Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (1302)

Vierailija
1261/1302 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkisin tuon kauniin naaman siemennesteellä. 

Vierailija
1262/1302 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen näköinen, en ymmärrä miksi kuvittelee olevansa jotenkin poikkeuksellisen kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1302 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. 

Vierailija
1264/1302 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen näköinen, en ymmärrä miksi kuvittelee olevansa jotenkin poikkeuksellisen kaunis.

Koska hän on. Hän on kaunis, erikoisella tavalla, eli poikkeuksellisen kaunis. Ei näytä näiltä kauniilta tusinabimboilta, jotka ovat kaikki leikattu samannäköisiksi, vaan poikkeaa heistä.

Vierailija
1265/1302 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on. Hän on kaunis, erikoisella tavalla, eli poikkeuksellisen kaunis. Ei näytä näiltä kauniilta tusinabimboilta, jotka ovat kaikki leikattu samannäköisiksi, vaan poikkeaa heistä.

Totta! Poikkeuksellisen kaunis voi tarkoittaa tuotakin. Itse ajattelen kyllä että poikkeuksellisen kaunis tarkoittaa kuitenkin erittäin kaunista, siis paljon muita kauniita kauniimpaa.

Vierailija
1266/1302 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tuli mieleen, että kuvat on tekoälyllä tehty ja juttu kirjoitettu siksi, että saatais aikaan reaktioita. Niitä sitten ruoditaan ja ihmetellään, ja taas saadaan tyhjästä lisää jutunaiheita.  Muutoin en jutun tarkoitusta ymmärrä.

Vierailija
1267/1302 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoleuka täyttää kriteerit. Mutta onkohan myös astronautti ja kirurgi?

Vierailija
1268/1302 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän sulkee yhden sieraimen ja hengittää vain toisella?

Vierailija
1269/1302 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Perunanenä 2026

Vierailija
1270/1302 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ränniin raksaäijä rojunsa heittäisi kahvitauolla, jos ei vaadi siitä maksua.

Vierailija
1271/1302 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis brunette. Hakkaa mennentullen  nämä vaaleat platkut (värjätyt )suomiblondit. Tumma tukka ja tummempi iho tuo kaunista eksotiikkaa mikä kyllä erottuu täällä maantie blondeista heti. Vartalokin näyttää kauniilta, mittasuhteet oikeat.Olisikohan aavistus tuolta itäisestä naapurista verenperintönä.

Vierailija
1272/1302 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassista vauva-palstaa, tästä aiheesta jankataan vielä varmaan vuosienkin päästä 😂

Jankuttakoon vaikka vuosisadan...

Vierailija
1273/1302 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä että kadulla pysäytellään.

"Hellooo bjuutiful leidi Allaah meant us togethaa facebook frends yes!"

Aika racist toi sun comment 💁🏼‍ 

Vierailija
1274/1302 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että ollaan palstalla kun katkerat mammat kaikessa kateudessaan haukkuvat tuota naista 😅

Vierailija
1275/1302 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on! <3

Mutta valitettavasti miehet on tommosia nuorille naisille. Kehuvat kovasti, mutta ovat myös kovasti  tekemässä parannuksia omien ihanteiden mukaan.  Miksi muuten niin moni mies ostaa tyttikselleen silarit?

Sellaset miesvihan täyteiset psykoosit sieltä sitten.

Vierailija
1276/1302 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Äitini vihjaili, että olen kaunis."

Minulla on niin kauniit ripset ja kulmakarvat ja silmät - olen siis kaunis.

Kaikki katsoo minua, kun olen niin kaunis. Päät kääntyy, saan huomiota.

Opinnoissa menee hyvin, koska olen kaunis. Työpaikankin saaminen on helppoa, koska olen kaunis.

Elämä on helppoa, kun olen niin kaunis. Rumemmat eivät ymmärräkään kuinka paljon asiat ovat kauniille helpompia.

Olen niin kaunis, paljon kauniimpi kuin muut.

Kaverisuhteissa on vaikeaa, mutta se varmasti johtuu siitä, että muut ovat kateellisia kauneudestani. Siitä se on pakko johtua.

Sanoinko jo, että olen kaunis?

Äitinikin vihjaili aina minulle, että olen kaunis."

Asiallinen artikkeli siitä kuinka yhteiskunta on tehnyt ihmisestä ulkonäkö keskeisen. Hän  ei kerronut olevansa kaunein tai upein. Noita kauniita on paljonkin. Ei se tee hänestä vähemmän kaunista. Hänellä on saman kaltaiset silmät kuin yhdellä mennen ajan kuuluisalla näyttelijättärellä, Italialainen, yksi kauneimmista.. en muista nimeä, mutta mustalla tukalla olisi ihan kopio. 

Kyllä te ootte katkeria ja kateellisia. Voi hyvänen aika!!

Katkeran naama on aina vähän vinossa ja kutturalla..

Moi Emilia!

Olen 40 nakka, don't worry. Kun kasvat isoksi opit suhtautumaan nuorten naisten kauneuteen luontevasti ja rauhallisesti. Minä kun en enää kilpaile heidän kanssaan miesten huomiosta vaan päinvastoin. Olen oppinut miesten olevan sikoja ja kierrän ne kaukaa. 

Emilia on kaunis eikä teidän haukkuminen muuta tosiseikkaa miksikään.  Hän kantaa "ison" nenänsä ja "laatikko" leuan ylpeänä! Bravo.

Naiset, älkää lytätkö tosia naisia!

Krooninen munan puutteesi huokuu postauksestasi 😅

Vierailija
1277/1302 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jytevän näköinen naama ja vähän miehekäs. Varmaan monelle jotka pitää adrogyynisestä ilmeestä mieleen. Mut en kyl leuhkis noin paljoa. Ihan vaan normi ja paljon kauniimpia tulee nähtyä päivittäin. Kroppakin vähän adrogyyninen. 

Mut nää kait on vaan maku asioita. 

T.Mies

Vierailija
1278/1302 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuli paha mieli joistakin kommenteista. Häpeäisitte, kun kirjoitatte tuolla tavalla toisesta ihmisestä. 

N45

Vierailija
1279/1302 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä, että ollaan palstalla kun katkerat mammat kaikessa kateudessaan haukkuvat tuota naista 😅

Ei vain mammat vaan myös tasopellepojat, jotka eivät oikeasti saa ketään naista.

Vierailija
1280/1302 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perusnätti

Juuri näin ajattelin kun näin kuvan. Ihan perusnätti eikä yhtään enempää.