Paljasta kesätyylisi
No nyt se kesätyyli. Millaisessa asussa lähdet nyt liikkeelle kun lämpöasteet hipoo kahtakymmentä ja on jo jossain ylikin.
Kommentit (26)
housut, tennarit, t paita ja ehkä kevyt neule.
Mä sitä just ihmettelen. Joko ajaisin säärikarvat pois ja kokeilisin mekkoa?
Vierailija kirjoitti:
Mä sitä just ihmettelen. Joko ajaisin säärikarvat pois ja kokeilisin mekkoa?
Mä en ainakaan aja t.pertti
Iso t-paita, shortsit joita ei näy sieltä alta ja läpsykkäät. Alusvaatteina biksut.
Kesähousut, lyhythihainen paita ja tennarit.
Vierailija kirjoitti:
Mä sitä just ihmettelen. Joko ajaisin säärikarvat pois ja kokeilisin mekkoa?
Housuilla saatan mennä kesälläkin mutta tuo säärikarvojen ajo on ajankohtainen ja varma kesän merkki . Kesätyyli on vuodesta toiseen sama , vanhat vaatteet. Säärisukat saa maistaa leikkuria.
Iänikuiset shortsit ja T-paita. Ei kiinnosta trendit.
Vierailija kirjoitti:
Iänikuiset shortsit ja T-paita. Ei kiinnosta trendit.
Tyylikkyys ei ole trendistä kiinni , hyvä että on löytynyt oma varma tyyli joka pysyy vuodesta toiseen , sillä minäkin menen . Tosin osa tyylikkyydestäni sanoo sopimuksensa irti kun aika on kuluttanut kankaat .
Suomiverkka-asu, päässä Hankkijan muovilippalippis, jaloissa Reiskat, otsalla lentäjän feikkiraybanit ja astmapiippu hymyilevän huuliparin pihdeissä. Tervetuloa tänne kesä ja naiset Erkki on passissa Sarin & Marin kahvilan terassilla. Tämä Torikadun aurinkoisin puoli. Ja vain sulle kesäkissani on varattu tuo tuoli. Maistuisiko vilvoittava keppanatuoppi ja siihen seuraksi kuuma ikinuori, mie: glassikkomies Erkki!
Vierailija kirjoitti:
Suomiverkka-asu, päässä Hankkijan muovilippalippis, jaloissa Reiskat, otsalla lentäjän feikkiraybanit ja astmapiippu hymyilevän huuliparin pihdeissä. Tervetuloa tänne kesä ja naiset Erkki on passissa Sarin & Marin kahvilan terassilla. Tämä Torikadun aurinkoisin puoli. Ja vain sulle kesäkissani on varattu tuo tuoli. Maistuisiko vilvoittava keppanatuoppi ja siihen seuraksi kuuma ikinuori, mie: glassikkomies Erkki!
kyllä kyllä terve vaan puppa
Vierailija kirjoitti:
Iso t-paita, shortsit joita ei näy sieltä alta ja läpsykkäät. Alusvaatteina biksut.
Jossain 100 ihmisen kylässä?
Mitä kaapista nyt löytyy. Eikä juuri mitään löydy. Joka kesä on liian hiostavat vaatteet. Ei vaan löydä sopivia kaupasta. Tai sitten kun löytää, ei ole varaa ostaa.
Ilman paitaa. Shortsit ja tennarit jalassa. Naiset luo katseita 👍
M39
Pellavamekko ja sukkikset alle vielä. Takki tai neule, lämpöasteista riippuen. Nyt varmaan vielä takki. Jalkaan ballerinat, huivi kaulaan ja olkalaukku. Täältä tullaan!
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaapista nyt löytyy. Eikä juuri mitään löydy. Joka kesä on liian hiostavat vaatteet. Ei vaan löydä sopivia kaupasta. Tai sitten kun löytää, ei ole varaa ostaa.
Minä tilaan Ruotsin Sellpystä kaikki Sellpy. se Hinnat alkaen 40kr. Sista chansen lukee jossa tosi halvalla kaikki.
Jos on yli +25 niin pysyn sisällä. Yleensä mulla on ohuet reisitasku housut ja urheilupusero, ne ovat viileitä, lippis ja lenkkarit. Tai caprit ja urheilupusero, lenkkarit. Inhoan helteitä. Eniten olen ulkona sadesäällä, pystyy hengittämään..
Vierailija kirjoitti:
Ilman paitaa. Shortsit ja tennarit jalassa. Naiset luo katseita 👍
M39
Lähinnä sääliviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiverkka-asu, päässä Hankkijan muovilippalippis, jaloissa Reiskat, otsalla lentäjän feikkiraybanit ja astmapiippu hymyilevän huuliparin pihdeissä. Tervetuloa tänne kesä ja naiset Erkki on passissa Sarin & Marin kahvilan terassilla. Tämä Torikadun aurinkoisin puoli. Ja vain sulle kesäkissani on varattu tuo tuoli. Maistuisiko vilvoittava keppanatuoppi ja siihen seuraksi kuuma ikinuori, mie: glassikkomies Erkki!
kyllä kyllä terve vaan puppa
Mie olin "Erkki ä" ja pupalle menee treffit. Epistä. Puppaan sekaan: Kaikki maksaa omat juotavat tällä terassilla. Elleivät vaadi saada tarjota Erkille. No, hyviä treffejä missä sitten kurnutteletkaan.
Mahdollisimman peittävässä ettei äijät vaan kouri persettä.