Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta kesätyylisi

Vierailija
19.05.2026 |

No nyt se kesätyyli. Millaisessa asussa lähdet nyt liikkeelle kun lämpöasteet hipoo kahtakymmentä ja on jo jossain ylikin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman peittävässä ettei äijät vaan kouri persettä.

Vierailija
2/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

housut, tennarit, t paita ja ehkä kevyt neule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitä just ihmettelen. Joko ajaisin säärikarvat pois ja kokeilisin mekkoa? 

Vierailija
4/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sitä just ihmettelen. Joko ajaisin säärikarvat pois ja kokeilisin mekkoa? 

Mä en ainakaan aja t.pertti

Vierailija
5/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso t-paita, shortsit joita ei näy sieltä alta ja läpsykkäät. Alusvaatteina biksut.

Vierailija
6/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesähousut, lyhythihainen paita ja tennarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sitä just ihmettelen. Joko ajaisin säärikarvat pois ja kokeilisin mekkoa? 

Housuilla saatan mennä kesälläkin mutta tuo säärikarvojen ajo on ajankohtainen ja varma kesän merkki . Kesätyyli on vuodesta toiseen  sama , vanhat vaatteet. Säärisukat saa maistaa leikkuria.

Vierailija
8/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iänikuiset shortsit ja T-paita. Ei kiinnosta trendit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iänikuiset shortsit ja T-paita. Ei kiinnosta trendit.

Tyylikkyys ei ole trendistä kiinni , hyvä että on löytynyt oma varma tyyli joka pysyy vuodesta toiseen , sillä minäkin menen . Tosin osa tyylikkyydestäni sanoo sopimuksensa irti kun aika on kuluttanut kankaat .

Vierailija
10/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiverkka-asu, päässä Hankkijan muovilippalippis, jaloissa Reiskat, otsalla lentäjän feikkiraybanit ja astmapiippu hymyilevän huuliparin pihdeissä. Tervetuloa tänne kesä ja naiset Erkki on passissa Sarin & Marin kahvilan terassilla. Tämä Torikadun aurinkoisin puoli. Ja vain sulle kesäkissani on varattu tuo tuoli. Maistuisiko vilvoittava keppanatuoppi ja siihen seuraksi kuuma ikinuori, mie: glassikkomies Erkki! 

Vierailija
12/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiverkka-asu, päässä Hankkijan muovilippalippis, jaloissa Reiskat, otsalla lentäjän feikkiraybanit ja astmapiippu hymyilevän huuliparin pihdeissä. Tervetuloa tänne kesä ja naiset Erkki on passissa Sarin & Marin kahvilan terassilla. Tämä Torikadun aurinkoisin puoli. Ja vain sulle kesäkissani on varattu tuo tuoli. Maistuisiko vilvoittava keppanatuoppi ja siihen seuraksi kuuma ikinuori, mie: glassikkomies Erkki! 

kyllä kyllä terve vaan puppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso t-paita, shortsit joita ei näy sieltä alta ja läpsykkäät. Alusvaatteina biksut.

Jossain 100 ihmisen kylässä?

Vierailija
14/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaapista nyt löytyy. Eikä juuri mitään löydy. Joka kesä on liian hiostavat vaatteet. Ei vaan löydä sopivia kaupasta. Tai sitten kun löytää, ei ole varaa ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman paitaa. Shortsit ja tennarit jalassa. Naiset luo katseita 👍

 

M39

Vierailija
16/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavamekko ja sukkikset alle vielä. Takki tai neule, lämpöasteista riippuen. Nyt varmaan vielä takki. Jalkaan ballerinat, huivi kaulaan ja olkalaukku. Täältä tullaan!

Vierailija
17/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaapista nyt löytyy. Eikä juuri mitään löydy. Joka kesä on liian hiostavat vaatteet. Ei vaan löydä sopivia kaupasta. Tai sitten kun löytää, ei ole varaa ostaa.

Minä tilaan Ruotsin Sellpystä kaikki  Sellpy. se Hinnat alkaen 40kr. Sista chansen lukee jossa tosi halvalla kaikki. 

Vierailija
18/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yli +25 niin pysyn sisällä. Yleensä mulla on ohuet reisitasku housut ja urheilupusero, ne ovat viileitä, lippis ja lenkkarit. Tai caprit ja urheilupusero, lenkkarit.  Inhoan helteitä. Eniten olen ulkona sadesäällä, pystyy hengittämään.. 

Vierailija
19/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman paitaa. Shortsit ja tennarit jalassa. Naiset luo katseita 👍

 

M39

Lähinnä sääliviä.

Vierailija
20/26 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiverkka-asu, päässä Hankkijan muovilippalippis, jaloissa Reiskat, otsalla lentäjän feikkiraybanit ja astmapiippu hymyilevän huuliparin pihdeissä. Tervetuloa tänne kesä ja naiset Erkki on passissa Sarin & Marin kahvilan terassilla. Tämä Torikadun aurinkoisin puoli. Ja vain sulle kesäkissani on varattu tuo tuoli. Maistuisiko vilvoittava keppanatuoppi ja siihen seuraksi kuuma ikinuori, mie: glassikkomies Erkki! 

kyllä kyllä terve vaan puppa

Mie olin "Erkki ä" ja pupalle menee treffit. Epistä. Puppaan sekaan: Kaikki maksaa omat juotavat tällä terassilla. Elleivät vaadi saada tarjota Erkille. No, hyviä treffejä missä sitten kurnutteletkaan.