Iltasanomat: Parikymppisenä suuret rinnat alkoivat haitata Martan elämää entistä enemmän.
"Sinä kesäiltana parikymppinen Martta Lampikoski oli ystäviensä kanssa viettämässä hauskaa bileiltaa. Hyvin pian tunnelma muuttui hämmentyneeksi ja ärsyyntyneeksi. Martalla oli yökerhossa yllään olkaimeton toppi, kuten monella muullakin baarissa olevalla.– Portsari tuli luokseni ja sanoi ärhäkästi, että nyt laitat jotain tuohon päälle tai hän heittää minut baarista ulos, Martta muistelee."
Tässä 57v nainen, jonka rinnat olleet aina DDD ja myönnän, että eivät aina ole kivat! Ei maratoneja juoksennella, ja epämiellyttäviä huomautuksia olen saanut miehiltä. MUTTA! Minulle ei kyllä kukaan koskaan ole tullut portsarit sanomaan, että rinnat pitäisi peitellä, ihan itse olen sen osannut tehdä. Olisko kuitenkin niin, että "Martta" on mennyt aika "tyrkkyasu" edellä baariin ja siksi portsari on asiasta huomauttanut? Eli on ollut kiva esitellä suuria rintojaan? Ajttelin vaan, kun tuntui niin epätodelliselta tuo artikkeli.
Kommentit (172)
Anteeks vaan , mutta ei nuo näytä NIIN isoilta, että kirurgiaa olisi tarvittu. Kirurgi oli eka käynnillä oikeassa. Mutta jos aikansa valittaa koko ajan, nehän vaikka leikkaa sinulta käden pois kun inttää. Kuvassa näen vaan liian pienet liivit ja huonosti istuvat.
Tällä artikkelin naisella leikkaukseen pääsyn ratkaisi ilmeisesti iho-ongelmat, ja noin nuorelle poikkeuksellisen roikkuva kudostyyppi, joka aiheutti ihon hautumista. Te, jotka kärsitte rintojen painon aiheuttamista kivuista ja olette saaneet hylsyn, yrittäkää vaan sitkeästi uudestaan. Ne vähimmäisgrammäärätkin ovat arvioita: ei kukaan pysty ennen leikkausta arvioimaan tarkasti paljonko poistettavaa on. Itsellä esimerkiksi rinnat eivät roikkuneet missään navan korkeudella, mutta silti poistettavaa kudosta lähti 1200g yhteensä. Jollain toisella taas suuremman näköisistä rinnoista on ollut vähemmän poistettavaa grammoissa, koska kudostyyppi on ollut erilaista. Tiivis ja painava rauhaskudos painaa eniten. Diagnoosinahan tässä on nimenomaan rintarauhasen liikakasvu.
Isoista rinnoista on todella harmia urheillessa. Eikä vaatteet istu niin hyvin. Lisäksi vaikka on hoikka, näyttää isorintaisena jotenkin pulskalta. Ei mitään oleellista hyötyä.
Minulla ei kriteerit julkiselle täyttyneet, joten säästin yksityiselle. Rintojen pienennys ja kohotus (kaksi raskautta ja kaksi pitkää imetystä olivat tehneet rinnoista isot ja vanuvat) maksoi mansikoita, mutta toipuminen oli nopeaa ja pystyin aloittamaan mm. juoksemisen. Ehdottomasti elämäni parhaita päätöksiä, nyt rinnat kokoa 75c.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit aiheuttavat kateutta pikkutisusille naisille.
Eivät aiheuta. Olen itse pienirintainen, mutta elänyt naisen kanssa, joka on kärsinyt ja itkenyt isojen rintojen aiheuttamaa kipua ja elämän haittaa. Eipä todellakaan ole syytä olla kateellinen. Miksi olla kateellinen kivusta? Oletko sinä kateellinen syöpäsairaille?
Pienet rinnat on vähä kuin pieni penis, ei mitään käyttö arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on E-kupit, eikä tulisi mieleenkään, että pitäisi jotenkin pienentää. Ei näistä ole mitään haittaa, en edes huomaa niitä. Ehkä sitten jotkut H+ alkaisi tuntumaan ja häiritsemään?
Minulla on myös E ja on mielestäni ihan liian isot. Tiedän kuitenkin ettei leikkauksen kriteerit täyty, joten pakko sietää.
Ei se H häiritse ainakaan minua. Pitää vaan olla kunnolliset rintsikat, eikä tuettomia kangasrimpuloita, niinkun jutun neitokaisella. Urheiluun kunnolliset Shock Absorberit yläselkätuella.
Tunnistan tuosta jutusta monella tapaa itseni. Minulla oli nuorempana ihan samanlaisia ajatuksia, että rinnat eivät kuulu minun kehooni ja haluan niistä eroon. Ahdistuin, kun ne alkoivat kasvaa kovin nuorena - kun koin olevani ihan lapsi - ja yritin päästä niistä eroon tavoilla, joissa on aika paljon nykypäivän trans-villityksen kaikuja (esim. yritin sitomalla litistää ne). Siitä "kostoksi" rinnoista tulikin todella isot (nykyään 70K) ja mastopaattiset, eli kudos on tiivistä ja kovaa. Olen usein miettinyt, mahtaakohan mastopaattisuus liittyä siihen, että yritin aikoinaan vahingoittaa kasvavia rintojani.
