Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä iskurepliikki oikein on sanoa "näytätpä tuimalta"?

Vierailija
18.05.2026 |

Miehet on kyllä pöljiä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti paras on ollut, kun täysin tuntematon mies sanoi kadulla "sieltä sitä tullaan niin ylpeän näköisenä!"

Teki mieli vastata, että siellä sitä puhutaan mitä sylki suuhun tuo, mutta en jaksanut...

Mulle myös joskus työpaikalla miespuoleinen henkilö sanoi: "Siinä sitä ollaan niin tärkeän näköisenä että!". En yhtään tiennyt miten tuohon pitäisi reagoida. Mies hymyili tuon sanoessaan, mutta negatiiviseksi tulkitsin.

Tuo vaikuttaa minusta vähättelyltä/ tytöttelyltä. Jos vielä tekee noin sano että kyllä tietenkin, koska pidän työtäni tärkeänä. ( hän ei taida pitää, mutta ilmeisesti ei ymmärrä kokonaisuutta)

Juu. Eipä tuollaista kukaan sanoisi keski-iän ylittäneelle miehelle.

Vierailija
42/50 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt sen huuhaa-kurssin jossa naisia isketään negaamalla.

Niinpä. En ymmärrä miks pitää käydä joku kurssi kuinka manipuloida naisia, ja sitten tästä joku muu saa vielä rahaa. Kaikkee menee kaupaks näköjään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käynyt sen huuhaa-kurssin jossa naisia isketään negaamalla.

Niinpä. En ymmärrä miks pitää käydä joku kurssi kuinka manipuloida naisia, ja sitten tästä joku muu saa vielä rahaa. Kaikkee menee kaupaks näköjään. 

Tässä on ilmeisesti olettama että etsitään niin heikon itsetunnon omaavaa naista, että tämä ryhtyisi miehelle jotenkin todistelemaan toisin?! Siis vaikka harhaisesti luullaan että nyt varmasti tuimaksi moittimani nainen lähettää hymyilevän alastonkuvan todistaakseni väitteeni toisin 😅

Vierailija
44/50 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokemusta näistä tindereistä, en tiedä miltä ihmisien profiilit siellä näyttää. Esim onko siellä kaikista vain 1 kuva vai saako olla useampiakin. 

Ehkä kommentoija oli ennen kommentointiaan nähnyt useita iloisen ja tyytyväisen näköisiä ihmisiä ja sitten ap oli kuvassaan jotakin muuta mikä hämmästytti kommentoijaa, niin spontaanisti sitten heitti tuollaisen?

Vierailija
45/50 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös noiden luuserien seuraamat gurut opasta jotenkin niin että naisen saa parhaiten iskettyä olemalla vähän tyly? Käsittääkseni ihan yleinen neuvo noissa piireissä. 

Joo, ajatuksena on että erotutaan kaikista muista naista nuoleskelevista miehistä. Se vaan että Suomessa harva nainen saa kehuja miehiltä mistään ja yleensä tämä tylyys miehiltä on ihan suoraa lyttäämistä. Sitten ihmetellään miten nainen ei valahtanutkaan oitis märäksi kun kutsuin sitä läskiksi tosikoksi :D se oli vaan vitsi hei :D 

No matalaitsetuntoisten ihmisten toimintatapa tuollainen on, muka liian noloa olla paljastaa todellinen minä ja kehua vilpittömästi joten haukutaan. Eivät tajua että tuo on paljon nolompaa ja läpinäkyvämpää.

Vierailija
46/50 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma luottolauseeni baareissa on "Käynkö täällä useinkin?"

Vierailija
47/50 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tätä nuorena baarissa kuullut. Tummat, melko suorat kulmakarvat = vihainen. Kertoo paljon miehen älykkyydestä.

Vierailija
48/50 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No antaakas arvon neidit sitten esimerkkejä niistä HYVISTÄ alkurepliikeistä.

Semmoiset mitkä osoittaa jonkinsortin älykkyyttä, esimerkiksi. 

Ee on ämcee toiseen

Vierailija
49/50 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No antaakas arvon neidit sitten esimerkkejä niistä HYVISTÄ alkurepliikeistä.

Ei tarvita mitään ihme repliikkejä vaan voi aloittaa keskustelun ihan normaalisti vaikkapa tervehtimällä ja esittelemällä itsensä.

Ap

Vierailija
50/50 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo on vieläkin muotia🙄 itse kuulin koko lapsuuteni lopun sekä nuoruuteni n kolmikymppiseksi asti että hymyilisit vähän, älä ole noin vihaisen näköinen, miksi näytät noin tuimalta yms. Samaa kokee nyt tyttäreni 25v🤷‍ Meidän vastaus on aina ollut että olen syntynyt tämän näköiseksi🤷‍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi