Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte ystävän törkeään epäluotettavuuden?

Vierailija
19.05.2026 |

Joka toistuu?

Pitääkö vain todeta, että ystävä ei ole enää ystävä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin aikani (kymmenisen vuotta), annoin täyslaidallisen takaisin (kymmenisen vuotta).

Vierailija
2/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla on epäluotettava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä on tehnyt

Vierailija
4/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ystäviä ootte ja onko mahis että myös itse vinoilet ystävälle? Musta ystävä on enemmän kaveri jos ei näe eikä kuule tai vinoilee tai yrittää manipuloida. 

Jos taas läheisempiä ja tiiviisti tekemisissä asioita jakaen, onhan se hirveä tilanne. Kannattaa punnita tilanteen edut ja haitat. Jos ystäväsi ei koskaan saa tietää että tiedät, ei joudu vastuuseen mutta olet tilanteen herra. Jos taas koitat selvittää  ja keskustella ja vastaus on a) anteeksi anelu, et pääse enää tasoihin. Jos b) Keskustelusta kieltäytyminen ja töykeästi vastaaminen ystävä kertoo sillä kateuden ja vihan sinua kohtaan, eikä enää kannata jatkaa vaan katkaista välit ja pääset eroon kaksinaamaisesta.  Tilanne c) jonkinlainen kosto ettei ystävä edes hoksaa olisi kolmas vaihtoehto mutta toisaalta se näyttää sinut huonossa valossa joten eipä tiedä miten kannattaa toimia. Pystytkö keostamaan ystävälle yhteisten kavereiden kautta riitelemällä julkisesti saaden ystävän häpeämään sosiaalisesti, jos pärjäät verbaalisesti?

Vierailija
5/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että itseään luotettavana mainostava ystävä kyllä ajoittain aika auliisti kertoilee muiden kavereidensa juttuja minulle. Ja jos on jotain kränää sillä hetkellä jonkun kanssa niin avautumista ei pidättele mikään. Pistää miettimään että sama varmaan toimii toiseenkin suuntaan ja jos ei ole minuun tyytyväinen niin johan menee minusta juttua muille ja muutenkin.

Vierailija
6/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi, että viettää viikonlopun kotioloissa, mutta somesta näin, että hän olikin toisen kaverin kanssa terassilla.

Ap

Vierailija
7/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ollut ystäviä sitten peruskoulun, ihmiset ovat vammaisia apinoita joihin ei todellakaan ole luottamista. Jos joku tulee vastaan joka tarvitsee apua autan, mutta en yritä leimaantua vammaiseen apinaan

Vierailija
8/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi, että viettää viikonlopun kotioloissa, mutta somesta näin, että hän olikin toisen kaverin kanssa terassilla.

Ap

Miksi esiinnyt minuna? Oletko ihan terve? Oikea ap

Vierailija
9/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että itseään luotettavana mainostava ystävä kyllä ajoittain aika auliisti kertoilee muiden kavereidensa juttuja minulle. Ja jos on jotain kränää sillä hetkellä jonkun kanssa niin avautumista ei pidättele mikään. Pistää miettimään että sama varmaan toimii toiseenkin suuntaan ja jos ei ole minuun tyytyväinen niin johan menee minusta juttua muille ja muutenkin.

Mulla oli tällainen tuttava. Yhtenä päivänä joku oli kauhea ä*mä ja seuraavalla viikolla niiin ihana ihminen. Lauloi kaikkien ihmisten yksityisasiat eteenpäin ja silti piti itseään poikkeuksellisen miellyttävänä ihmisenä.

Vierailija
10/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä ei koskaan ole epäluotettava.

Vierailija
11/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi esiinnyt minuna? Oletko ihan terve? Oikea ap

Oikea ap, missä asiassa epäluotettava?

Vierailija
12/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei vaan ole kiinnostunut sinun seurastasi. Mene eteenpäin.

Vierailija
13/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin aikani (kymmenisen vuotta), annoin täyslaidallisen takaisin (kymmenisen vuotta).

Yksi kaverini on osoittautunut todella epäluotettavaksi, emmekä ole enää tekemisissä. En lähtenyt kostamaan, vaikka hän onkin koittanut minua vetää lokaan. Heikot ja epäonnistuneet ihmiset kostavat

Vierailija
14/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaa tökstöks-otsikko. 

Vierailija
15/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon syö paskaas

Vierailija
16/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon syö paskaas

Joo tämä! Minä sanoin kerran että älä mulle ala!

Vierailija
17/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi sellaiseen ystävään. Jos siinä kuitenkin jotain hyvää olisi, voisi mahdollisesti olla edelleen ystävä siltä osin.

Vierailija
18/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja tämän vuoksi meinaat laittaa välit poikki

Vierailija
19/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oikeasti hyvä ystävä niin ajattelisin hänen sairastuneen johonkin aivoihin vaikuttavaan sairauteen. Jos kaveri jonka luotettavuudesta ei ollut mitään takeita niin en olisi enää tekemisissä. Jos joutuisin olemaan tekemisissä niin en puhuisi mitään omista asioista.

Sellaisen neuvon vielä annan että älkää vain missään tapauksessa  kenellekään pahaa muista ihmisistä. Tuo on sama kuin antaisi pyssyn käteen toiselle.

Vierailija
20/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi ystävyys naisen kanssa joka oli usein olevinaan kiireinen aivan muissa puuhissa kuin sitten somen mukaan olikaan. Varsinkin juuri tuo että minulle ensin lupasi tulla kaveriksi johonkin mutta sitten valehteli että on sairastunut mutta kuitenkin somesta sai nähdä että olikin ollut muiden kavereiden kanssa jossain pitämässä hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä