Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuna eläminen vuodesta toiseen.

Vierailija
17.05.2026 |

Olen ikisinkku. Ei ole koskaan ollut minkäänlaista parisuhdetta. Ei tapailua, ei seksisuhdetta, ei mitään. 

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän ihmettelen, miten ylipäätään kukaan voi löytää ketään. Missä ihmiset tapaavat toisia, miten se suhde alkaa? 

Olen liian epäsosiaalinen, että lähtisin etsimään seuraa ravintoloista tai tansseista. Se kulttuuri ei todellakaan kiinnosta. En tiedä mitä tekisin siellä. 

Netin deittisovelluksia Olen tietenkin kokeillut ja todennut ne turhaksi. Keski-ikää lähestyvällä miehellä  ei ole oikeastaan minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä edes treffeille. Myönnän, että olen jonkin verran ronkeli. En hyväksy esim naisen tupakointia ja haluan naisen olevan suht normaalivartaloinen. 

Yksinäisyys on kauhea tunne. Kaverin puute. Juttukaverin puute. Seksin puute. Kosketuksen puute. 

Miten teillä muilla ikisinkuilla kestää pää yksinoloa? Oletteko hyväksyneet sen, ettette välttämättä koskaan löydä ketään? 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin AP vähän tsempata sua:

Olen 38v nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa . Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja aika moni minulle pakit antaneista miehistä oli ihan tavallisia, eikä mitenkään suosittuja naisten keskuudessa.

Entä se jäljellejäänyt 1/3? Siinä on kuitenkin 19 miestä, joille sinä kelpasit, mutta oletettavasti ainakin 18 näistä sai pakit sinulta.

Vierailija
22/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 38v nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa . Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja aika moni minulle pakit antaneista miehistä oli ihan tavallisia, eikä mitenkään suosittuja naisten keskuudessa.

Entä se jäljellejäänyt 1/3? Siinä on kuitenkin 19 miestä, joille sinä kelpasit, mutta oletettavasti ainakin 18 näistä sai pakit sinulta.

Joo. Olen antanut elämässäni pakit valehtelematta varmaan lähemmäs 5000 miehelle. Mitäs mieltä siitä olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen antanut elämässäni pakit valehtelematta varmaan lähemmäs 5000 miehelle. Mitäs mieltä siitä olet?

Minulle se on ihan yhdentekevää, mutta en keksi miten tuo tieto tsemppaa aloittajaa.

Vierailija
24/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä itse asiassa juuri itkin naamani turvoksiin, ettei rakkautta osunut kohdalle tässä elämässä ja nyt en enää jaksa uskoa sitä kohtaavani. Ei tässä varmaan enää muuta kuin suremisen kautta odottamaan kuolemaa. Mikään muu ei tässä paskassa nimeltään elämä enää kiinnosta.

Rakkaus-höpinät ovat hölynpölyä, eikä sellaisten varaan voi laskea elämäänsä. Käytettyjen autojen kauppiaaseenkin voi luottaa enemmän.

Vierailija
25/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut elämäni aikana paljon miehiä, mutta en yhtäkään sellaista, jonka kanssa olisin halunnut jatkaa juttua pidemmälle. En vaan tykkää miehistä (enkä naisista silleen). Minulla ei ole mitään yhteistä miesten kanssa, ei yhteisiä mielenkiinnon kohteita, ei yhteisiä harrastuksia, ei yhteisiä puheenaiheita, ei mitään. Olen tyytyväisempi yksin tekemässä omia hommiani.

Vierailija
26/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5000 onnekasta miestä.

Vierailija
27/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä itse asiassa juuri itkin naamani turvoksiin, ettei rakkautta osunut kohdalle tässä elämässä ja nyt en enää jaksa uskoa sitä kohtaavani. Ei tässä varmaan enää muuta kuin suremisen kautta odottamaan kuolemaa. Mikään muu ei tässä paskassa nimeltään elämä enää kiinnosta.

Rakkaus-höpinät ovat hölynpölyä, eikä sellaisten varaan voi laskea elämäänsä. Käytettyjen autojen kauppiaaseenkin voi luottaa enemmän.

Pitäisi olla ihmiselämän perusasia, mutta näköjään ei.

Vierailija
28/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri. Sitämieltä että valehtelet.

