2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos.7 ONNEA AUTUMN78!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ allu2006: toisen yhteisen yritys aloitettu 10/06 lapset 8/06, 7/95 ja 11/93, ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 48 vuotta
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01
♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07 lapset 2/01 ja 4/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ tohina: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 8/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@:
♥ Aamun_kuiskaus: vauva tulossa 16.1.2008
♥ Autumn78:
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (51)
Mites teillä juhlitaan? Meillä ollaan aina päivä äidin orjana ja autellaan pihatöissä yms.
Niin se äitienpäivä tuli ja meni..mulle toinen! Aamulla mies tois kaffet ja leipäset sänkyyn, kera pienen paketin, joka sisälsi ihanan sydänkorun.
Muuten vietettiin päivä isovanhempien kanssa ja mukavaa oli.
Tänään ovistesti näytti aamulla mun mielestä plussaa..aavistus haaleampi oli kuin kontrolliviiva ja nyt illalla kun testasin uudelleen tuli tosi haalea viiva..mitähän lienee toikin merkkaa? onkohan mulla vasta ovis tuloillaan? mahdollistahan se on kun kierrot niin pitkät ja sekavat..nyt kp21 saapanähdä tuleeko täsätkin pitka kierto..viimeksi 44päivää..no eipä vielä tästä kierrosta raskautumisyritystä..mutta SEURAAVASTA KYLLÄ!! :)
Tulin kuitenkin kirjoittamaan, kun en poissakaan osaa pysyä.
Ei olla torstain jälkeen asiasta syvemmin keskusteltu. Elän ja uskon syvästi siihen, että mies ei tosissaan tarkoittanut. Oli aika yllättänyt siitä, miten masentunut ja murheellinen olin KOKO päivän. Joten toivotaan parasta. En halunnut asiasta syvempää keskustelua virittää. Antaa tomun laskea ja sitten hetken päästä juttelen. Onhan syyskuuhun vielä matkaa. Eli roikun täällä riesananne ainakin siihen asti kunnes saan totaalisen kielto vastauksen. Pitäkää peukkuja etten tule sitä samaan, sitten mä hajoanjos niin käy.
Onnea vaan kaikille äideille! Meillä tyttö toi tekemänsä lahjan aamulla sänkyyn. Sain nukkua tunnin pidempään ja mies teki oikein herkullisen aamiaisen. Iltapäivällä oltiin anopilla syömässä.
Ei Hanna menestynyt eikä tullut maailmanmestaruutta. En kyllä odottanut kumpaakaan. Hyvä biisi voitti euroviisut, oli mielestäni paras. En vaan voi käsittää miten ihmiset antoi niin paljon pisteitä Ukrainalle. Aivan karsee biisi!!
Eilinen viisu valvominen väsyttää, nyt painun pehkuihin. Hyvää yötä.
...Eliador! Yrittänyttä ei laiteta. =)
Meilläkin tänään tuli ilo uutisia! (ei saa riemastua, ei plussia!) vaan me saadaan oma koti vihdoin! Ostettiin sellainen vanha maalaistalo tästä muutaman kilsan päästä ja nyt saan lasten huoneenkin kun sellaista kaivataan. =) Meillä oli vain 62 neliöö tässä kämpässä ja toiveet söpöstä lasten huoneesta keinutuoleineen ja suurine kehtoineen sai unohtaa tyysti, mutta nyt saadaankin 180 neliöö niin jää jopa " ylimääräistä" tilaa. Jee jee jee... *tuulettelee yksinään*
Onnea vielä kerran plussanneelle (nimi nyt unohtui:) ja onnea rvasaariselle uudesta kodista! ;) Nyt nukkumaan!
rvasaarinen:
Meilläkin tänään tuli ilo uutisia! (ei saa riemastua, ei plussia!) vaan me saadaan oma koti vihdoin! Ostettiin sellainen vanha maalaistalo tästä muutaman kilsan päästä ja nyt saan lasten huoneenkin kun sellaista kaivataan. =) Meillä oli vain 62 neliöö tässä kämpässä ja toiveet söpöstä lasten huoneesta keinutuoleineen ja suurine kehtoineen sai unohtaa tyysti, mutta nyt saadaankin 180 neliöö niin jää jopa " ylimääräistä" tilaa. Jee jee jee... *tuulettelee yksinään*
Voitettiin hopeaa jääkiekossa. Suomi sai hyvin vedettyä euroviisut läpi. Ja Hanna ei jäänyt jumbosijalle ja veti hienosti. Sai kyllä telkkaria tuijottaa kokoajan, kunhan töiltään ehti.
Onneksi olkoon plussanneelle! (anteeksi, nimimerkki unohtu)
Tulin vaan ilmoittelemaan, et tänään sitten söin viimeisen pillerin. Nyt sitten pari kiertoa mennään " varmat päivät" -menetelmällä ja katsotaan, miten kierrot asettuu.
