Ghostannut ystävä
Ottiko ghostannut ystävä koskaan yhteyttä? Oman parhaan ystävän ghostaamisesta on nyt liki vuosi. Edelleen odotan..
Kommentit (26)
Olen varmaan toisen mielestä ghostannut entisen takertuvan kaverin vaikka rehellisesti sanoin, ettei oikein ole edellytyksiä jatkaa. Turhaan odotat.
Paras ystävä? Etkö pysty kysymään? Jollain kaverilla ei varmaan niin väliäkään.
Kolme vuotta on se raja jos ei siihen mennessä ole ottanut yhteyttä niin ei ota koskaan
Lopetan parhaillaan pitkää kaveri/ystäväsuhdetta
En vaan jaksa enää
Vähättelyä, kaverivittuilua, komentelua
Olen maininnut asiasta jo vuosia sitte, mikään ei muutu
Elämässä eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka puhuu parhaasta ystävästä ovat jääneet jonnekin yläkoululaisen tasolle. Taakseni on jäänyt lukuisia ihmisiä, joiden kanssa ei ole mitenkään erikseen keskusteltu, että tämä ystävyys nyt päättyy. Ne ovat luonnostaan päättyneet ilman mitään se suurempaa draamaa, kun elämä etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka puhuu parhaasta ystävästä ovat jääneet jonnekin yläkoululaisen tasolle. Taakseni on jäänyt lukuisia ihmisiä, joiden kanssa ei ole mitenkään erikseen keskusteltu, että tämä ystävyys nyt päättyy. Ne ovat luonnostaan päättyneet ilman mitään se suurempaa draamaa, kun elämä etenee.
Jep. Kannattaa jättää kaikki taakseen elämän edetessä, koska kuollaan kuitenkin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Se, että kutsuu jotakuta parhaaksi ystäväksi on sairasta omistushalua. Jo päiväkodissa tukeudutaan yhteen ihmiseen kuin pelastusrenkaaseen ja odotetaan tämän täyttävän kaikki tarpeet ja tämän olevan aina paikalla, kun se sopii omiin narsistisiin tarpeisiin ja se jättää muut ihmissuhteet varjoonsa.
On jo kuusi vuotta. Tosin minä jätin hänen viimeiseen viestiin vastaamatta, mutta sitä edelsi hänen lukuisat oharit. Teki sitten ne viimeiset oharit, joita yritti viestillä selitellä.
Odotin, että hän olisi soittanut ja oikeasti pahoitellut. Ei mitään kuulunut.
Itse ghostasin vuosi sitten kaverin kun tajusin, että näin aikuisiällä voi valita jääkö kiusattavaksi. Se, että ottaako sun kaveri yhteyttä riippuu varmasti pitkälti siitä tapahtuko teidän välillä jotain. Ja se, että et heti hoksaa jotain tapahtuneen ei tarkota ettei olisi tapahtunut.
Minä olen ghostannut kaikki ystävät ja melkein kaikki sukulaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Hyvin sanottu.
Eräskin minut pikku hiljaa jättänyt ystävä kyllä aina jutustelee niitä näitä, kun nähdään. Ei siinä sen kummempaa analyysiä ole tehty, enkä ole kysellyt aiheesta.
Kylläpä menee joillain pahasti tunteisiin se, että ystävyydellä on aikansa ja paikkansa eikä sen tarvitse olla elinkautista kädestä pitelemistä.
Hanki uusia ystäviä.
Aikojen saatossa on leikkikavereita, koulukavereita, armeijakavereita, opiskelukavereita, työkavereita, yhdistyskavareita, harrastuskavereita, eläkekavereita jne. Muutoksia tulee kun ikäännyt, vaihdat työpaikkaa tai asuinpaikkakuntaa puhumattakaan toisen osapuolen elämänmuutoksista. Aikansa kutakin ja yhteydenpito voi alkaa hiipua ilman tuottamuksellista vihanpitoa tai loukkaantumisia.
Itse jäin työeläkkeelle -21 ja pari kertaa vuodessa käymme entisen kollegan kanssa lounaalla
Jos joku ajan kuluessa huomaa tulleensa hylätyksi, niin siihen voi olla syynsä? Itse hylkäsin kaverin, korjaan, tyypin, joka ei osannut pitää suutaan kiinni toisen henkilökohtaisista asioista. Ystävät kuuluvat lapsuuteen mutta aikuisuuteen kuuluu luottamus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että kutsuu jotakuta parhaaksi ystäväksi on sairasta omistushalua. Jo päiväkodissa tukeudutaan yhteen ihmiseen kuin pelastusrenkaaseen ja odotetaan tämän täyttävän kaikki tarpeet ja tämän olevan aina paikalla, kun se sopii omiin narsistisiin tarpeisiin ja se jättää muut ihmissuhteet varjoonsa.
Minusta lapsena saakin vielä olla keskeneräinen. Aikuiselta voi odottaa jo enemmän.
Ei ollut riitaa. Kyselin kuulumisia ja yhtäkkiä esti whatsuppissa. Olimme oikein läheiset ja hän itse sanoi että olen tärkein ihminen hänen elämässään. Vieläkin on esto wassa kun koitin kysellä kuulumisia. Olimme 15 vuotta läheisiä
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut riitaa. Kyselin kuulumisia ja yhtäkkiä esti whatsuppissa. Olimme oikein läheiset ja hän itse sanoi että olen tärkein ihminen hänen elämässään. Vieläkin on esto wassa kun koitin kysellä kuulumisia. Olimme 15 vuotta läheisiä
Onko whats up ainoa yhteydenpitokanava? Ehkä esto meni päälle vahingossa.
Up