Tuttu on asunut Helsingissä 20 vuotta, eikä ole koskaan käyttänyt metroa
Kommentit (94)
Jaa no, jos ei tarvitse niin ei tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin asuin yli 20 vuotta Helsingissä enkä koskaan käyttänyt metroa. Ei vaan ollut mitään tarvetta.
Öö, eikö koskaan ollut tarpeen mennä vaikka rautatientorilta Sörnäisiin?
Raitiovaunulla pääsee
Metro on nopeampi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaikki täällä, metro,ratikka lentokenttä ja pääjunarata, saa valita. Senkun menet mihin haluat, olemme rikkain kaupunki Suomessa, repikää siitä
Tampere on Suomen vetovoimaisin kaupunki ja sen jälkeen Kuopio.
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
Mieheni isovanhemmat asuneet hesan keskustassa viim 75 vuotta ja eivät koskaan ole menneet metrolla mihinkään
Syy: menevät kävellen tai ratikalla/ bussilla jos tarvitsevat ja esim Herttoniemeen ei ole tarvetta mennä.
Sen ihmeellisempää se EI ole Ap🍀🍀
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyttäisi jos on oma auto
Miksi käyttäisin Helsingissä omaa autoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin asuin yli 20 vuotta Helsingissä enkä koskaan käyttänyt metroa. Ei vaan ollut mitään tarvetta.
Aika erikoinen tarve, jos ei asu sillä suunnalla eikä mikään muukaan tärkeä paikka sijaitse siellä.
Ai 20 v aikana ei tullut tarvetta mennä metrolla ?
Ainakaan minulla ei ole ollut. Olisiko pitänyt ihan vartavasten lähteä ajamaan metrolla ihan vain että on tehnyt sen?
Metroradan varrelle on kasautunut kaikki saasta. Pätee muuhunkin raideliikenteeseen.
Pääkaupunkiseudulla pääsee liikkumaan kätevästi muullakin tavalla, kuten lähijunilla. Elämäni hirveimpiä kokemuksia on ne järkyttävän pitkät ja jyrkät liukuportaat alas metrokuiluun. Mies seisoi edessä ja tuijotin koko matkan alas hänen niskaa. Muuten olisin pyörtynyt. Ei koskaan metroa enää, ja saman matkan paikasta a paikkaan b pääsen junallakin.
Ihan ymmärrettävää, jos asuu esim. Pohjois Helsingissä. Itse olen kulkenut metrolla paljonkin, nykyään enää harvemmin tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Alfa!
Ainakaan kirjailijaksi hänen ei kannata ryhtyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyttäisi jos on oma auto
Miksi käyttäisin Helsingissä omaa autoa?
Jos vaikka sattuu asumaan Pohjois-Helsingissä ja käy töissä lentokentällä, niin oma auto on yleensä järkevin vaihtoehto. Helsinki on muutakin kuin keskusta.
Oon asunut pk-seudulla 26 v. ja käyttänyt metroa kaksi kertaa. Lähin metroasema, Espoon Iso Omena, on 1,5 km päässä. Miksi minun tai ap:n tutun pitäisi käyttää metroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matka alle 3 km. Hyvin kävelee.
Helsinkiläinen ei kävele yli 100 metrin matkoja.
Tiesitkö, että helsinkiläiset (ja ylipäätään uusimaalaiset) ovat terveimpiä, liikkuvaisimpia, normaalipainoisimpia jne kaikista suomalaisista? Lapsetkin liikkuvat enemmän kuin maalla asuvat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossei käytä huumeita
Vierailija kirjoitti:
Metroradan varrelle on kasautunut kaikki saasta. Pätee muuhunkin raideliikenteeseen.
Totta. Espookin on alamäessä osittain metron vuoksi.
Minä olen asunut Helsingissä yli 40 vuotta, enkä ole kertaakaan matkustanut junalla. Ei ole ollut mitään tarvetta. Ratikkaa olen käyttänyt ja metroa ja ennen metroa menin bussilla Otaniemeen töihin.
Kaikki eivät käytä metroa, jos ovat vanhuksia ja kykenenemättömiä matkustamaan julkisilla nin silloin ymmärtää. Enemmistö käyttää ja nekin joilla auto käyttävät vapaalla. Metro on hieno kulkuväline!