Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapselliset nii vihaa meitä lapsettomia???

Vierailija
17.05.2026 |

Minä olin yksinöäinen nuori ja löysin vasta mieheni 26v. Päätettiin ettei haluta tehdä lapsia kun molempien mielenterveys ei ole kovin hyvä. Miksi pitää vihata??? Minä hoidaan joskus siskoni lapsia ja en vihaa lapsia. Minusta äidit ja isät ovat ihania ihmisiä. Lapsettomista puhutaan kurjasta, että me hörpitään viiniä ja tykätään matkustaa. Ei pidä paikkaansa omalla kohdalleni ainakaan. Olen kiltti ja empaattinen ihminen.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa lapsettomia, vaikka minulla on kaksi lasta. Tiedän kuinka raskasta lasten hoitaminen välillä on, ja minusta on järkevä ratkaisu olla hankkimatta lapsia jos ei jostain syystä niitä jaksaisi hoitaa. Ajattelin ensin itse jääväni lapsettomaksi, mutta sainkin puolivahingossa kaksi iässä, jossa tämän palstan mukaan ei lapsia enää luonnostaan saa.

Vierailija
62/64 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa lapsettomia, vaikka minulla on kaksi lasta. Tiedän kuinka raskasta lasten hoitaminen välillä on, ja minusta on järkevä ratkaisu olla hankkimatta lapsia jos ei jostain syystä niitä jaksaisi hoitaa. Ajattelin ensin itse jääväni lapsettomaksi, mutta sainkin puolivahingossa kaksi iässä, jossa tämän palstan mukaan ei lapsia enää luonnostaan saa.

Miten lapsia saadaan puolivahingossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silleen että ollaan naimisissa ja vaimo kertoo olevansa raskaana vaikkei olla seksiä harrastettu vuosiin.

Vierailija
64/64 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silleen että ollaan naimisissa ja vaimo kertoo olevansa raskaana vaikkei olla seksiä harrastettu vuosiin.

Tai sanoo käyttävänsä pilleriä, mutta ei todellisuudessa käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi