Suosittele matkakohdetta mummolle!
Elokuun lopulla olisi tarkoitus lähteä muutaman päivän reissulle 80-vuotiaan hyväkuntoisen mummon kanssa.
Toiveet: lyhyet lennot, ei liian kuuma, ei kovin lähellä sota-alueita, pienehkö kaupunki tai kompakti keskusta.
Mitäpä suosittelisit meille?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Kööpenhamina.
Täynnä turisteja. Sama juttu Lontoo, Rooma, Barcelona jne. Onneks kävin kaikki nuo kohteet läpi jo 15v sitten.
Minun mielestä kööpenhaminassa juuri oli jyrkkiä mäkiä, kun siellä olin.
Praha on kiva kaupunki ja suht kompakti. Mutta korkeuseroja on kyllä etenkin vanhan kaupungin puolella paljon.
Jos haluaa jotain vähän erilaisempaa, niin ehkä Luxemburg voisi olla hyvä. Lennot alle 3 tuntia, kaupunki on Jyväskylän kokoinen ja paljon nähtävää. Ilmainen julkinen liikenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kööpenhamina.
Täynnä turisteja. Sama juttu Lontoo, Rooma, Barcelona jne. Onneks kävin kaikki nuo kohteet läpi jo 15v sitten.
Roomassa tai Lontoossa ei silloin vissiin ollutkaan turisteja.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä kööpenhaminassa juuri oli jyrkkiä mäkiä, kun siellä olin.
Mielenkiintoista, en muista Kööpenhaminasta yhtään mäkeä ja minä sentään asun täällä. Koko Tanskahan on lähestulkoon tasamaata
Lontoo on monipuolinen ja kansainvälinen kaupunki. Siellä on hyvä tunnelma ja paljon nähtävää valittavaksi.
Pariisissa kävisin kyllä ehdottomasti sillä kuuluisalla hautausmaalla, missä on niitä hienoja hautoja.