Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä, kun äiti alkaa yhtäkkiä käyttäytymään kuin teini?

Vierailija
13.05.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-38v minulla oli joku villikausi. Se meni itsestään ohi. Lasten ei tarvinnut tehdä asialle mitään. Anna äitisi elää!

Vierailija
2/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hävettää sellaiset!!!Noloo kun äiti vaan bailaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvoja tekee kun voisi jo olla mummo!

Vierailija
4/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin vastailla kysymyksiin ;-)

Eikai tähän kukaan ulkopuolinen voi mitään tehdä, säästä energiasi johonkin muuhun.

Vierailija
5/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elettävä sen mukaan miltä tuntuu. Aikansa kutakin. Tilanne rauhoittuu jossain vaiheessa. Voimia :)

Vierailija
6/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aamulla taas virkkuna (no, se tuo virkkuus on liioittelua) puuronkeittoon.

Ja liitto, no, se jää nähtäväksi. Mutta ei miestä näy haittaavan ja biletetään me yhdessäkin. Ja eihä se tietenkään kaikkea tiedäkään.

Jos oisin tiukkis ja kunnollinen kotihiiri niin mies ois varmaan itse jo tullut nakatuksi pellolle.

Kohta olen kuitenkin jo niin vanha ettei kertakaikkiaan mitenkään voi/kehtaa mennä diskoilemaan joten irroittelen nyt kuin viimeistä päivää, ja oikeastikin viimeisiä tilaisuuksia. Eikä tässä enää kauniimmaksikaan muutu joten nyt on viimeiset ajat nauttia siitäkin ja miesten liehittelystä. Eipä tarvi sitten harmitella vanhempana katkerana, et voi kun ois nuorena tajunnut...

Suosittelen muillekin.

Varsinkin teille joilla ikää alle 30, verkkarit jalassa eikä meikkiä enää käytetä, korkokengistä puhumattakaan ja lässyys loistaa koko olemuksesta! Lyhyttukkainen, rauhallinen ja kunnollinen ehtii olla sitten joskus kun kunto ei enää kestä riehumista.

Vierailija
7/7 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin sanoen toimi niin että asetat äitisi naurunalaiseksi, niin että hän vihdoin tajuaa itsekin miten hölmösti on käyttäytynyt.