Vierailija
29/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on parasta olla sinkkuna, on nimittäin kokemusta monista miehistä. Jos vielä menet asumaan yhteen joudut kotiorjaksi, pitää antaa pillua ym. Ei oikein nappaa.

Vierailija
30/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nappaa joutua miehen kotiorjaksi jolle pitää vielä pilluakin antaa. Parasta olla sinkkuna.

Vierailija
31/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä motivoi. Jos olet käynnyt 58 eri kanssa, niin sulle 1 mies on vain tavara muiden joukossa, joka vaihtuu #59. 

Ne jotka antoi sulle pakit olivat joko varattuja, tai sun tasoon tähden liian haluttuja. Eli olisi korvannut sinut paremmalla. Eli sulla on korkea rima ja kalastelet parasta mitä voit. 

Vierailija
32/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen enneminkin kuka jaksaa olla parisuhteessa tänä päivänä.... 

Vierailija
33/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle se on ihan yhdentekevää, mutta en keksi miten tuo tieto tsemppaa aloittajaa.

Ihan vaan anekdoottina kun väniset siitä että joku nainen antaa pakit 18 miehelle. 

Se taas että miehet antavat pakkeja naisille on sinänsä vääräperusteista, että he eivät ole edes siinä asemassa, että voisivat arvioida naista 50/50 suhteeseen, sillä nainen on aina miehen yläpuolella parisuhteessa. VAin toinen näistä on hedelmällinen ja pystyy kantamaan hedelmää, toisen voi korvata koska tahansa kenellä tahansa niistä 5000 ehdokkaasta. Ymmärrätkös?

Vierailija
34/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen on parasta olla sinkkuna, on nimittäin kokemusta monista miehistä. Jos vielä menet asumaan yhteen joudut kotiorjaksi, pitää antaa pillua ym. Ei oikein nappaa.

No ei anna. Se vaihe on ohi kun on lapsia tai ei saa enää lapsia. 

Ainoat jotka vielä antaa on esim. thaikut. 

Vierailija
35/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä motivoi. Jos olet käynnyt 58 eri kanssa, niin sulle 1 mies on vain tavara muiden joukossa, joka vaihtuu #59. 

Ne jotka antoi sulle pakit olivat joko varattuja, tai sun tasoon tähden liian haluttuja. Eli olisi korvannut sinut paremmalla. Eli sulla on korkea rima ja kalastelet parasta mitä voit. 

Jos nyt palataan tähän minun 5000 miesehdokkaaseeni niin olen kyllä osan kanssa heistä seurustellut ja pannutkin. Ei se että sanoo monta kertaa ei tarkoita sitä, etteikö koskaan sanoisi kyllä. Se sanotaan vaan sille sopivalle tyypille.

Vierailija
36/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän voit antaa omaa persettäsi ja suutasi miehille, se ei eroa mitenkään siitä että vaadit naisen antamaan sinulle pimpukkaa kun hän ei halua sinua (tai lapsia kanssasi). 

Vierailija
37/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri. Sitämieltä että valehtelet.

:D Usko mitä haluat mutta tämä on facta.

Vierailija
38/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän voit antaa omaa persettäsi ja suutasi miehille, se ei eroa mitenkään siitä että vaadit naisen antamaan sinulle pimpukkaa kun hän ei halua sinua (tai lapsia kanssasi). 

No jos ei halua, niin ei ole deittaamisen arvoinen. Ja mistä revit idean, että rakkaus on yksipuolista. 

Fiksut miehet hakevat neitonsa idästä. Oletko huomannut, kuinka onnellisia kummatkin parit ovat ilman feminismiä? 

Vierailija
39/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monen monta ihmistä, jotka ovat eläneet elämänsä yksin. Heitä yhdistävä tekijä on se  että he eivät käy koskaan viihteellä eivätkä käytä alkoholia.

Suomessa parisuhteet alkavat baaritiskillä tai tanssilattialla. Se on fakta. 

Vierailija
40/47 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monen monta ihmistä, jotka ovat eläneet elämänsä yksin. Heitä yhdistävä tekijä on se  että he eivät käy koskaan viihteellä eivätkä käytä alkoholia.

Suomessa parisuhteet alkavat baaritiskillä tai tanssilattialla. Se on fakta. 

Käytän alkoholia mutta en mene käyttämään sitä predator r aiskarien keskelle :D höpsöliini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi