Sen mukavampia kesäjalkineita ei olekaan kuin Crocksit!
Olin pitkään sitä mieltä että mitä nuo ihmiset ajattelee, jotka käyttää noita kummallisia halvan- ja heikonoloisia muovisämpylöitä, joita vieläpä saa vaikka missä karmeissa väreissä.
Mutta sitten syystä tai toisesta päädyin kokeilemaan niitä jalkoihin ja ostoskoriinhan ne sujahtivat vaivihkaa. Ovat kevyet, mukavat, kestävät, monikäyttöiset, jne. ja niistä löytyi sitten myös minulle sopivia värejä eli sammaleenvihertävät/"armeijan"vihertävät ja harmaat "maastokuosilliset" joten nyt omistan niitä kahdet.
Kesäkeleillä ovat mukavammat jalassa kuin remmisandaalit tai esim. ns. terveyssandaalit. Onneksi mieli muuttui! M vm. -64
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun motoriikka ei riitä laittamaan oikeita kenkiä jalkaan ja nauhojen solmiminen ylittää kapasiteetin.
Jos jo motoriikka on niin heikkoa, niin sitten ei missään tapauksessa crockseja. Niillähän kompuroi helpostikin, jos ne esim. kastuu vähänkin, jalka nuljaantuu kengän sisällä ja vääntyilee ties miten. Ei missään tapauksessa.
Aidot Crocksit eivät ole liukkaat ulkoa eivätkä sisältä, erittäin pitävä pohja, myös talvikelpoiset! Näissä kirjoituksissa crocksit ovat ilm. yleisnimitys kaikillle samannäköisille jalkineille... Itsellä kahdet aidot ja ovat loistavat, olleet jo monta vuotta. Feikit ovat hirveät jalassa! Tässä on pakko puolustaa nyt merkkiä ja materiaalia, siksi viesti.
Kyllä, tässä tarkoitin nimenomaan kaikkia samanoloisia popoja. Taitaapi nämä omanikin 2 paria olla jotain jäljitelmiä, kun halpoja olivat, mutta sopivuus jalkaan ja hyvät värit tällä kertaa ratkaisivat.
Ap
Mä käytän crocseja vuoden ympäri. Talvella käytän niitä kotona, tohveleina. Kestävät ja helposti pestävät.
Kesällä käytän niitä mökillä ja täällä lähiössä. Keskustaan lähtiessä laitan muut kengät.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän monella kommentoijalla edes on oikeat Crocksit (eikä Tokmanni-kopiot)?
Mulla on myös oikeat crocsit, mutta kopiot on mukavammat. Oikeat crocsit on jopa vähän liian leveät.
Vierailija kirjoitti:
Sadekelillä ihan parhaat! Voittaa kumpparit 100-0.
No ei, kun ne kastuvat ja menevät liukkaiksi. Ihan hyvät kevyissä pihahommissa muuten.
Mitenkähän monella kommentoijalla edes on oikeat Crocksit (eikä Tokmanni-kopiot)?