Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomat: Parikymppisenä suuret rinnat alkoivat haitata Martan elämää entistä enemmän.

Vierailija
16.05.2026 |

"Sinä kesäiltana parikymppinen Martta Lampikoski oli ystäviensä kanssa viettämässä hauskaa bileiltaa. Hyvin pian tunnelma muuttui hämmentyneeksi ja ärsyyntyneeksi. Martalla oli yökerhossa yllään olkaimeton toppi, kuten monella muullakin baarissa olevalla.– Portsari tuli luokseni ja sanoi ärhäkästi, että nyt laitat jotain tuohon päälle tai hän heittää minut baarista ulos, Martta muistelee."

Tässä 57v nainen, jonka rinnat olleet aina DDD ja myönnän, että eivät aina ole kivat! Ei maratoneja juoksennella, ja epämiellyttäviä huomautuksia olen saanut miehiltä. MUTTA! Minulle ei kyllä kukaan koskaan ole tullut portsarit sanomaan, että rinnat pitäisi peitellä, ihan itse olen sen osannut tehdä. Olisko kuitenkin niin, että "Martta" on mennyt aika "tyrkkyasu" edellä baariin ja siksi portsari on asiasta huomauttanut? Eli on ollut kiva esitellä suuria rintojaan? Ajttelin vaan, kun tuntui niin epätodelliselta tuo artikkeli.

Kommentit (407)

Vierailija
261/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne rinnat olis kuitenkin saanut sinne yökerhoon siveellisemmin piiloon 🤔

Näin muuten.. Omat rinnat on D75/E75 ja joissakin vaatteissa näyttää kyllä vähän emännälle 😅 Kesällä voi käyttää toppeja jos ne ei ole liian avonaisia. Mielestäni Martan rinnat ei näytä superisoilta ekoissa kuvissa, mutta ehkä se roikkuminen tekee aika rivon vaikutelman joissakin vaatteissa. Roikkuminen varmasti myös aiheuttaa niskakipuja. Tuo kuva jossa urheilutoppi ennen leikkausta. Jos olis mennyt tuolla ja musta toppi päälle baariin ni en usko, että olis uhkailtu ulos heittämisellä. Kyllähän isot rinnat vaikuttaa pukeutumiseen. Ei voi käyttää samoja vaatteita kun pienempirintaset näyttämättä rivolta. 

Baarissa tämä henkilö oli tuubitopissa, eikös niin? Se varmaan tarkoitti, että ilman rintaliivejä? Ei siinä, pukeutukoon samanlaiseen toppiin kuin kaveri, mutta ymmärrän, että hyppiminen ilman rintaliivejä voi olla aika erinäköistä riippuen ihmisen kuppikoosta. 

Vierailija
262/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martalla oli kivannäköiset ennen leikkausta.

Kuvasta jo näkee kuinka hankalat tuollaiset roikot on olleet.

Eivät kyllä kuvissa näytä niin mitenkään suurilta tai ikäviltä, mutta toki jos on ollut iho-ongelmia ja muita.

Niihin ongelmiin olis voinut auttaa oikeankokoiset ja oikeanlaiset rintaliivit. Jos on käyttänyt vain sellaisia urheiluliivejä, joilla litistää rinnat kehoon, niin varmasti hikoilee ja hiertyy rintojen alta. 

Rintaliivejä joutuisi sitten pitämään yölläkin. Olen nähnyt sen tyyppiset rinnat, jotka tällä naisella ehkä olivat ja todella ymmärrän miten hankalaa sellaisten kanssa on, kun roikkuvat oikeasti todella alhaalla ja ovat lituskat, jolloin paljon ihoa jää niiden alle. Voin kuvitella, että kesäkuumalla nukkuessa siihen heräisi monta kertaa, että ovat tiellä. Päivällä kyllä pystyy hallitsemaan paremmin hyvillä rintsikoilla. Urheiluliivit ovat ihan mahdottoman tosiaan, en itsekään voisi sellaisia käyttää. Ei ole kyllä kokojakaan. Tavallisesta kaupasta ei löydy muutenkaan rintsikoita, kun on pieni ympärys ja suuri kuppikoko, olen aina joutunut ostamaan erikoisliikkeestä rintsikat. 

Kuinka usein heräät yöllä, kun sun jalka tai käsi on tiellä?

