Mikä iskurepliikki oikein on sanoa "näytätpä tuimalta"?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Käynyt sen huuhaa-kurssin jossa naisia isketään negaamalla.
Niinpä. En ymmärrä miks pitää käydä joku kurssi kuinka manipuloida naisia, ja sitten tästä joku muu saa vielä rahaa. Kaikkee menee kaupaks näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynyt sen huuhaa-kurssin jossa naisia isketään negaamalla.
Niinpä. En ymmärrä miks pitää käydä joku kurssi kuinka manipuloida naisia, ja sitten tästä joku muu saa vielä rahaa. Kaikkee menee kaupaks näköjään.
Tässä on ilmeisesti olettama että etsitään niin heikon itsetunnon omaavaa naista, että tämä ryhtyisi miehelle jotenkin todistelemaan toisin?! Siis vaikka harhaisesti luullaan että nyt varmasti tuimaksi moittimani nainen lähettää hymyilevän alastonkuvan todistaakseni väitteeni toisin 😅
Mulla ei ole kokemusta näistä tindereistä, en tiedä miltä ihmisien profiilit siellä näyttää. Esim onko siellä kaikista vain 1 kuva vai saako olla useampiakin.
Ehkä kommentoija oli ennen kommentointiaan nähnyt useita iloisen ja tyytyväisen näköisiä ihmisiä ja sitten ap oli kuvassaan jotakin muuta mikä hämmästytti kommentoijaa, niin spontaanisti sitten heitti tuollaisen?
Vierailija kirjoitti:
Eikös noiden luuserien seuraamat gurut opasta jotenkin niin että naisen saa parhaiten iskettyä olemalla vähän tyly? Käsittääkseni ihan yleinen neuvo noissa piireissä.
Joo, ajatuksena on että erotutaan kaikista muista naista nuoleskelevista miehistä. Se vaan että Suomessa harva nainen saa kehuja miehiltä mistään ja yleensä tämä tylyys miehiltä on ihan suoraa lyttäämistä. Sitten ihmetellään miten nainen ei valahtanutkaan oitis märäksi kun kutsuin sitä läskiksi tosikoksi :D se oli vaan vitsi hei :D
No matalaitsetuntoisten ihmisten toimintatapa tuollainen on, muka liian noloa olla paljastaa todellinen minä ja kehua vilpittömästi joten haukutaan. Eivät tajua että tuo on paljon nolompaa ja läpinäkyvämpää.
Oma luottolauseeni baareissa on "Käynkö täällä useinkin?"
Itsekin olen tätä nuorena baarissa kuullut. Tummat, melko suorat kulmakarvat = vihainen. Kertoo paljon miehen älykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No antaakas arvon neidit sitten esimerkkejä niistä HYVISTÄ alkurepliikeistä.
Semmoiset mitkä osoittaa jonkinsortin älykkyyttä, esimerkiksi.
Ee on ämcee toiseen
Vierailija kirjoitti:
No antaakas arvon neidit sitten esimerkkejä niistä HYVISTÄ alkurepliikeistä.
Ei tarvita mitään ihme repliikkejä vaan voi aloittaa keskustelun ihan normaalisti vaikkapa tervehtimällä ja esittelemällä itsensä.
Ap
Joo tuo on vieläkin muotia🙄 itse kuulin koko lapsuuteni lopun sekä nuoruuteni n kolmikymppiseksi asti että hymyilisit vähän, älä ole noin vihaisen näköinen, miksi näytät noin tuimalta yms. Samaa kokee nyt tyttäreni 25v🤷 Meidän vastaus on aina ollut että olen syntynyt tämän näköiseksi🤷
Juu. Eipä tuollaista kukaan sanoisi keski-iän ylittäneelle miehelle.