2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos.7 ONNEA AUTUMN78!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ allu2006: toisen yhteisen yritys aloitettu 10/06 lapset 8/06, 7/95 ja 11/93, ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 48 vuotta
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01
♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07 lapset 2/01 ja 4/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ tohina: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 8/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@:
♥ Aamun_kuiskaus: vauva tulossa 16.1.2008
♥ Autumn78:
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (51)
Onpas tosiaan ïhanaa, kun alkaa olla jo mukavasti plussanneita.
Täti tuli nyt sit kylään. Taas kaikki asiat ottaa niin päähän ja vatsaan sattuu. Onneksi mies on työreissulla eikä joudu kuuntelemaan minun kiukuttelua :D Lenkille pitäis lähteä. Se yleensä auttaa sekä henkisesti että fyysisesti tähän touhuun.
Minäkin kävin ihastelemassa uutta äitiyspakkausta. Kelpais mullekin, niinkuin 2006 vuoden mallikin. Jokaisessa on ne hyvät juttunsa. Katsotaan, ehtiikö itse ens vuonna saamaan 2007 vuoden pakkauksen vai saanko sitten 2008. (Tämä neiti puhuu tällaisia, vaikka ei vielä yritystä ole aloitettukaan :D)
Karkki84: Ota ihan rennosti. Kaikki menee varmasti hyvin. Ajattele, että ne on teidän kahden juhla ja tärkeintä on, että ne teidän mielestä menee niinkuin te haluatte. Onnea!!
Nyt heitän tuulipuvun niskaan ja lähden lenkille!
Kaktus kp1/? (eka luomukierto)
Raskaus oireista oli puhe. Kyllä mäkin esikoisesta muistan sen, että tiesin olevani raskaana jo ennen testailua. Oli vaan erilainen olo: mahaa nippaili alituiseen, jatkuva turvotus ja nännit oli tosi arat. En kuitenkaan antanut suuriakaan toiveita silloin itselleni, jalat maassa meiningillä mentiin.
Jotenkin on ihan hassua miten tämän tulevan yrityksen kanssa on niin eri fiilikset. Tekis mieli nyt jo ostaa kaappiin kaikki mahdolliset testit, että heti pääsee testailemaan. Vähän pelottaa tämä oma asenne ja innostuminen. Entäs jos stressaa liikaa eikä tulekaan raskaaksi sen takia? Tulee jos on tullakseen meinigillä voisi olla paremmat tulokset...
Mutta missä on rvasaarinen? Alan kohta huolestumaan, ei ole tainnut kuulua mitään sitten keskiviikon. Vai oliko niin rajut polttarit, että vaatii useamman päivän palautumisen :)
Maha on kuin jalkapallo ja kipeä kuin mikäkin. Ihan sellanen olo, niinku ois alkamassa menkat tai tulossa kipeäksi tai jotain. Voiskohan ovis oireilla näin? Toivottavasti ei ainakaan täti huristele vielä käymään, sais kyllä mennä vähän pidemmäksi tämä eka luomukierto.. Onneksi alkaa viikonloppu ja saa rauhassa rötväillä kotona.
Minullakin kävi mielessä, mihinkä se rvasaarinen on polttareillaan joutunut? Onkohan pitemmän kaavan juhlat ja kestää koko vkonlopun? Olis kiva kuulla miten meni ja oliko kivaa :)
Ja Allulle onnittelut, taisi plussa sieltä jo vahvistua :) Tosi kivaa, lisää plussauutisia!!
Heksu76, tervetuloa mukaan porukkaan! Kivasti tämä poppoo kasvaa joka kerta.
Tsemppiä Karkki84 huomisiin(?) häihinne, hyvin ne menee! Älä stressaa liikaa ja nauti prinsessapäivästä :)
Nyt lähden pakkaamaan koiran ja itseni autoon ja ajellaan moikkamaan äitiä. Pff pff pff plussatuulia!
Pupujussitar kp16/? yk1
ollut tänään. Ihan jo kesältä tuntui ainakin täällä etelässä ja mielikin piristyi. Toivottavasti meitä vielä hemmotellaan lämmöllä ainakin viikonlopun yli.
Suan: pidetään peukut ylhäällä! Mullakin tasapaino heitteli välillä niin pahasti, että piti pöydän kulmasta tai seinästä ottaa kiinni.
Heksu76 tervetuloa mukaan (76 on hyvä vuosikerta =)).
Pupujussitar: en aiemmin ole huomannut että meillä on sama kp16 menossa. Myös mulla on kierron pituus arvoitus..
Taas plussa! Teen uuden pinon kun ehdin.
JA HYVÄÄ HÄÄPÄIVÄÄ RVA KARKKI!!
Mulla oli ne polttarit ja ei mitkään pikkuiset vaan melkein 20 henkeä ja yli 2 vuorokautta... *huhuh* Olen uitettu päijänteessä vesisuksilla ja kävellyt sumopainijana edestakaisin ja ollut turvesaunassa eli voi arvata että aika tapahtuma rikas polttari oli. =)
Meillä alkaa huomenna tosissaan tämän kuun pikkuisen yritys. Puolessa välissä ollaan taas...
