Palaisitko 10 vuotta taaksenpäin jos olisi mahdollisuus?
Miten olisi? Eli juuri siihen tilanteeseen jossa olit 10 vuotta sitten
Kommentit (78)
En. Nuorentua voisin 10v muuten. En jaksaisi sappileikkausta uudestaan ja muuta jännää.
En, olisi enemmän elettävää edessä. 😂
No, toki jotain voisi sitten valita toisin, jos saisin uuden mahdollisuuden. Olen silti tyytyväinen. Ei elämä järin poikkea vuosikymmenen takaisesta. Elintaso toki noussut, mutta muuten samaa rataa.
Palaisin 10 vuotta taaksepäin vain sillä ehdolla, että tietäisin kaiken mitä tiedän nyt. Bitcoin, Nvidia ja tietyt listatut yritykset pääsisivät välittömästi ostoslistalleni.
Vierailija kirjoitti:
En, en halua palata enää työelämään. -eläkeläinen
Minä joutuisin työttömäksi. Onneksi nyt eläkkeellä sain nostettua ansioni liki kolminkertaiseksi, koska työvuosia oli kuitenkin riittävästi.
Riippuu voisiko muuttaa tekemiään valintoja vai joutuisiko elämään ne kaikki kymmenen vuotta samanlaisena uudelleen. Jos voisi muuttaa niin kyllä voisin palata
Ja menettäisin 10v eliniästäni? Ei kiitos!
10v sitten olin 47v, jos nyt palaisin siihen hetkeen nykyajasta niin olisin 57v. Huono diili
Saisinko pitää kaiken tämän, mitä olen oppinut ja ymmärtänyt? Vai pitäisikö vaan räpiköidä kaikki uusiksi läpi?
Tai no, en kyllä vaihtaisi. 10v nuoremman kropan voisin ottaa, ja lähtisin heti urheilemaan 😂
Mitä hyötyä siitä olisi? Kaikki tapahtuisi kuitenkin täsmälleen samalla tavalla.
Niin saisiko muuttaa asioita vai millä ehdoilla paluu tapahtuisi?
Vierailija kirjoitti:
En palaisi. Elämäni oli kamalaa 10 vuotta sitten.
Samoin.
Palaisin 15 vuotta ja harkitsisin uudelleen erään asian.
Tasan kymmenen vuotta sitten olin juuri tavannut aviomieheni viimeistä kertaa. Viimeiseksi jäänyt pahoinpitely oli tapahtunut muutamaa päivää aikaisemmin. Sen koommin en ole häntä nähnyt. Jos voisin, palaisin takaisin tuohon hetkeen ja muuttaisin sen, miten eron jälkeen ajauduin elämään.
Houkutteleva ajatus. Mutta ehkä en kuitenkaan. Hyviä aikoja, mutta myös tosi raskaita vuosia.
2004 olisi hieno palata. Maailmasa oli vielä joku järki ja nettikään ei ollut nykyinen kupla.
Palaisin. Poikani olisi vielä terve, haluaisin palata siihen aikaan.
No en tietenkään. Miksi palaisin? Se oli ja meni ja nyt on nyt
En. Sairastuin silloin syöpään ja tulevaisuus oli muutenkin epävarma. Nyt olen terve ja elämä vakaalla pohjallla
En taatusti. 2010-luku oli ihan kamala alusta loppuun. Olin ihan hirveän onneton ja siitä toipuminen kesti kauan. Varmaan olisin toipunut nopeammin, jos koronaa ja Ukrainan sotaa ei olisi tullut.
Palaisin tietenkin. Eroaisin välittömästi hirviöäijästäni. Jostain syystä en kyennyt siihen silloin. 4v myöhemmin kyllä hyvinkin.
N.52