Tiellä oli väärä sana, tarkoitan sitä kun rinnat hikoilevat ja tuntuvat ylimääräisiltä, koska ne roikkuvat niin paljon, että ovat ikään kuin muusta kehosta irralliset. Jos ne olivat samanlaiset kuin ne, jotka kerran näin. Edessä on litteä lituska, ne siis ovat aivan erilaiset kuin rinta normaalisti, litteä ja leveä ihonkappale. Silloin iho hautuu todella paljon kuumalla ilmalla.

Ei minulla tissit hikoile, eivätkä ole ylimääräiset. Ihan samalla tavalla ovat kehonosa, kuin pää, jalat ja kädet. En tiedä kuinka monella, mutta varmaan osalle ihmisistä auttaisi, kun ylipäätään alkaisi syömään terveellisesti ja käyttäisi luonnonmukaisia hengittäviä materiaaleja. Hikoamisen ongelmat ovat muualla kuin pelkässä rintojen koossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa, että miehet kuvittelevat heidän mielipiteellään olevan vaikutusta naisten rintojen pienennysleikkaukseen. Tunnen kaksi naista, jotka ovat saaneet Kelan kustannuksella pienennysleikkauksen ja molemmat päätyivät leikkaukseen KIPUJEN vuoksi. Pitää olla aika vajaa, jos ei ymmärrä isojen rintojen aiheuttamaa kipua. Ok, useatkin naiset ovat hankkineet suuret rinnat leikkauksilla, mutta oikeasti, pitääkö kukaan mies TAI nainen näitä naisia terveinä ja normaaleina?

Toivottavasti näitä feministien sairaita leikkauksia ei makseta verorahoista. Täytyy olla kyllä aika massiiviset hinkit jos selkä kipeytyy tyyliin 20 kiloa. Samaan aikaan syöpäpotilaat ei saa hoitoa laitetaan buranaa napsimaan kotiin.

Tiedätkö sinä miltä tuntuu, kun rintaliivien olkaimet pureutuu hartioihin? Sitähän minäkin.

Vääränmalliset liivit tuon tietää kaikki nykyään.

Ei ole. Rintaliivejä ei saa Prismasta kuin yhtä mallia ja rintaliiviliikkeet on kaukana. Alle satasella ei saa juuri mitään. On pakko ottaa ne, jotka löytyy. 

Kannattaa joskus satsata käyntiin erikoisliikkeessä ja käyttää ammattitaitoisen myyjän apua. Joka pennin väärti! 
Plus että seuraavalla kerralla saattaa onnistua ostamaan verkosta saman merkin samankokoiset rintsikat, jotka istuu hyvin. 

Vierailija
264/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan verrata siihen että miehellä on liian iso vehje. ongelma on siis korvien välissä.

Vierailija
265/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kyllä kuvissa näytä niin mitenkään suurilta tai ikäviltä, mutta toki jos on ollut iho-ongelmia ja muita.

Niihin ongelmiin olis voinut auttaa oikeankokoiset ja oikeanlaiset rintaliivit. Jos on käyttänyt vain sellaisia urheiluliivejä, joilla litistää rinnat kehoon, niin varmasti hikoilee ja hiertyy rintojen alta. 

Rintaliivejä joutuisi sitten pitämään yölläkin. Olen nähnyt sen tyyppiset rinnat, jotka tällä naisella ehkä olivat ja todella ymmärrän miten hankalaa sellaisten kanssa on, kun roikkuvat oikeasti todella alhaalla ja ovat lituskat, jolloin paljon ihoa jää niiden alle. Voin kuvitella, että kesäkuumalla nukkuessa siihen heräisi monta kertaa, että ovat tiellä. Päivällä kyllä pystyy hallitsemaan paremmin hyvillä rintsikoilla. Urheiluliivit ovat ihan mahdottoman tosiaan, en itsekään voisi sellaisia käyttää. Ei ole kyllä kokojakaan. Tavallisesta kaupasta ei löydy muutenkaan rintsikoita, kun on pieni ympärys ja suuri kuppikoko, olen aina joutunut ostamaan erikoisliikkeestä rintsikat. 

Tiellä oli väärä sana, tarkoitan sitä kun rinnat hikoilevat ja tuntuvat ylimääräisiltä, koska ne roikkuvat niin paljon, että ovat ikään kuin muusta kehosta irralliset. Jos ne olivat samanlaiset kuin ne, jotka kerran näin. Edessä on litteä lituska, ne siis ovat aivan erilaiset kuin rinta normaalisti, litteä ja leveä ihonkappale. Silloin iho hautuu todella paljon kuumalla ilmalla.

