Turku,Helsinki ja Maarianhamina ovat kolme suosikki kaupunkiani Suomessa
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Voisin muutttaa Maarianhaminaan. Hieno kaupunki.
Millä sä elät siellä koska tarvitset kotiseutuluvan yrityksen perustamiseen, etkö saa ostaa edes kiinteistöä ilman lupaa. Luvan saamiseksi pitää osoittaa ruotsin kielen osaaminen.
Maarianhamina on karu kylmä rasisti en kallio. Kukaan ei halua asua siellä talvella.
Vierailija kirjoitti:
Et voi ikinä vähätellä ahvenanmaalaisten rasismia.
Aina ihmetelly et mitäköhän v.ttua ne luulee oikein olevansa? Ihan pimee insestisaari.
Aloitus tullut ilmeisesti siitä syystä, että on tutkittu ihmisten mielipiteitä Suomen tylyimmistä asuinpaikoista. Ne olivat Uusimaa, Varsinais-Suomi ja Ahvenanmaa. En tiedä, kuinka suuri määrä haastateltuja oli, itse suhtaudun varauksella tuollaisiin tutkimuksiin. Itse en pidä Helsinkiä lainkaan tylynä, monet olivat maininneet kaupungin kovan kiireen. Metroon säännätään pää kolmantena jalkana, ruuhkabussissakin saattaa olla tuskastuneisuutta kun väsyneet ihmiset ovat kotimatkalla. Ne vaikutelmat ovat kuitenkin vain pintaa, jossain muualla voi olla todella tylyä käytöstä vaikka elämänmeno vaikuttaisi leppoisammalta.
Mitä sä lässytät. Miksi et ole muuttunut jo?