Mahtavat maailmalla ajatella eikö Suomessa ole mitään muita naisia kuin pornahtavia
Erikat ja nyt tämä. Ja olihan se yksi hamsteri pyörässä pyörinyt lesbo.
Kommentit (22)
Ei Suomi niin paljoa kiinnosta maailmalla, harva tietäää missä tämä maa ja sen oudot asukkaat on.
Oli euroviisujen esiintyjä mies tai nainen, harva tulee lavalle epäseksikkäässä tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Oli euroviisujen esiintyjä mies tai nainen, harva tulee lavalle epäseksikkäässä tilassa.
Paitsi eilen tämä Bangara-nainen. Tuskin kiihotti muita kuin mielisairaalan työntekijöitä ja heitäkin vain ammatillisesti.
No ehkä joku muistaa vielä Tarja Halosen.
"No ehkä joku muistaa vielä Tarja Halosen. "
No ainakin Conan O'Brien muistaa ja hänen ohjelmansa katsojat.
Eivätkä ajattele! Kuka hullu nyt jonkun (niin kutsutun) laulajan (kuten se ich-komme-Erika) perusteella muodostaisi nais- tai mieskuvaa yhtään minkään maan ihmisistä?
Saksan tytöillä oli nahkaiset "karvakolmiot"
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomi niin paljoa kiinnosta maailmalla, harva tietäää missä tämä maa ja sen oudot asukkaat on.
Varmaan yhtä paljon kiinnostaa kuin suomalaisia Liettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomi niin paljoa kiinnosta maailmalla, harva tietäää missä tämä maa ja sen oudot asukkaat on.
Varmaan yhtä paljon kiinnostaa kuin suomalaisia Liettua.
Miksi Liettuassa on vaan harmaa kasvoisia miehiä?
En saa mitään selvää tekstistäsi. Suosittelen, että kävisit kymppiluokan.
Vaimon ensimmäisiä kommentteja, kun muutti Suomeen, että eikö täällä ole naisille ollenkaan vaateliikkeitä. Naurahdin, mutta sitten kun itsekin tulin ulkomaanmatkalta takaisin Suomeen, ajattelin ihan samaa. Karu totuus iski heti lentoasemalla silmille.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon ensimmäisiä kommentteja, kun muutti Suomeen, että eikö täällä ole naisille ollenkaan vaateliikkeitä. Naurahdin, mutta sitten kun itsekin tulin ulkomaanmatkalta takaisin Suomeen, ajattelin ihan samaa. Karu totuus iski heti lentoasemalla silmille.
Mistä vaimosi muutti tänne? Voisitko kertoa tarkemmin, että mikä suomalaisten naisten pukeutumisessa on vikana?
Siitä olen samaa mieltä, että nuoret naiset pukeutuvat aivan järkyttävän rumiin vaatteisiin. Siis ei paljastavassa mielessä, vaan ihan vain esteettisessä.
Harmaa, väritön kansa kulkee totisena puhumatta sanaakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli euroviisujen esiintyjä mies tai nainen, harva tulee lavalle epäseksikkäässä tilassa.
Paitsi eilen tämä Bangara-nainen. Tuskin kiihotti muita kuin mielisairaalan työntekijöitä ja heitäkin vain ammatillisesti.
Se ettei hän sytytä sinua, ei tarkoita muiden osalta mitään, moukka.
On muutkin maat lähettäneet samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä ajattele! Kuka hullu nyt jonkun (niin kutsutun) laulajan (kuten se ich-komme-Erika) perusteella muodostaisi nais- tai mieskuvaa yhtään minkään maan ihmisistä?
Äläs sano! Tapasin minäkin 2000-luvun puolivälissä yli 20-vuotiaan naisen joka oli kivenkovaan sitä mieltä että Saksa on kauhea kriminaalimaa jissa jatkuvasti tapahtuu murhia ja muita rikoksia enemmän kuin muualla, perusteluna se että sieltä tulee niin paljon rikossarjoja.
No näitä pyllynpyörittäjiä tulee Euroviisuissa vähän joka maasta, en minä ainakaan ole sen perusteella tehnyt mitään johtopäätöksiä kyseisen maan naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon ensimmäisiä kommentteja, kun muutti Suomeen, että eikö täällä ole naisille ollenkaan vaateliikkeitä. Naurahdin, mutta sitten kun itsekin tulin ulkomaanmatkalta takaisin Suomeen, ajattelin ihan samaa. Karu totuus iski heti lentoasemalla silmille.
Nyt kyllä kiinnostaa mistä vaimosi tuli kun ei Suomesta mitään naisille sopivaa löydä. Ja että jo lentokentällä iski karu totuus silmillesi..
Vierailija kirjoitti:
Harmaa, väritön kansa kulkee totisena puhumatta sanaakaan!
Höpöhöpö.
Saavat pettyä jos tulevat suomeen etsimään seksyjä naisia.