Ansiosidonnaista enää 1 kk jäljellä. Miten selviän jatkossa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Varmaan säästöillä jos on kertynyt. Töitä aika vaikea saada riippuu alasta.
Säästöt jouduin käyttämään jo työttömyyden alussa eikä niitä paljoa ollutkaan.
Ap
Kyllä sinä selviät, muiden mukana.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei selviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ei selviä
Kaikki halukkaat jotka edes yrittää selviää, heikoin ainesosa ei selviä eli päihdeongelmaiset
Mä otin ihan minkä vaan homman minkä sain. Sitten aina vaihdoin aina parempaan kunnes tuli ok hommia vastaan.
Jos on töissä niin on helpompi hakea niitä parempia töitä. Työttömyys leimaa. Cv näyttää huonolta.
Ei mulla muuta.
Mene töihin ja lopeta eläminen toisten rahoilla. Miten edes kehtaat olla suomiloinen.
Yleistuella (työttömyystuki ja asumistuki) ja toimeentulotuella.
Vierailija kirjoitti:
Mä otin ihan minkä vaan homman minkä sain. Sitten aina vaihdoin aina parempaan kunnes tuli ok hommia vastaan.
Jos on töissä niin on helpompi hakea niitä parempia töitä. Työttömyys leimaa. Cv näyttää huonolta.
Ei mulla muuta.
Et ymmärtänyt lukemaasi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.Et ymmärtänyt lukemaasi?
Ap
Etpä sinä kertonut paljoa mitään, niin miten hän olisi edes voinut ymmärtää väärin? Sait hyvän vastauksen, ota siitä opiksi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.Et ymmärtänyt lukemaasi?
Ap
Etpä sinä kertonut paljoa mitään, niin miten hän olisi edes voinut ymmärtää väärin? Sait hyvän vastauksen, ota siitä opiksi.
Eri
"En ole päässyt kertaakaan edes haastatteluun" kertoo kaiken oleellisen. Silloin ei voi ottaa hommia, joita saa, kun ei saa mitään hommia.
Ap
Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Only fans yrittäjäksi tai myy käytetyt pikkarit
Älkää käskekö menemään töihin. Sinne ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin ja lopeta eläminen toisten rahoilla. Miten edes kehtaat olla suomiloinen.
Nykyään vähän sama kuin neuvoisi että voita Lotossa joku kiva summa rahaa ja elä sillä.
Vierailija kirjoitti:
Yleistuella (työttömyystuki ja asumistuki) ja toimeentulotuella.
Ap kysyi pärjäämisestä, ei sitä mistä saa roposia. Vastaus on, ei pärjää.
Vierailija kirjoitti:
osinko- ja vuokratuloilla
Jokaiselta kun oma sijoituskämppä löytyykin.
Jaa-a. Varmaan säästöillä jos on kertynyt. Töitä aika vaikea saada riippuu alasta.