Tylsää, harmaata, ei mitään tekemistä. Toivottavasti teillä muilla on paremmat ilmat tänään (varsinkin siellä Karkin häissä!!), täällä pohjoisessa sataa ja sataa ja tuulee ja on synkkää. Ja siihen lisäksi vielä yksin kotona ja niin tylsä päivä kuin olla ja voi. Söin äsken karkkiakin ja tuli vielä paha olo. Plääh, ehkä vain pitäis mennä ulos ja jättää tämä kone vähäksi aikaa rauhaan, kun ei oikein muuta tule tehtyä kuin tässä istuttua...
Jaahas, eli oli Rvasaarinen saanut pidemmän kaavan mukaiset polttarit. Nyt on sitten yksi jännitettävä asia vähemmän ja saat keskittyä niihin tuleviin häihin ja sitten tähän yhteen toiseen juttuun :) Voi kun itsekin keksisin jotkut oikein mainiot polttarit ystävälleni, tyttöjen polttareista kun tulee monesti niin tylsät... Pitää alkaa kohta toden teolla pohtimaan.
Minniäisen kanssa saadaankin yhdessä odotella, minkä pituisia kiertoja saadaan. Olis edes joku deadline päivämäärä, jota saisi odottaa mutta kun ei! Päätin kyllä, että tästä ekasta kierrosta en testaa kuin vasta kesäkuun puolessa välissä, jos ei menkkoja kuulu. Mihinkähän ne katosi ne hyvät päätökset, joiden mukaan piti vain jättää pillerit pois ja odotella milloin sattuu tärppäämään? Ja nyt sitä sitten päivät pitkät pohtii, että missä kohtaa kehoa se munasolu on tällä hetkellä matkalla vai onko ollenkaan... Voi huoh.
Ehkä olis parempi, että lähden tuosta sateesta huolimatta vähän ulkoilmaan haukkaamaan happea, ennen kuin viimeinen järjen valo katoaa. Kivaa viikonloppua kaikille :)
Pupujussitar kp17/?? yk1
Onpa ollut kiire lauantai...aamuvuorossa olin töissä...arvatkaapa missä?
No tietenkin synnytysosastolla! Kun ei muutenkin olisi kuumetta tarpeeksi!
Mä vaihdan töissä osastoa sinne missä tarvitaan, mutta viime aikoina olen ollut synnärillä paljon. Näin siis tänäänkin monta muutaman tunnin/päivän ikäistä ihmisen alkua....
Töitten jälkeen sitten käytiin kaupoilla ja leivoin ja laitoin ulkokukkia...joten nyt vasta istahdan rauhassa koneelle.
Yksi työkaveri oli tullut just raskaaksi pitkän yrittämän jälkeen! Ihana juttu! Siis monta vuotta yrittäneet!!!!!
Mukava tutustua muihinkin tuleviin äiteihin tätä kautta!
Aurinkoista lauantaita jokaiselle...ja ainakin tuulista on täällä:)
mulla on ollut tuhannen kiire tämän viikon..kävin laivalla ja tytär kipeänä viennyt aikaa etten ole kerennyt kirjoitella, mutta olen käynyt lukemassa pikaisesti kuulumisia. Onnea siis plussanneille ja hääparille.
Mulla oli ne ovistikut käytössä enkä saanut kun äitienpäivänä hiukan testiviivaa haaleamman viivan..ehkä ovis ehkä ei nyt kp27 ja odotellaan menkkoja alkavaksi joskus viikon kuluttua..mulla niin pitkät kierrot.
Ollaan lähdössä perheen kanssa kesäkuussa matkalle viikoksi ja siitä alkaakin sitten lapsen yritys/jännääminen. Mukavaa lauantain jatkoja kaikille! -kuminauha-
Täällä oli tänään tosi kaunis aurinkoinen ilma! Kun joku (sori unohdin nimen) sanoi että oli harmaata ja sataa :( Me oltiinkin koko päivä ulkosalla, ja sitten päänsärky tuli varmaankin auringosta. Lapsetkin niin innoisaan kun kesä on! :) Oletteko muuten alottaneet, tai syötte jo jotain vitamiineja? Mä mietin noita Multitabseja kun niitä on multitabs family ja sitten multitabs raskaus http://www.multi-tabs.fi/raskaus_monivitamiini Varmaan noi raskaus olis nyt hyväksi kun sitä raskautta suunnittelee. Ens viikolla ajattelin käydä ostaan :) Mutta nämä ilmat kyllä pitää tuolla ulkosalla, joten mun palstailu taitaa kesän aikaan tapahtua vain iltaisin tai sitten vesisateella päivisinkin :) Kovasti mä jo odotan että kuu vaihtuis sinne odotettuun!
Heksu76 liittyisi mukaan poppooseen!
Ikää 30 v ja mies 40 v vauvaa olisi tarkoitus juhannuksen jälkeen alkaa yrittämään! Esikoinenta siis....