Mies ja kainalokarvat
Onko ok jos miehellä on kainalokarvat/rintakarvat?
Kommentit (22)
Rintakarvat voi olla tosi seksikkäät, riippuu tapauksesta. Monestihan sitä kuitenkin ihastuu ihmiseen, jolloin nää karva-asiat on toissijaisia.
Ajelen säännöllisesti partani, rinta, kainalo ja alapäänkarvani. Hiukset pidän millin sänkenä. Tämä tapa ollut minulla vuosikymmeniä. M66
Mä kyllä tykkään ajella kainalokarvat pois, vähentää hikoilua kainanoissa merkittävästi ja sitä kautta myös potentiaalista hien hajua.
Vierailija kirjoitti:
On naisellista/homoa kun miehellä ei ole karvoja.
Kyllä minusta esim. uimarit ovat aika äijiä vaikka karvojaan ajelevatkin. Korrelaatio feminiinisyyden kanssa on olemassa, mutta karvatonkin mies voi olla miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta esim. uimarit ovat aika äijiä vaikka karvojaan ajelevatkin. Korrelaatio feminiinisyyden kanssa on olemassa, mutta karvatonkin mies voi olla miehekäs.
Näiden vihreän mennenin ja punaisen nortin kultaisella 1970-luvulla asennemaailmansa kiveen hakanneiden Penttien ja Einarien mielestä kaikki muut kuin vanhalle viinalle, munahielle ja rehelliselle paskalle haisevat betoniraudoittajat ovat epäilyttävän feminiinisiä.
Monet näistä epäilyttävistä tapauksista jopa peseytyy ja vaihtaa vaatteensa useammin kuin kerran viikossa. Selviä homoja tuollaiset.
Onko palvelutalossa jaettu vitamiinipillereitä aamupuuron kanssa kun vanhuksilla on taas energiaa tulla vauvalle kohkaamaan karvoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään ajella kainalokarvat pois, vähentää hikoilua kainanoissa merkittävästi ja sitä kautta myös potentiaalista hien hajua.
Huomasin saman kun aloin ajella kainalot tässä joskus. Havainnon voi myös ekstrapoloida muihinkin karvapehkoihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalta karvaisilla bear-homoilla on oikein oma alakulttuurinsa. Että homojakin on moneen lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman kun aloin ajella kainalot tässä joskus. Havainnon voi myös ekstrapoloida muihinkin karvapehkoihin...
Hienhajun aiheuttavat bakteerit jotka hajoittavat ihon kuona-aineita ja rasvoja. Karvat tarjoavat niille ihanteellisen kasvualustan ja monikymmenkertaistavat haisevan pinta-alan verrattuna pelkkään sileään kainalon tai alapään ihoon.
Sain jo joskus 25v sitten antibioottivoidetta kun kainaloihin oli pesiytynyt tavallistakin haisevampi bakteerikanta ja jouduin istumaan välillä mannertenvälisillä lennoilla mikä oli täytyä tuskaa.
Eihän sitä voidetta edes saanut levitettyä karvaisiin kainaloihin joten ajelin sileäksi ja katso: hajut eivät ainoastaan kadonneet vaan myös pysyivät poissa kun ei kasvattanut bakteerien riemuksi enää uutta eritteistä karvapuskaa. Nyt riittää että kerran viikossa tai parissa levittää käsidesiä sileisiin kainaloihin suihkun jälkeen jos huomaa että hajut alkavat palata pesusta huolimatta.
En joudu enää edes käyttämään alumiinia ja alkoholia sisältävää antiperspiranttia joka sai kainalot kutiamaan sietämättömästi. Vaimokin pitää kun kainaloista ei pursua junttimainen haiseva karvapuska.
Voin vahvistaa tuon vinkin. Kainaloissa karvoihin imeytyy vain yhtä eritettä, hikeä. Alapäässä kolmea ja naisilla vähintään neljää ja karvaisena haju on sen mukainen
Oksennus tulee, jos näen miehellä 25 cm pitkät kainalokarvat, joista mahdollisesti vielä hiki tippuu!!! Yök, yök.
Saa olla molemmissa karvoja. Mulla ei tosin oo kasvanut rintakarvoja,mutta nännien ympärillä kasvaa karvaa.
Miesten karvat on aivan se ja sama minulle. Ainoastaan parran ystävä en ole, muuten riittää että ihminen on puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Rintakarvat voi olla tosi seksikkäät, riippuu tapauksesta. Monestihan sitä kuitenkin ihastuu ihmiseen, jolloin nää karva-asiat on toissijaisia.
Se on niin totta, että karva-asiat jää aivan taka-alalle jos on oikeasti kiinnostunut siitä ihmisestä. Silloin niillä karvoilla ei ole väliä vaikka ne vaihtaisi väriä joka toinen minuutti. Ajattelin joskus että pienikin parta/sänki on ihan nou-nou mut vitsit miten ihanalta se sänki tuntuu pussaillessa :D Ja kaiken lisäksi nyt en enää edes pidä partaa yhtään huonona asiana miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin totta, että karva-asiat jää aivan taka-alalle jos on oikeasti kiinnostunut siitä ihmisestä. Silloin niillä karvoilla ei ole väliä vaikka ne vaihtaisi väriä joka toinen minuutti. Ajattelin joskus että pienikin parta/sänki on ihan nou-nou mut vitsit miten ihanalta se sänki tuntuu pussaillessa :D Ja kaiken lisäksi nyt en enää edes pidä partaa yhtään huonona asiana miehellä.
Mä sit taas rakastan sänkeä. Mies on silloin seksikkäimmillään. Mut ei se mikään ehdoton ole, niin kuin tuossa ylempänä kirjoitin, että se on se mies, joka merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko palvelutalossa jaettu vitamiinipillereitä aamupuuron kanssa kun vanhuksilla on taas energiaa tulla vauvalle kohkaamaan karvoistaan.
Karvojen repijät taas mainostaa kun kesä on ovella.
Toisille sopii paremmin, toisille ei. Riippuu myös karvojen pituudesta ja määrästä.
Musta olis kyllä tosi epäkohteliasta vaatia toista ajamaan rinta- tai selkäkarvoja tms., missä niitä nyt miehellä kasvaakaan. Alapään karvoitusta voisin pyytää trimmaamaan lyhyemmäksi, niin on kivampi antaa suuhoitoa, mut en mä sitäkään vaatisi. Kainalokarvoja voisin pyytää trimmaamaan, jos mies haisisi hieltä ja se auttaisi hienhajuun. Mut oikeestaan mä tykkään rintakarvoista, luulen, et mun ihastuksella kasvaa niitä ja ois tosi ihanaa päästä tutkimaan lähemmin.
Minusta ne kuuluu miehelle. Oudompaa olisi jos ne puuttuisi.