Ei minulla tissit hikoile, eivätkä ole ylimääräiset. Ihan samalla tavalla ovat kehonosa, kuin pää, jalat ja kädet. En tiedä kuinka monella, mutta varmaan osalle ihmisistä auttaisi, kun ylipäätään alkaisi syömään terveellisesti ja käyttäisi luonnonmukaisia hengittäviä materiaaleja. Hikoamisen ongelmat ovat muualla kuin pelkässä rintojen koossa. 

Ei minullakaan ja ovat isommat kuin haastatellulla. Mutta ei sinun kannattaisi vähätellä hänen ongelmiaan, kun et ehkä ole sellaisia isoja rintoja nähnyt, jotka aiheuttavat hankaluuksia. Minä olen nähnyt. Varmasti itsekin hakeutuisin leikkaukseen, jos olisi sellaiset ja tuo näkemänikin oli nuori nainen, reilusti alle kolmekymppinen. Ihotyyppi hänellä ehkä oli todella herkästi venyvä, koska niin nuorena oli jo rinnat aivan navassa asti, kirjaimellisesti. Hän joutui ikään kuin "keräämään" rinnat kokoon rintsikoihin ja niihin tuli laskoksia. 

Vierailija
266/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuohon ennen-kuvaan tullut väärä kuva? Itselläni on nimittäin isommat ja raskaammat rinnat kuin hänellä tuossa ennen-kuvassa, ja en päässyt julkisella pienennysleikkaukseen. En siis vähättele etteivätkö rinnat olisi olleet hänelle haitaksi, mutta ihmettelen miten en itse päässyt leikkaukseen suuremmilla rinnoilla. Vai onko alueilla näin paljon poikkeavuutta siinä, kuka hyväksytään leikkaukseen? Hänhän oli ilmeisesti käynyt kaksi kertaa lääkärillä (ja ymmärsin jutun perusteella että nimenomaan julkisella). Minulla rinnat mitattiin mittarin kanssa ja silmämääräisesti vielä katsottiin, ettei paino ylitä leikkaukseen vaadittavaa rajaa. Outoa, kun hänet on kuitenkin hyväksytty. Ehkä pitäisi itsekin käydä uudelleen konsultaatiossa?

Hänellä oli ihohautumia.

Olisi käyttänyt muita rintsikoita kuin urheilutoppeja. 

Vierailija
267/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aamuisin rinnanaluset märät, kun kiskon yöllä peiton päälleni. Hikoilukohta riippuu siitä nukunko kyljelläni vai selälläni.

Vierailija
268/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti sopusuhtaiselta ennen leikkausta. Nyt näyttää alapuoli liian isolta.

Älä viitsi. Seuraavaksi se menee pienentämään lantiota. Sano mun sanoneen, tää ei siltä tähän jää. 

Vierailija
269/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa, että miehet kuvittelevat heidän mielipiteellään olevan vaikutusta naisten rintojen pienennysleikkaukseen. Tunnen kaksi naista, jotka ovat saaneet Kelan kustannuksella pienennysleikkauksen ja molemmat päätyivät leikkaukseen KIPUJEN vuoksi. Pitää olla aika vajaa, jos ei ymmärrä isojen rintojen aiheuttamaa kipua. Ok, useatkin naiset ovat hankkineet suuret rinnat leikkauksilla, mutta oikeasti, pitääkö kukaan mies TAI nainen näitä naisia terveinä ja normaaleina?

Toivottavasti näitä feministien sairaita leikkauksia ei makseta verorahoista. Täytyy olla kyllä aika massiiviset hinkit jos selkä kipeytyy tyyliin 20 kiloa. Samaan aikaan syöpäpotilaat ei saa hoitoa laitetaan buranaa napsimaan kotiin.

Tiedätkö sinä miltä tuntuu, kun rintaliivien olkaimet pureutuu hartioihin? Sitähän minäkin.

Ei ole. Rintaliivejä ei saa Prismasta kuin yhtä mallia ja rintaliiviliikkeet on kaukana. Alle satasella ei saa juuri mitään. On pakko ottaa ne, jotka löytyy. 

Senkun mittaa itsensä huolella ja tilaa edullisesti laatumerkkejä netistä kuten muutkin isorintaiset.

Jooei, tuolla tavalla sopivia liivejä ei löydy. Niitä on ihan pakko sovittaa.

No minulle löytyy. Kun tuntee valmistajat, osaa kyllä valita oikean koon ja mallin.

No sepä kiva sinun kannalta.

Oletko oikeasti edes yrittänyt? Rintaliivejä on mukavampi sovittaa kotona ja epäsopivat voi palauttaa.