Huomaan, että Martalla ne suuret rinnat eivät tunnu istuneen siihen, että hän näkee itsensä urheilullisena naisena - ja tietysti rinnat vaikeuttavat liikkumistakin. Minulla taas oli etenkin teini-ikäisenä ja parikymppisenä pitkälti kyse siitä, että tuntui nololta ja ahdistavalta, kun olin hyvin epäviehättävä (tai sellaiseksi itseni kokeva) ja ujo nörtti, mutta rinnat olivat, kuten ohikulkija minulle kohteliaasti huomautti, "tosi p*rnot". Olen aina pukeutunut kaikenlaisiin valtaviin huppareihin, jotka saavat minut näyttämään lihavalta, mutta ei voi mitään. En vaan ole vielä nelikymppisenäkään oikein sinut sen kanssa, että kroppa ja nörttipersoonallisuus ovat ihan eri paria.
Mutta nyt nelikymppisenä en kyllä pystyisi enää pienennyttämään rintojani. En halua arpia ja kipuja, ja rinnat ovat osa minua kuten joku ärsyttävä perheenjäsen. Vuosikymmenten jälkeen niitä voisi tulla jo ikävä, jos ne katoaisivat.
Joskus olen mietiskellyt, että tuleekohan joskus aika, jolloin uskaltaisin muuttaa persoonani siitä iänikuisesta seinäruusu-nörtistä vaikka joksikin itsevarmaksi Linda Lampeniukseksi ja pukeutua sen mukaan. Kai tässä vielä jokunen vuosi olisi aikaa, mutta en tiedä, saako sitä itsevarmuutta noin vain hankittua mistään.
No, kysyn vaan näin 50 V miehenä ; Miksi ihmeessä moni nuori nainen menee hakemaan isot silikoonitissit? Jos ne siis niin haittaa kaikessa, teidän kirjoittelujen mukaan. Moni nainen sanoo, että sijoittaa omaan ulkonäköön ja ottaa silikonit. Jotenkin risti riitaista teidän kirjoittelujen perusteella. Miettimään vähän, puhutte itsenne pussiin koko ajan . Silikonit on voimaannuttava rohkea päätös ja todella jees. Sitten kuitenkin samaan aikaan isot rinnat on sitten niin kauhea asia. Yrittäkää päättää!!
Näissä jutuissa häiritsee jokin:
"– Rintani olivat myös eri paria ja niiden muoto ei ollut mielestäni kaunis.
– Aina kun katsoin itseäni alasti peilistä, ainoa ajatukseni oli, että rintani eivät kuulu vartalooni. Ajattelin vain, että saisinpa ne pois. Rinnat eivät yksinkertaisesti tuntuneet omilta kehossani."
"Kun Martta heräsi anestesiasta, ensimmäinen reaktio oli tunne siitä, että jokin oli viimein oikein.
– Koskin heti rintojani ja purskahdin itkuun ilosta. Ne olivat verillä, turvonneet ja täynnä ompeleita. Silti tunsin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan, että ne kuuluivat minun kehooni."
Mikähän se voisi olla...
Vierailija kirjoitti:
No, kysyn vaan näin 50 V miehenä ; Miksi ihmeessä moni nuori nainen menee hakemaan isot silikoonitissit? Jos ne siis niin haittaa kaikessa, teidän kirjoittelujen mukaan. Moni nainen sanoo, että sijoittaa omaan ulkonäköön ja ottaa silikonit. Jotenkin risti riitaista teidän kirjoittelujen perusteella. Miettimään vähän, puhutte itsenne pussiin koko ajan . Silikonit on voimaannuttava rohkea päätös ja todella jees. Sitten kuitenkin samaan aikaan isot rinnat on sitten niin kauhea asia. Yrittäkää päättää!!
Koska ne nuoret naiset haluavat yleensä elämältään jotain ihan muuta kuin esimerkiksi tämä jutun nuori nainen.
Tuleeko sinulle muka yllätyksenä, että on olemassa ihmisiä, joiden päämäärä on näyttää seksikkäältä? Ja sellaisia ihmisiä, jotka ovat valmiita kärsimään sen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
– Aina kun katsoin itseäni alasti peilistä, ainoa ajatukseni oli, että rintani eivät kuulu vartalooni. Ajattelin vain, että saisinpa ne pois. Rinnat eivät yksinkertaisesti tuntuneet omilta kehossani."
"Kun Martta heräsi anestesiasta, ensimmäinen reaktio oli tunne siitä, että jokin oli viimein oikein.