Nyt alkaa jo hieman jännittää. Vauvakuume on nimittäin niin kova. Pari kaveria on raskaana ja saavat nyyttinsä joulu-tammikuussa. Olen tosi onnelinen heidän puolestaan, muttta myös hieman kateellinen ;)
Tulkaahan ihmiset kertomaan, miten teillä " hommat sujuu" ? Odotettavissa plussia?
Kaktus
Moikka, mahtaisinko kuulua tähän ryhmään... Eli täällä huhuilee 28v. rouva ja mies 29 vee, esikoisen yritys aloitettu 1/2007 eli vuoden 2008 puolelle menee, jos plussa joskus tulee. Viides yk meneillään, joten vähän jo stressaa, että onnistutaanko ollenkaan...
Täällä tuntuu väsynyt olo! Mietin jo että onko flunssa tulossa, silloin mulla tuntuu jäsenissä ja väsyttää. Meillä plussa uutisia ei ainakaan vähään aikaan kuulu, koska vielä olis ens kuu ilman mitään yrittämistä. Tonne heinäkuulle yritetään päästä ja ajattelin heinäkuun menkat vielä odottaa ennen kuin lupa ennetaan vauvalle.
Hienoa Kaktus! Jännät paikat edessä siis... =)
Se on oikeasti jännä asia tuo kateus vauvoista, itse olen todella todella harvoin kateellinen, mutta vauvoista olen kateellinen toisinaan. Plussa uutisista tulee helposti sellainen " miksi en minä?" olo ja kun esimerkiksi ukkoni pikkusisko sai vauvan joulun alla niin koin mieletöntä kateutta siitä vaikkei vielä edes ollut yritystä ilmassa. Kai se on jäänyt jotenkin naisille vaistoihin tuolta esiajoista, milloin toisen lapsi saattoi olla toisen tappio.
Hienoa Rvasaarinen, että pääsette muuttamaan isompaan kotiin. Milloin muutto on? Meillä on 76 neliötä, mutta tarkoitus olisi että tässä vielä muutama vuosi mentäisiin.
olen samaa mieltä, että Suomi järjesti hienosti euroviisut. Ei tartte hävetä olla suomalainen. Sen takia mä niitä viisuja kyttäsinkin, kun hälusin nähdä miten suomi oli ne järkännyt.
Mulla alkaa tänään menkat, mikä tarkoittaa että ollaan lähempänä niiden lopetusta. Pienet on ihmislapsen ilot. Eli vielä 4 laattaa jäljellä.
Onkos kenelläkään piinaviikot menossa?
Täällä on alkanut kirjaimellisesti piinapäivät.
Torstai/lauantai-sektorilla odotetaan menkkoja saapuvaksi.
Toiveet raskautumisesta on korkealla, mutta oireita ei kait ole...
Ellei tarpeeksi hyvin kuvittele :-) Esikoisesta en muista yhtään miltä tuntui ennen plussaa, ei kait miltään...
T: Jaana yk 13 (plääh ja yhyyy)
Ihan ensiksi onnittelut plussanneille. Ihanaa kun näkee että tulosta syntyy. Vaikka kuten joku totesikin se aina on myös sellainen pieni kateuden hetki että miksi ei me.
Meillä nyt alkaa oleen odotusta ilmassa eli oikeestaan tää on eka yritys kuu kun edellisessä jäi kyllä ehkäsy pois mut vasta niin myöhään et ei oikeestaan ollu ees mahollista raskautua. Nyt sit jotenki oon ihan täpinöissä et mitenhän käy ja aina välillä on katsottava et koskas täti tulee käymään ja oisko niitä oireita. Tosin kuten Jaana??? (miten toi muisti on noin kehno) totesikin itse en ainakaan muista oireilleeni muutakun juuri kuumeillen niin ennen sitä plussaa, joten....
Ensi viikolla on risteily tukhomaan perheen kesken että jos ei täti ennen sitä tule ni sitten testaillaan, mutta ku epäsäännöllisen säännölliset kierrot ni kyl siihen asti piinaan itseäni (ainakin uskottelen niin 8).
Onnea rva saariselle kämpästä, kuulostaa ihanalta. Meillä 78 neliötä ja kai tässä jonkin aikaa viel pärjäilee, nyt ollaan luopumassa työhuoneesta ja saa tyttö oman huoneen katotaan sit miten jos perhe kasvaa ni mahutaan mihinkin huoneeseen.
Nyt menen laittamaan nuo veropaperit kuntoon ku taas jäi viimeiseen iltaan 8)
plussa onnea kaikille
tohina
vaan kaikille. Me oltiin viikoloppuna sukuloimassa, joten muutama päivä vierähti ohi ilman teidän seuraanne.Eilen illalla nettiyhteys ei taas jostain syystä toiminut, joten jouduin piinailemaan tähän päivään asti ennenkuin pääsin lukemaan viimeisiä uutisia. Onnea Autumn plussasta ja Rva Saariselle onnea uudesta kodista.Eliadorille kovasti jaksamista ja toivotaan että se mies siitä " järkiintyy" .
