Lue keskustelun säännöt.
Ennen kuin minusta tuli äiti; mulla oli siisti koti, hyvä parisuhde, ihana elämä ja olin ihan vetävän näköinen. Nyt...
13.05.2007 |
kun olen äiti; olen 30kg lihavampi, aina äkäinen ja rupsahtanut akka. Koti on ihan sekaisin ja joku on aina rikki. Parisuhdekin vetelee viimeisiään. Niin ihana kuin tuo lapsi onkin, joskus mietin, oliko se äitiys tämän arvoista!?
Kommentit (2)
Mä mietin tänään ihan samoja juttuja, kuinka hyvin mun elämä oli ennen lasta. Todennäköisesti olisin miehen kanssa vieläkin yhdessä, jos ei olisi lasta tehty.
Ja nyt siis yh, kaikki tuntuu paskalta, mikään ei kiinnosta, ei vaan jaksa. Kaikki on hankalaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulostaa julmalta sanoa noin, mutta ei se rupsahtaminen, parisuhteen kriisi jnejne mitään automaattisesti äitiyteen kuuluvia asioita ole.
Joten voisitko tehdä asialle jotakin? Ja jos et, niin edes muuttaa suhtautumistasi asiantilaan niin, että et keskity nykytilanteesi kurjiin puoliin, vaan niihin positiivisiin. Niitäkin elämässäsi takuulla on!
TOTTA KAI äitiys on haaste. Se venyttä fysiikkaa ja psyykettä ja parisuhdetta. Toisaalta, moni muukin elämänmuutos tekee niin, eli siinä suhteessa äitiys ei ole ainoa kriisipiste. Ja elämänmuutoksessa ON myös positiivisen kehityksen puoli ja mahdollisuus.