Sen mukavampia kesäjalkineita ei olekaan kuin Crocksit!
Olin pitkään sitä mieltä että mitä nuo ihmiset ajattelee, jotka käyttää noita kummallisia halvan- ja heikonoloisia muovisämpylöitä, joita vieläpä saa vaikka missä karmeissa väreissä.
Mutta sitten syystä tai toisesta päädyin kokeilemaan niitä jalkoihin ja ostoskoriinhan ne sujahtivat vaivihkaa. Ovat kevyet, mukavat, kestävät, monikäyttöiset, jne. ja niistä löytyi sitten myös minulle sopivia värejä eli sammaleenvihertävät/"armeijan"vihertävät ja harmaat "maastokuosilliset" joten nyt omistan niitä kahdet.
Kesäkeleillä ovat mukavammat jalassa kuin remmisandaalit tai esim. ns. terveyssandaalit. Onneksi mieli muuttui! M vm. -64
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi käyttämään edes maksusta. Rumat, nolot ja erittäin wt. Mukavinta on kävellä kesäisin paljain jaloin.
Stadin keskustassa paljain jaloin, niin viedään joko hoitoon tai putkaan.
Minäpä tallustelen maaseudulla. Eri
Käärmeet? Punkit? Ampparit? Kivet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi käyttämään edes maksusta. Rumat, nolot ja erittäin wt. Mukavinta on kävellä kesäisin paljain jaloin.
En ole lainaamasi, mutta kyljen aina kesät paljain jaloin enkä ymmärrä, mitä kyselet. Miten kengät suojaa punkeilta tai käärmeiltä? Saati ampiaisilta? Kiviä osaan väistää. Mulla on sellaiset kuin silmät.
Kun motoriikka ei riitä laittamaan oikeita kenkiä jalkaan ja nauhojen solmiminen ylittää kapasiteetin.
Pääkäyttöjalkineeni jopa täällä stadissa huhtikuulta lokakuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Kun motoriikka ei riitä laittamaan oikeita kenkiä jalkaan ja nauhojen solmiminen ylittää kapasiteetin.
Kun jalkahiki yltää helteillä aivoihisi asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Töölössä 😂 Eipä ole viimeiseen kolmeenkymmeneen vuoteen viety mihinkään.
Et ole varpasillasi juurikaan pihaasi kauempana sitten käynyt 2000 luvulla. Menes tonne steissille paljain jaloin jallailemaan, niin varmaan vartija tahi konstaapeli kysyy, että onko kaikki tikat töölössä?
No ei ole mukavat, ihan kauheen tuntuset jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lainaamasi, mutta kyljen aina kesät paljain jaloin enkä ymmärrä, mitä kyselet. Miten kengät suojaa punkeilta tai käärmeiltä? Saati ampiaisilta? Kiviä osaan väistää. Mulla on sellaiset kuin silmät.
Just noin.
Kaupunkilais serkkuni kulkee koko ajan pitkävartiset kumpparit jalassa tänne maalle tullessaan kun pelkää "ötököitä. Siihen minä en suostu. Toki tajuan, että viilettäessäni paljain varpain, sandaaleissa tai vaikka lenkkareissa on mahdollista, että esim. erehdyn astumaan kyyn tai ampiaisen päälle ja saan osumaa, mutta tosiaan silmät on keksitty. Punkeiltahan et suojaudu oikein millään muulla kuin sukelluspuvulla.
Olen kulkenut paljain jaloin lapsesta saakka. Kaksi kertaa olen saanut ampiaiselta terveiset jalkapohjaani, kerran ollessani lapsi ja toisen kerran 2-kymppisenä. Punkkeja napsin itsestäni joka vuosi, kiinnittyneitä tai irtonaisia - puutiaisaivokuumerokote on otettu. Kyitä meillä on kotitarpeiksi. 2 kissaa ja koira on kokeilleet miltä purema tuntuu. Tajuan kyllä, että jonain päivänä minuakin kyy saattaa nakata, mutta kymmeniä vuosia olen onnistunut sen ihme kyllä välttämään. Jalkapohjani ovat kuin kengänpohjat, lujaa laatu, mutta kieltämättä prkl kuuluu jos satun polkaisemaan terävän pikkukiven tai männynkävyn päälle. Paljain varpain, se on parasta.
Jalkineet on jokaisen oma asia. Mun teini kulkee reunoissa 😆
Vierailija kirjoitti:
REINOISSA 🤭
On hyvä kenkä. Mutta älkää käyttäkö talvella: voi mennä jalka poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Töölössä 😂 Eipä ole viimeiseen kolmeenkymmeneen vuoteen viety mihinkään.
Et ole varpasillasi juurikaan pihaasi kauempana sitten käynyt 2000 luvulla. Menes tonne steissille paljain jaloin jallailemaan, niin varmaan vartija tahi konstaapeli kysyy, että onko kaikki tikat töölössä?
Eipä kysy. Olen kulkenut steissillä ihan vakiona vuosina 2006-2024, ilman kenkiä. Kukaan ei edes kiinnitä huomiota moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos jo motoriikka on niin heikkoa, niin sitten ei missään tapauksessa crockseja. Niillähän kompuroi helpostikin, jos ne esim. kastuu vähänkin, jalka nuljaantuu kengän sisällä ja vääntyilee ties miten. Ei missään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on siis laitapuolenkulkija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on siis laitapuolenkulkija.
Niin kai sitten 😂
Andy McCoy käyttää Hanoi Crocseja.