– Koskin heti rintojani ja purskahdin itkuun ilosta. Ne olivat verillä, turvonneet ja täynnä ompeleita. Silti tunsin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan, että ne kuuluivat minun kehooni."
Mikähän se voisi olla...
No tuota kohtaa rintojen eriparisuudesta ihmettelin vähän itsekin. Toivon, että puhuttaisiin avoimemmin siitä, että valtaosalla naisista on enempi vähempi epäsymmetriset rinnat.
Mutta en silti näe noissa jutuissa ainakaan mitään ristiriitaa. Häntä yksinkertaisesti häiritsi kaikki niissä vihaamissaan isoissa rinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he sitten haluavat isot tissit. Tiedäthän, että naiset ovat yksilöitä? Isot silikonit haluava ei luultavasti esimerkiksi ratsasta, juokse tai harrasta muita lajeja missä isot rinnat ja niiden liike häiritsee. Heillä ei myöskään ole kokemusta siitä, millaisia fyysisiä ongelmia isot rinnat aiheuttavat, eivätkä tule tietämäänkään kaikkia koska silikonit ovat niin erilaiset kuin luomut.
Vierailija kirjoitti:
Sulle tulee yllätyksenä, että naiset ei ole yhtenäinen massa. Sinä puhut niistä naisista, jotka tienaa elantonsa nyhtämällä miehiltä rahaa ulkonäöllään. Siis niistä julkkisnaisista. Silikonit on ihan eri tuntuiset mitä luomurinnat. Nehän pysyy samassa asennossa olipa nainen pystyssä tai selällään.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se voisi olla...
Kehodysmorfia, tuo nainen on innostunut treenaamisesta ja ne ovat usein käsi kädessä. Jopa leikkauksen jälkeisessä on vääränkokoisen näköinen yläosa. Ajattelin että kyseessä on suurin piirtein pään kokoiset rinnat mutta tuolla naisella tuntui enemmänkin olevan pakkomielteisiä ajatuksia ulkomuotoaan kohtaan kuin mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit aiheuttavat kateutta pikkutisusille naisille.
Ei aiheuta. Pienet rinnat on kaikessa niin paljon paremmat mitä isot.
Heteromiehet diggaavat isoista tisseistä. Mutta elä sinä vain satumaailmassa.
KYLLÄ NÄIN ON !!!
On tämä kummallista kuinka jonkun naisen kunnolliset ja naiselliset daisarit aina jaksavatkin herättää noin suurta kiukkua poikavartaloisissa ja lautakroppaisissa eff-makoissa.
Heteromies rakastaa naisen daisareita eikä siinä mikään ulina auta.
Tosin, herrasmies tai edes normijärkinen perusäijä ymmärtää olla hiljaa jos hänen tapailemallaan naisella ei ole daisareita ja osaa pitää mölyt mahassaan korrektisti, mutta ei tämän peruskäytöstavan vuoksi naisten todellisuudentaju saisi näin päästä irtautumaan maan päältä kuin nyt näyttää käyneen.
VALTAVAT DAISARIT OVAT IIHAANAAT !!!
Unski Daisarifiili
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin miettinyt, miksi ihmeessä joku haluaa isot silikonirinnst. Veikkaan, että silikonirinta ei ole yhtä painava, kuin tiiviskudoksinen implantiton rinta? Ja mitä alempana rinta roikkuu, sitä hankalampi se on usein on kantajalleen. Kehon painopiste muuttuu, iho hautuu, rintojen paino vetää ryhdin kasaan jne. Silikonirinnat taas tehdään aina sen muotoisiksi, etteivät ne roiku alhaalla. Toki pienennysleikkauksessakin rinta nostetaan ylemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se voisi olla...
Kehodysmorfia, tuo nainen on innostunut treenaamisesta ja ne ovat usein käsi kädessä. Jopa leikkauksen jälkeisessä on vääränkokoisen näköinen yläosa. Ajattelin että kyseessä on suurin piirtein pään kokoiset rinnat mutta tuolla naisella tuntui enemmänkin olevan pakkomielteisiä ajatuksia ulkomuotoaan kohtaan kuin mitään muuta.
Varmaan voi olla jotain kehodysmorfiaa, mutta ihmisillä on usein vähän harhaanjohtavia käsityksiä siitä, minkä näköisiä isot kuppikoot ja kantajalleen häiritsevän isot rinnat ovat. Sellainen gigantomastia, jossa on "pään kokoiset rinnat", on äärimmäisen harvinainen häiriö. Ja luomuna sellaiset rinnat roikkuvat yleensä pahasti, joten todella isotkaan rinnat eivät näytä sellaisilta jalkapallon puolikkailta kuin isot silikonit.
Nämäkin paska operaatiot naiset saavat verovaroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se voisi olla...
Hei haloo nyt, ei noin hoikalla naisella ole mitään pään kokoisia rintoja. Reilusti ylipainoisella voi ollakin.
Joo kiihotun nytkin omista tisseistä. Miehille ne tissit on seksuaaliset halusit tai et.