Mitä kivaa on vaeltamisessa?
Kommentit (36)
"en harrasta asiaa X enkä pidä siitä. Se on minulta pois!!"
Mitäs muuta hiekkalaatikolle? Voit sisäisesti kysyä samaa asiasta, mistä itse pidät.
teit juuri kiljoona psykiatria työttömäksi kaikenkattavalla määrittelylläsi...
tai sitten et.
Vierailija kirjoitti:
tai sitten et.
En edes yrittänyt.. Ap
Aivot saa lepoa, se on tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Liian raskasta kieltämättä,a
No näinpä! :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanaa kävellä ja katsella luontoa. Otan yleensä noin 2000 kuvaa :p
Mitä tekee 2000 kuvalla risukoista? Ap
Älä hyvä ihminen risukossa vaella :D
Upeat maisemat. Tosin näin kuusikymppisenä tyydyn tekemään päiväretkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai sitten et.
En edes yrittänyt.. Ap
no et sie, en vain huomannu kohdistaa.
Ei niin mitään, paitsi ehkä miehille jotain nostalgiaa armeijasta.
On ikiaikainen tunne kun saapuu jonnekin, tekee siihen asennon, lepää ja ravitsee itsensä. Ja kun taas lähtee jatkamaan matkaa, muuta jälkeä ei jää kuin ehkä painauma sammaleessa ja kourallinen tuhkaa. Edessä rajaton maailma ja vapaus kulkea minne haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Itikoita, kylmää, märkää ja jalat märkänä ja rakoilla.
Vessana riuku. Patikoikaa kuka haluaa mutta minä pysyn mieluummin kotona mukavuuksien äärellä.
Olen ollut vaeltamassa Himalajalla, Alpeilla ja täällä kotimaassa. Monilla muillakin matkoilla pieniä vaelluksia. Siitä tulee mielettömän hyvä olo kun liikkuu. Ulkomailla luonto ja muut kulttuurielämykset hienoja ja myös Suomesta löytyy aina uusia maisemia jm. Vaatii tietenkin ap kuntoa!
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vaeltamassa Himalajalla, Alpeilla ja täällä kotimaassa. Monilla muillakin matkoilla pieniä vaelluksia. Siitä tulee mielettömän hyvä olo kun liikkuu. Ulkomailla luonto ja muut kulttuurielämykset hienoja ja myös Suomesta löytyy aina uusia maisemia jm. Vaatii tietenkin ap kuntoa!
Mulla on paska kunto. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paska kunto. Ap
Joo, sen huomaa!
Raikas ilma, metsän tuoksu, luonnon äänet, puron solina, veden liplatus, ajatukset selkenee, aika pysähtyy, mielen valtaa rauha, tulipaikalla nuotion ritinä, pitkän vaelluksen jälkeen kahvin tuoksu, nuotin lämpö, herkuista tehty yksinkertainen mutta maailman parhaalta maistuva retkieväs, yhteys luontoon, yhteys itseensä, voimaantuminen ja huolten puolittuminen. Me ollaan vaan käymässä täällä, mut tää luonto on ollut ennen meitä ja jää tänne kun me lähdetään. Pidetään siitä yhtä hyvää huolta kuin se meistä 💗