Olet treffeillä miehen luona ja tämä on luvannut kokata jotain
Mitä ateriaa sinä toivoisit mieluiten hänen tekevän?
Kommentit (30)
Mitä muuta tahansa kuin nakkeja, uunilenkkiä ja ranskalaisia, niitä en syö. Pitsa menee hätätilanteessa
"Tässä sinulla spatula että voi kaivaa kuoppaasi syvemmälle."
Kannattaa pysyä pois hellan äärestä, jos on lumihiutale 😄 siinä sulaa äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain yksinkertaista. Pienempi mahdollisuus epäonnistua.
Vaikka lohkoperunoita kalan kanssa.
Niin, miehethän ei osaa kokata...
Ei se sitä tarkoita.
Mutta jos on treffit kyseessä, kannattaa tehdä jotain vähemmän riskialtista, molempien osapuolten takia.
Jos on kokki ammatikseen, niin tietysti sitten tekee mitä osaa
Kyllä tuohon nyt oli koodattu oletus että mies todennäköisesti ryssii kokkaamisensa, ainakin jos on jotain "monimutkaista".
Punainen lippu.
Sisältyy myös edellisen horinoihin oletus että hyvä ruoka olisi monimutkaista. Ei ole. Joku kielen mukana vievä pastakastike ei välttämättä sisällä kuin muutaman raaka-aineen.
.ohis
Itse laittaisin kohokkkaan. En olekaan sellaista aiemmin laittanut. Eipä kai tuo ydinfysiikkaa ole. Kohokas uuniin ja thats it. Jälkiruuaksi jotain tosi hankalasti onnistuvaa. Kiinnostelisi nähdä, miten herra ottaa vastaan epämääräisen ruan. N
Vierailija kirjoitti:
Mulle tarjosi Karjalanpaistia. Oli kypsänä uunissa kun mentiin miehen kotiin, keitti vaan perunat. Hyvää oli.
Ravintona on hyvä ruoka, mutta vähän tylsä, jos ei ole tehty useammasta lihalajista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen mieheni tarjoili ekoilla illallistreffeillä peuraa, en olisi osannut pyytää. Hän harrastaa metsästystä
Kuullostaa hienolta. Oliko mureaakin?
Oli. Mieheni on loistava kokki. Meillä syödään riistaa joka viikko
Lasagne tai jotain pastaa ja jotain hyvää raikasta salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin kohokkkaan. En olekaan sellaista aiemmin laittanut. Eipä kai tuo ydinfysiikkaa ole. Kohokas uuniin ja thats it. Jälkiruuaksi jotain tosi hankalasti onnistuvaa. Kiinnostelisi nähdä, miten herra ottaa vastaan epämääräisen ruan. N
Mitä väliä jos on hyvää. Joku mutakakku näyttää ihan kuin joku olisi tehnyt vetelät tarpeensa vuokaan mutta aijai miten namia. M
Jotakin helposti kurkkuun tarttuvaa. Päästäisiin heti alkuun kokeilemaan Heimlichin otetta ja jää on murrettu. Ihana loppuilta tiedossa!
Peura muuten toimii, sitä tarjosin itsekin ekoilla treffeillä ja ollaan vuosia oltu yhdessä (naisen kanssa, ei peuran). Itse en peuraa kaatanut, sain naapurilta.
M