tänään sitten plussaksi...?
http://i194.photobucket.com/albums/z161/ allu2006/testi003.jpg
-Allu, sekaisin ja pöllämystyneenä
Aivan mahtavaa!!! paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle matkaan. Upeeta!
Ja karkki84 älä hermoile. Muista, se on sinun ja miehesi päivä. Edellisessä suhteessa, jossa siis olimme naimisissa, appiukko lähes pilasi hääpäivämme. Häitä edellisenä iltana totesin, että tämä on meidän päivä enkä anna kenenkään sitä pilata (jos joku sen pilaa, on se oma tyhmyys). Keskitytte vain toisiinne!! Ja muista kuunnella mitä se pappi kirkossa puhuu, turha hermoilu pois. Jos vain on hyvä pappi puhumaan. Säkin olet varmaan tehnyt juhlien eteen paljon työtä, oikeasti NAUTI!! Ota vaikka paukku ennen kirkkoon menoa, ettei liikaa jännitä :)
Musta taitaa tulla palsta terroristi. Mä olen koneella ja juon punaviiniä, mies kattoo futista. Että näin meillä. Toivottavasti rvasaarisella on ollut onnistunut ilta.
Mitenkäs Kylli78:n piinailut? Joko olet testaillut?
Nyt riittää tältä päivältä, mä poistun taka-alalle...
Onnea allu2006! ja tervetuloa uusi kuumeilija! Täälläkin yritystä odotellaan tonne heinäkuulle, tarkotus olis heinäkuun menkat vielä odottaa.. joten piina menee sitten elokuulle (?)
mariatar84:
Itse onlen 23v ja mies 26. Aletaan yrittämään 8/07. Esikoinen poika 7/05
Jälleen uusi plussannut meidän ketjuumme! Onnea kovasti Allu2006!!
Karkki84: Kyllä kelpaa viettää häitä la, tänne Itä-Suomeen on ainakin ennustettu jopa 19 astetta, tosi ihanaa kun tulee lämpimät ilmat :)
Eliador: En ole vielä testannut ja ajattelin kyllä odottaa ensi viikkoon jos menkat ei ala ennen sitä, ennen viikon päästä la on pakko testata, sillon on avomiehen 30 v. juhlat, olis siinä kyllä miettimistä miten peittää raskaus muilta, mutta en mieti sellaista vielä kun en usko olevani raskaana, minkäänlaisia oireita kun ei oikeastaan ole....
Jee, makeeta että jollain taas tärppäs. Se antaa hieman uskoa itsellekin, vaikka tietysti aina hieman kademieli.Mun oli muuten ihan pakko käydä katsoos Kelan sivuilla olevaa uuden äitiyspakkauksen sisältöä, kun siitä on ollut niin kovasti puhetta. Tosi söpöjä vaatteitahan ne oli ja tuntui muutenkin olevan hyvin onnistunut sisältö. Hieman oli tavarat muuttunut sitten 2004 pakkauksen. Silloin ei ainakaan ollut kestovaippaa pakkauksessa mukana ja jotain muutakin oli muuttunut.
Oli muuten pakko käydä laskeskelemassa noilla vauvalehden laskureilla mahd. la, jos nyt tälle kuulle tärppäis. Helmikuun 4. olis la eli talvivauva siitä sit tulis.Nyt kylläkin ollaan vasta siinä vaiheessa, että ovista bongaillaan. Kriittiset hetket pitäis olla nyt ihan käsillä. Ennen en ollut kiinnittänyt huomiota mihinkään ovisoireisiin, mutta nyt huomaan että naama ainakin kukkii railakkaasti ja eilen oli munasarjojen kohdalla inhottavia vihlaisuja. Tikutellut olen jo muutaman päivän ajan, mutta sitä samaa erittäin haaleaa (tuskin silminnähtävää) viivaa se vaan näyttää, joten en oikein enää tiedä että luottaako enää edes koko juttuun.Pupuiltu ollaan nyt sitten kyllä ihan varmuuden vuoksi jo muutaman päivän ajan ja mies siitä on ainakin ollut enemmän kuin innoissaan.
Tänään täällä Satakunnassa aivan ihana päivä.Aurinko paistaa täydeltä terältä ja tarkoitus olisi iltapäivällä mennä auttelemaan isomummoa puutarhatöissä. Meillä ollut neidin kanssa kuusi vapaapäivää ja viikonloppuna täytyisi taas mennä töihin. Huomaan vaan että mitä pidempiä vapaita on ollut, niin sitä tylsempi sitä on taas mennä töihin. Onneksi kesälomaan ei ole kuin pari viikkoa. Tarkoitus olisi silloin mennä saareen ja jo nyt olen kauhuissani että miten pärjään ilman nettiä ja seuraanne, varsinkin kun juuri niihin aikoihin pitäisi olla piinaviikot käsillä.
Salsa-42 kp18/30? yk8
Lisää vauva-uutisia, ihanaa! Täälläkin toiveet kasvaa..
Salsa-42: kävin minäkin eilen kelan sivuilla ihailemassa uutta äp. Todella sööttejä oli vaatteet. Ihan mun värimaailmaa.. Esikoinen (poika) sai sen 2006 vuoden pakkauksen ja tykkäsin kovasti. Aion ehdottomasti ottaa uudenkin pakkauksen (jos tärppi käy), vaikka pieniä vaatteita on kyllä liikaakin. Ihmeen vähillä vaatteilla sitä loppujen lopuksi pärjäs..
Katselin huvikseen että millaisia raskauden ensioireita mulla on ollut (olen pitäny pienimuotoista päiväkirjaa). Eli ihan alussa nenän tukkoisuutta aamuisin, lievää päänsärkyä, metallin makua suussa, huimausta (tasapainohäiriöitä) ja etomista. Nämä oireet siis ennen kuin tiesin olevani raskaana. Ajattelin tietysti että joku pöpö on iskemässä muhun =D!! Sitten tuli vatsan nippailut, paleleminen, rintojen aristaminen ja jatkuva vessassa laukkaaminen. Noista sitten vasta epäilys heräs ja tuli kiire ostaan testiä =)...
Plussa onnea jokaiselle!
Minni-äinen kp15
Mielelläni otan monta teistä mukaan tuonne odotuspuolelle eli niitä kuuluisia plussatuulia teille lähettelen ++++++ bdbdbd =)
-Allu ja Jänis
Minni-äinen kirjoitti noista oireistaan..
Mä kirjoitin tonne aikaisemminkin jo siitä, kun mua on nyt viikon verran huimannut ja tasapaino on ollut välillä pahastikin hakusessa. Minni-äinen sitten kirjoitti että hänellä oli samanlaisia oireita raskauden alussa. Voisikohan tämä olla sitten sitä? :) Toivon kipinä.. Olisipa vain. Se olisi niin ihana juttu!
Ja onnea plussanneelle!!
täällä meneillään, ehkä =) Kierron pituudesta ei ole tietoakaan, mutta jos olisi se 29 menkat alkaisivat sunnuntaina. En kyllä odota olevani raskaana, en sittenkään bongannut ovista vaikka niin kuvittelin, tai limoja tuli niin epätasaisesti ja myöhäisessä vaiheessa että en usko niistä voivan tärpätä. Millaisia tuntemuksia ei ole, aikasemmin pillereiden kanssa jo tässä vaiheessa kouristeli välillä vatsasta, nyt kouristelut ovat poissa, rinnat ovat vähän kipeät, mutta ei millaisia nippailuja tunnu. Lisäksi lämpöjä olen mittaillut ja kovasti vaihtelevat, eilen illalla 36.8 ja nyt 35.8, taitaa olla elimistö ihan sekaisin, pelottaa miten pitkään menee että tärppää. Olen niin pitkään kuumeillut (n. 5 v. ) ja kun vihdoinkin mies suostu yritykseen, haluaisi sen tapahtuvan mahd. nopeasti, mutta niinhän tietysti kaikki muutkin täällä.
Ihanaa että on häitä tulossa, onnea rvaSaarinen ja Karkki84! Ihan pikkasen olen myös teille katellinen, itse olen kovasti halunnut naimisiin jo monta vuotta, mies ei halua pitää mitään kiirettä asian kanssa. Kovasti haluaisin ja olen aina ajatellut että naimisiin ennen lapsia, mutta ehtiihän sitä myöhemminkin, kihloissa kuitenkin olemme ja syksyllä tulee 9 vuotta yhteiseloa...
Plussatuulia kovasti kaikille etenkin Jaanalle +++++