Keksi nimi dekkarikirjalla
Dekkareilla pitää olla hyvä nimi. Olisiko sinulla mainita hyvä nimi dekkarille?
Hauskaa jos tekijän nimi tulee mukaan. Teos on toki kirjoittamatta ja muutenkin jää tekemättä.
Aloitan:
Kaarlo Kapula, Ajantappaja pikajunassa
Kommentit (474)
Karl Keiky: Surmanajajan kyydissä
Emil Koski-Pilvi: Köyhien syväkyykytys
Lars Pötynen: Viiniä a'la alkonhylly
Tuire Maraton: Kilpajuoksuhiekka
Myy Mustikka:
Sankoin joukoin ja poimurein.
Remo Roxbin: Tätini on amatsooni
Remo Roxbin: Vaimoni on neitsyt
Raimo Pullonpohjalasi: Tynnyrin pohjalta huutaen ulos, kasvutarina
Esteri Vihmo: Terässulattamon yövuoro
Patrick Itäniemi - Viimeinen Wolt-ateria.
Claes Veitsetvuo: TÄSTÄ ET SELVIÄ VIINURI
Lupus Korvakoski:
Salatut voimat - kadotuksen vuori
Mervi Tapola: Ehkä otin, ehkä en
Kylli Persuen: Valtion alasajo ja köyhien ansoittaminen
Kim Dan Mamba: Tiikerikakun puraisu
Hans Ottelin: Nyrkkeilijän omatunto
Kerstin Tuonenvirta:
Sielut ruosteessa Tattarisuolla