Miten Bulgaria voitti raadit tuolla biisillä
Oliko se teknisesti parasta laulantaa vai oliko laulajalla vain isoimmat tissit?
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Bulgarian esitys oli kamala, mutta olenkin jo vähän varttuneempi. M32
Varttuneempi? Olen itse 44-vuotias, ja tykkään tosi paljon Bulgarian biisistä.
Ja ensi vuonna on sitten varmaan kisa täynnä näitä unga bunga renkutuksia, kun ensi vuoden artistit kopioivat tämän vuoden voittajaa.
No t uskinpa sitä pelkällä ulkonäöllä voitti niinkuin jotkut väittää. Ettekö muista Netta- ja "im not your toy". Ei hänkään mikää kaunotar ollut ja vei voiton.
Vierailija kirjoitti:
Käviks KIrka koskaan koittamassa? Olis pärjännyt hyvin aikoinaan.
Kirka osallistui viisuihin 1984 biisillä "Hengaillaan". Sijoitus 9.
Vierailija kirjoitti:
Raadit ovat ennenkin langenneet samaan vanhanaikaiseen, nimittäin tässäkin maassa erilaisissa laulukisoissa. Voittajan ei tarvitse olla hyvä laulaja, biisin ei tarvitse olla kummoinen. Jos hilluu ja huhtoo lavalla vaivihkaa hups, kookkaiden kanssa, voitto on aika varma.
Ei toiminut Erikalla
Viisujen lopputulos oli kaikkiaan karmiva ja irvokas
Ne pärjäsivät jotka eivät olisi sitä ansainneet ja ne jotka olisivat ansainneet olivat jossain top kympin häntäpäässä esim Tanska Kreikka ja Suomi myös Albania ja Malta olisivat ansainneet parempaa
Niin järkky biisi voitti. Ihme naamiot päässä. Pitikö ton esityksen edustaa laulajan mainitsemaa adhd:tä? Mulla on se tauti, enkä minäkään ole tuollainen sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Eurivoosuissa on nykyään niin epämusikaallista menoa, että ihan sama kuka sen sontakilpailun voittaa tai häviää. Paras oli ehdottomasti Kroatia. Tuli ihan The Witcher mieleen!
Outoa settiä oli 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko voittajan olla teknisesti paras laulaja? Vai riittääkö voittoon tarttuva kappale ja iloinen mieli? Minä sanoisin että hyvä voitto oli.
Ei tässä polittisesti korruptoituneessa kilpailussa ole laulamisesta ollut kysymys enää vuosikausiin, ihan sama kuinka vireessä tai epävireinen artisti on. Mitä vähemmän vaatteita ja mitä enemmän tissiä ja persettä -kisat nämä enää ovat.
Bulgarialta ja Romanialta Siomelle 0 pistettä.
Vaikka pokkana kärrätty vuosikausia bussilasteittain porukkaa Suomeen joka marketin eteen ja kadunkulmaan käsi pitkällä.
Seuraavan kerran kun yksikin lähestyy kadulla tai kaupassa käsi pitkällä, niin se on : Bangaranga.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt miten kaikki ärsyttävimmät rangatanga rintintintititin runkkutunkku biisit pärjää. Ei paljoa vaadi tehdä johonkin jytkytykseen yhtä lausetta toistavat sanat.
Jep. Alkaa mennä hiljalleen fiilikset koko viisuihin. Ensin katsotaan monta päivää hienoja erilaisia esityksiä ja sitten se runkkutunkkutunkku mikä on oikein tehty tahallaan ärsyttäväksi voittaa.
Eihän cha cha cha voittanut?
Vierailija kirjoitti:
Niin järkky biisi voitti. Ihme naamiot päässä. Pitikö ton esityksen edustaa laulajan mainitsemaa adhd:tä? Mulla on se tauti, enkä minäkään ole tuollainen sekopää.
Eiks hän laulanut : olen psy---paatti ilman syytä ....?
Aika kaukana ADHD.sta.
Vierailija kirjoitti:
Ja ensi vuonna on sitten varmaan kisa täynnä näitä unga bunga renkutuksia, kun ensi vuoden artistit kopioivat tämän vuoden voittajaa.
Eikö meillä ollu jo cha cha cha?
Siksi koska Bulgarian kappaleen on tehnyt venäläinen tuottaja ja jokaisessa kv-raadissa oli mukana venäläisvaikuttaja, ja koska Bulgaria on ainoa maa jonka myötä Venäjä pääsee osaksi viisuja. Voiton vei siis nyt Venäjä ja toiseksi tuli Israel.
Miehet äänesti Bangarangaa pääasiassa hyvien tissien vuoksi ja vassarinaiset sen vuoksi biisi oli älämölöä, jossa sanottiin "riot". Sekoilu ja mellakointi on aina vassarinaisen sydäntä lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Hirveetä kuraa.
Kun jengi väittää että Israelin äänet oli masinoitu niin miksi ei voi olettaa että Bulgarian äänet oli myös masinoitu, ei annettu Israelin voittaa.
Miksi juuri Bulgariasta olisi tehty voittaja? Myönnän etten ole Balkanin tilanteesta aina niin kartalla mutta en näe mitään poliittista kulmaa mitä olisi voitu pelata suomialla Bulgariaa.
Minä näen. Israelin ja Euroopan nöyryytys. Balkan on Venäjän korruptiovyöhykettä. Bulgaria on persläpivaltio.
Ei nöyryytä mitenkään kumpaakaan. Säästää Israelin hankalalta tilanteelta, kun ei se nyt pysty mitään kisoja järjestämään eikä varmasti halua, että heidän kisansa järjestettäisiin jossain muualla.
Bulgarialle eka euroviisuvoitto vaikkapa sen kunniaksi, että liittyivät euroalueeseen vuoden alussa. Kyllä niitä yritetään epätoivoisesti integroida Eurooppaan, koska... no kaikkia nyt tarvitaan.
Enemmän tämä vaikuttaa joltain kompromissilta. Ei taida olla kiusallisilla mielenosoittajillakaan Sofiassa yhtä vapaat kädet kuin Wienissä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet äänesti Bangarangaa pääasiassa hyvien tissien vuoksi ja vassarinaiset sen vuoksi biisi oli älämölöä, jossa sanottiin "riot". Sekoilu ja mellakointi on aina vassarinaisen sydäntä lähelle.
Miehet ei äänestä euroviisuissa. Ei ihan ole kohderyhmää.
Kun Israel oli listan kärjessä niin samaan aikaan pommitti ja tappoi yli 20 ihmistä, silti sinne äänet jopa suomesta
i
Dara voimaannutti Euroopan nuoret naiset ja miksei vanhemmatkin.
Bulgarialta ja Romanialta Siomelle 0 pistettä.
Vaikka pokkana kärrätty vuosikausia bussilasteittain porukkaa Suomeen joka marketin eteen ja kadunkulmaan käsi pitkällä.