Äitienpäivää vietettiin ihan leppoisasti.Pikkuneiti antoi päiväkodissa suurella hartaudella tehdyn kortin ja mieheltä olin saanutkin jo aikaisemmin lahjani (ihanan kosmetiikkapaketin, johon kuului hajuvesi, dödö ja naama-ja vartalovoiteita.)Aamupalan jälkeen lähdettiin kylpylään lillumaan ja sen jälkeen mies teki hyvää ruokaa.
Meillä kovasti tikutellaan ja odotellaan ovulaatiota.Tilasin testit pari viikkoa sitten ja ihan näinä päivinä pitäis olla oikea aika ovulaatiolle sikäli mikäli sitä nyt sit edes tulee.
Salsa-42 kp 15/30? yk 8
vähään aikaan pääse nauttimaan uuden kodin onnesta, täys remontti ensin päälle... =( Inhoan remontteja, paitsi kun ne on valmiita...
Mulla on keskiviikkona polttarit, tai ainakin luulen niin ja jännittää aivan kauheasti!
just itse asiassa ens viikonloppuna (toivotaanhyvääsäätätoivotaanhyvääsäätä), en pysty miettimään niitä ilman että sanon tämän kyseisen mantrani. Mulla oli just polttarit kaksi viikkoa sitten, ja aivan upeat sellaiset. Itse en kyllä tiennyt niistä etukäteen mitään ja olin aidosti yllättynyt kun ovikelloni soi aamulla ja minulle oli jätetty viesti minne saapua ja milloin. Oli kyllä tosi mahtavaa ja kaaso ja kaverit olivat kyllä hyvin arvoineet missä mun rajat menee ja mikä mun mielestä on hauskaa ja mikä ei. Eli ei loppujen lopuksi ollut mitään aihetta jännittää. Mistä arvailet rvasaarinen että ne on nyt huomenna?
1. Äitini väitti niiden olevan 9.6= ne ei ainakaan ole silloin vaan ennen sitä
2. Tuttavani pyysi minua huomenna lahteen viettämään tyttöjen bailuiltaa (keskellä viikkoa?) ja säikähti suunnattomasti kun olin jo sopinut muutaman hoidon sille päivälle.
3. Parin päivän päästä nämä asiakkaani jotka ovat suht tuttuja myös äidilleni, soittivat molemmat ja siirsivät päivää henkilökohtaisten menojen takia... =)
4. Kaikki möläyttelevät pieniä yksityiskohtia vahingossa ja niistä tuli summaksi tämä päivä ...
En mitenkään utelias ole...
Täällähän voi sitten plussien lisäksi kohta onnitella hääparejakin ;) ihana kuulla!
Onnea Autumn plussasta! +++++ JEE!!! =)
Uusia oli tullut, teretulemast minunkin puolestani!
Rvasaariselle onnittelut asuntokaupoista ja tulevista häistä, ihanaa =)
Toinenkin oli menossa naimisiin (hoono nimimuisti :() Onnea sinullekin!
O.N tein testin ja haamu siihen piirtyi ja nyt olen ihan sekaisin... Iloita en vielä uskalla, kun edellisessäkin kierrossa sain sen haamun, vuotohan alkoi silloin 5 päivän päästä... Huomenaamulla teen uuden testin, tai sitten tänään illalla jos ei hermo kestä =/
-Allu kp24, dpo10, yk8
Ja ensiksi onnea Autumn plussasta! Kiva noita plussauutisia on lukea, vaikka olenkin HIEMAN kateellinen :)
Saiskohan tänään tuota miestä vällyjen väliin, vois olla pian tärppipäiviäkin. Tänään on jotenkin sellainen " kummallinen" olo, joten pakko kai se on vaistojaan toteuttaa, kun ei kierron pituuksistakaan ole minkäänlaista tietoa :)
Onnea kaikille hääpareille! Ketäs siellä olikaan, Rvasaarinen ja Karkki84 ainakin. Itse olen ystävälleni kaasona, hän menee kesällä naimisiin. Kohta pitäisi tosiaan alkaa polttareita järjestelemään, itse on ole tehnyt vielä mitään asian eteen! Ajattelin rämpiä tämän kevätlukukauden koulussa ensin loppuun ja keskittyä sitten hääjuttuihin.
Allu2006 oli saanut haamun... Toivottavasti seuraavaan testiin saat jo vahvempaa viivaa. Plussatuulia puhaltelen sinulle päin, jos niistä vaikka olisi apua! :)
Jaana.p3 piinaili tällä viikolla. Kovasti tsemppiä ja plussatuulia sinnekin! Ja tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusillekin, joita taisi muutama olla!
Pupujussitar kp13/?? yk1
29 yrittäjää ja 3 plussannutta!
Onnea vielä tuleville äideille näin äitien päivänä ja tervetuloa mukaan uudet yrittäjät!