Miten Bulgaria voitti raadit tuolla biisillä
Oliko se teknisesti parasta laulantaa vai oliko laulajalla vain isoimmat tissit?
Kommentit (200)
Oli tuo kappale parempi kun moni muu finaalin kappale, tuskin voi boobsiem piikkiin laittaa, vaikka esitys oli huomiota herättävä. En olisi veikannut voittajaksi kuitenkaan.
Ei saatana mammoilla revenny perse kahtia vitutuksesta :D
Laulajan eleet ja ilmeet oli hauskoja :D Siitä pointsit!
Vierailija kirjoitti:
Bulgarian suosikkiartisti, ei ihme että voitti, kun katsoo hänen videoitaan 10 vuoden ajalta.
Koska tissit. Ei se laulaa osaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt miten kaikki ärsyttävimmät rangatanga rintintintititin runkkutunkku biisit pärjää. Ei paljoa vaadi tehdä johonkin jytkytykseen yhtä lausetta toistavat sanat.
Jep. Alkaa mennä hiljalleen fiilikset koko viisuihin. Ensin katsotaan monta päivää hienoja erilaisia esityksiä ja sitten se runkkutunkkutunkku mikä on oikein tehty tahallaan ärsyttäväksi voittaa.
Ne oli ne tissit. Tissien hytkytys ja pomppiminen ja hetkutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit ( o )( o )
Kaunis muodokas nainen vau! Helppo sabluuna jos haluaa voittaa viisut.
Äänestääkö naiset tissejä?
En edes lesbona äänestäisi tissien perusteella, vaikka tisseistä tykkäänkin
Vierailija kirjoitti:
Bulgarian esitys oli kamala, mutta olenkin jo vähän varttuneempi. M32
Minusta se oli upea, taiteellinen koreografia. N74
Vierailija kirjoitti:
Bulgarian biisi oli huomattavasti Liekinheitintä parempi ainakin minun mielestäni. En ymmärrä miten Suomi oli ennakkosuosikki.
Vedonlyönnin bisnestä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bingobango - Lönkötönkö -dingadonga-
Mää oooleeen bango-bango ! Kinkku-kankku! Tönkkö-rönkkö.
Katos mun tömpsä-römsä! Oon hiukka hötsön tötsön kapina-apina, eehee eehee siks sanon
BINGOBANGO! OOOHAHAA ! TSUHRTUH!
Aahahaa-aahaa-pööö-pööö-huhuu!
Twelve points !!! Ylivoimainen voittaja löytyi! Reilu ja rehellinen äänestys .
Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
En mieti huomista ku tartun tuopista niinku
Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tuolissa niinkuMuutama piña colada on jo takana
Silti mul on vielä naamataulu vakava (yeah, yeah, ye-ye-yeah)
Käärijä ei voittanut. Tämä voitti koko kisan. Se ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Hirveetä kuraa.
Kun jengi väittää että Israelin äänet oli masinoitu niin miksi ei voi olettaa että Bulgarian äänet oli myös masinoitu, ei annettu Israelin voittaa.
Miksi juuri Bulgariasta olisi tehty voittaja? Myönnän etten ole Balkanin tilanteesta aina niin kartalla mutta en näe mitään poliittista kulmaa mitä olisi voitu pelata suomialla Bulgariaa.
Minä näen. Israelin ja Euroopan nöyryytys. Balkan on Venäjän korruptiovyöhykettä. Bulgaria on persläpivaltio.
Raadit ovat ennenkin langenneet samaan vanhanaikaiseen, nimittäin tässäkin maassa erilaisissa laulukisoissa. Voittajan ei tarvitse olla hyvä laulaja, biisin ei tarvitse olla kummoinen. Jos hilluu ja huhtoo lavalla vaivihkaa hups, kookkaiden kanssa, voitto on aika varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ei sitten ollut "vähä-älyisen Tiktok kansan renkutus"? :)
Se ei voittanut rasteja, kun kisat piti saada Ruotsiin. Abba 50v juhlavuoden takia.
Niin tuoko ei sitten ole korruptiota? Eli koko kilpailulla ei ole mitään arvoa todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Hirveetä kuraa.
Kun jengi väittää että Israelin äänet oli masinoitu niin miksi ei voi olettaa että Bulgarian äänet oli myös masinoitu, ei annettu Israelin voittaa.
Miksi juuri Bulgariasta olisi tehty voittaja? Myönnän etten ole Balkanin tilanteesta aina niin kartalla mutta en näe mitään poliittista kulmaa mitä olisi voitu pelata suomialla Bulgariaa.
Jonkun täytyy voittaa. Israel ei pysty järjestämään kisoja, niitä boikotoitaisiin sekä periaatteesta että turvallisuuden vuoksi. Jos yrittäisivät rauhoittaa tilanteen sitä ennen, todennäköisesti kaikki tahot, joita Netanyahu on viime ajat pommitellut, käyttäisi tilannetta hyväkseen ja seuraisi katastrofi. Israelin arvovallalle ei sovi, että kisat järjestettäisiin jossain muualla. Tämänvuotinen biisi oli oikeasti sen verran hyvä, että se sai varmasti ihan "aitoja" ääniä niin raadilta kuin yleisöltä. Ottaen huomioon sionistifanaatikkojen äänestyskäytöksen, tässä oli kyllä se riski, että Israel olisi voittanut, mikä ei nyt vaan nykytilanteessa ollut toivottavaa.
Voi spekuloida sillä miksi juuri Bulgaria, mutta miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bulgarian esitys oli kamala, mutta olenkin jo vähän varttuneempi. M32
Ainoa näkemäni esitys joka millään tavalla liikautti. Pienenpientä kapinahenkeä aistittavissa ja todella taidokas tanssikoreografia.
M36
Bulgarian esityksellä oli sama ohjaaja kuin Käärijän Cha-Cha-Chaalla.
Näköjään hänen ohjaamansa esitykset menestyvät.
Tänä vuonna raadeissa oli mukana enemmän myös nuoria ihmisiä. Siksi tälläinen tiktok-biisi menestyi ja voitti.
Biis on kyllä aika karmea ränkytys. Lavashow ihan oivaltava ja erilainen.
Hyvä kysymys! Oliko junaillut itselleen ääniä? Aivotonta tiktok musaa. Ja italia oli ihan paska ja sai silti raadeilta hyvin ääniä.
Upea tuo Dara kyllä on, joten varmaan on osaltaan vaikuttanut menestykseen. Ja biisi on jää päähän myös. Paras voitti.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt miten kaikki ärsyttävimmät rangatanga rintintintititin runkkutunkku biisit pärjää. Ei paljoa vaadi tehdä johonkin jytkytykseen yhtä lausetta toistavat sanat.
Siis, nii paska biisi kuin olla ja voi voitti. Hullujenhuoneiden esittelybiisiksi sopisi ja sekin loukkaisi mielisairaaloita. Alankin tässä harjoittelemaan nokkahuilun soittoa ja koitan ensi vuoden euroviisuihin, koska biisillä ja taidolla ei ole näköjään mitään tekemistä Euroviisujen voiton kanssa. Jos en jaksa nokkahuilun kanssa, vaihdan huuliharppuun.
"Siis mä olen intellektuelli ja harrastan kulttuuria. Liekinheitin on mun lempikappale".