normaalit ihmiset ei asioi lastensuojelun tai sossun kanssa
Jotain on mennyt pieleen jos noihin tarvii mennä
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tiedät mitkä taistelut käynnissä lasten/ eron takia.
Tämäpä juuri. Ja tämä tilanne voi olla, vaikka itse olisit ollut valmis vaikka minkälaisiin sopimuksiin.
On olemassa vanhempia, jotka osaavat tehdä "riidan" yksinkin oikein hyvin ja sen jälkeen käydään läpi sossut, lasut, rikosilmoitukset, käräjät ym. halusit tai et.
Tämä kaikki riippumatta siitä kuinka normaali tai epänormaali itse olet.
Olen normaali ihminen. Jos on työtön niin joutuu sossujen kuulusteltavaksi. Menin joskus työkkäriin niin siellä oli 2 sossutätiä ja kaks työkkärin tätiä kuulustelemassa että haenko edes töitä, väittivät että olen alkoholisti. Tein rikosilmoituksen niistä ja ne tuomittiin. Sossun mielestä työtön on rikollinen. Ne halusi tulla kotiini myös käymään ja ilmoittivat siitä että tulevat. Sanoin että sitten tulee tukkaan ja kovaa jos tulevat oveni taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset osaa kirjoittaa.
Liittyy aloitukseen miten?
Tarkoitti, ettei aloittaja osaa.
Ei kommentoija näköjään itsekkään osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on tyhmä jos työskentelee lasten suojelussa, mutta myös asiakkaat ovat tyhmiiä, joten sopivat toisilleen. Vituttaa vaan maksaa tuo typeryys.
Missä ne viisaat työskentelee? Ei tietenkään missään ja niiltä sitten lapsia huostataan.
Lastensuojelun ja sossun kanssa asioimisesta on tullut se uusi normaali
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset osaa kirjoittaa.
Ethän sinäkään kirjoita oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on tyhmä jos työskentelee lasten suojelussa, mutta myös asiakkaat ovat tyhmiiä, joten sopivat toisilleen. Vituttaa vaan maksaa tuo typeryys.
Mitä tyhmää lastensuojelussa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten yksi naapuri joutu puhutteluun sen takia, että joku oli soittanut 112 kun aikuinen huusi kovaa. Et sillei miettisin kyllä lasunkin toimintaa onko järkevää.
No todennäköisesti tuo huutaminen on jokapäiväistä ja jatkuvaa. Kunpa joku olisi soittanut lasuun minunkin vanhempieni jatkuvista riidoista ja huudosta.
No jos huutaminen on ihan jokapäiväistä niin tottakai siitä pitää ilmoittaa lasuun. Mutta nyt niitä lasuja tehdään äideistä jotka huutaa ehkä kerran kuukaudessa tai komentaa kovemalla äänellä minuutin verran. Nää on kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojelun ja sossun kanssa asioimisesta on tullut se uusi normaali
Vanhemmuuden riman ovat ihan selvästi lapsettomat asettaneet. Täysin kohtuutonta vaatia täydellisyyttä. Käyvät kyttäämässä ja määräilemässä ja vanhemmille jää nykyisin orjan osa. En suosittele ellet ole masokisti ja halua, että joku tahallaan pitää sinua tyhmempänä kuin oikeasti olet ja kiusaa sinua pienestäkin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset (4kpl alle 10v) käy tukiperheessä pari kertaa kuussa, että me vanhemmat saadaan vapaa viikonloppu kahdestaan. Tätä ennen meillä kävi hyvinvointialueelta kodinhoitaja joka auttoi siivoamisessa, ruoanlaitossa ja lasten hoidossa.
En muista tarkkaan millä nimellä tämä tuli menee, mutta jonkun sortin ennaltaehkäisevää tukea, toinen puolisko sopparista on lasten etuja ajatellen perhetukena, toinen puolisko aikuissosiaalityön puolelta järjestetty.
Kivoja palveluita, jotka antaa mukavasti hengähdystaukoa arkeen, ilmaiseksi.
En pidä meitä mitenkään epänormaalina, kaksi korkeakoulutettua, töissä käyvää vanhempaa, päihteitä emme käytä, talous ja muutkin asiat ok.
Sitä ei moni tunnu ymmärtävän, että tukea voi saada vaikkei ole asiat persiillään oleva puliukkonarkkari.
Oho. No kaikkea sitä saakin, kun kehtaa pyytää. Itse en käyttäisi veronmaksajien rahoja siihen, että ensin teen 4 lasta ja sitten haluan niistä taukoa.
No todennäköisesti tuo huutaminen on jokapäiväistä ja jatkuvaa. Kunpa joku olisi soittanut lasuun minunkin vanhempieni jatkuvista riidoista ja huudosta.