Miten sinä mittaat riippurintojen ympärysmitan?

Ootko mies vai onko sulla noin hukassa, miten rintaliivin koot ilmoitetaan? 

Vierailija
270/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuohon ennen-kuvaan tullut väärä kuva? Itselläni on nimittäin isommat ja raskaammat rinnat kuin hänellä tuossa ennen-kuvassa, ja en päässyt julkisella pienennysleikkaukseen. En siis vähättele etteivätkö rinnat olisi olleet hänelle haitaksi, mutta ihmettelen miten en itse päässyt leikkaukseen suuremmilla rinnoilla. Vai onko alueilla näin paljon poikkeavuutta siinä, kuka hyväksytään leikkaukseen? Hänhän oli ilmeisesti käynyt kaksi kertaa lääkärillä (ja ymmärsin jutun perusteella että nimenomaan julkisella). Minulla rinnat mitattiin mittarin kanssa ja silmämääräisesti vielä katsottiin, ettei paino ylitä leikkaukseen vaadittavaa rajaa. Outoa, kun hänet on kuitenkin hyväksytty. Ehkä pitäisi itsekin käydä uudelleen konsultaatiossa?

Hänellä oli ihohautumia.

Minullakin niitä tulisi jos käyttäisi väärän kokoisia liivejä jossa iho olisi ihoa vasten tissin alla. . 

Tämä! Sopivat rintsikat pitää olla kaikilla, mutta erityisesti heillä, joilla on vähänkään isompi kuppikoko. 

Vierailija
271/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vain F kuppi, ja ällöttää kun tissin aluset kesäisin ihan hikimärät. Pyöräillessä märät ja heiluu, kävellessä heiluu kuin keilapallot, aina tiellä. 

Pidätkö tekokuitupuseroita?

Vierailija
272/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa joskus satsata käyntiin erikoisliikkeessä ja käyttää ammattitaitoisen myyjän apua. Joka pennin väärti! 
Plus että seuraavalla kerralla saattaa onnistua ostamaan verkosta saman merkin samankokoiset rintsikat, jotka istuu hyvin. 

Totta, hyvät ja tukevat rintsikat ovat tosi tärkeät isorintaiselle. Ja hyväkuntoiset eli  jos ympärys löystyy, joudun pitämään rinnoistani kiinni, jos joudun juoksemaan tai muuten sattuu. Eli leveä ja tukeva, tiukka ympärys pitää rinnat paikoillaan ja tukeva kuppi, jonka alla on metalli tukemassa. Heppoisia rintsikoita voi käyttää korkeintaan koristeena. Ja vaikka olkain on leveä ja kuppi tukeva, on minulla joka ilta punaiset juomut olkapäissä, koska rinta on painava. Ne painavat lähes kolme kiloa (koko 80F).

Vierailija
273/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnan ja kudoksen malli vaikuttaa ihan hirveästi siihen, millaista niiden kanssa on elää. Jutun naisella on tainnut olla todella riippuva/löysä rintakudos, hyvä, että sai vihdoin apua. Mulla on rinnat ehkä samaa kokoluokkaa kuin hänellä ennen leikkausta (70H), mutta en koe, että ne aiheuttavat mitään kipuja tai ongelmia. 

Ne tissit ei kyllä ollu mitkään H-tissit, ei lähelläkään! 

Vierailija
274/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan ja ovat isommat kuin haastatellulla. Mutta ei sinun kannattaisi vähätellä hänen ongelmiaan, kun et ehkä ole sellaisia isoja rintoja nähnyt, jotka aiheuttavat hankaluuksia. Minä olen nähnyt. Varmasti itsekin hakeutuisin leikkaukseen, jos olisi sellaiset ja tuo näkemänikin oli nuori nainen, reilusti alle kolmekymppinen. Ihotyyppi hänellä ehkä oli todella herkästi venyvä, koska niin nuorena oli jo rinnat aivan navassa asti, kirjaimellisesti. Hän joutui ikään kuin "keräämään" rinnat kokoon rintsikoihin ja niihin tuli laskoksia. 

Minulla on itselläni isot rinnat. Todella raivostuttavia tälläiset ketjut, jossa kaikista isoista rinnoista tehdään ongelma. Sinun ei pitäisi puhua muiden rinnoista. Anna heidän itse kertoa ongelmansa. Ihmiset löytävät muista vikaa enemmän, kuin itsestään.

Vierailija
275/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on E-kupit, eikä tulisi mieleenkään, että pitäisi jotenkin pienentää. Ei näistä ole mitään haittaa, en edes huomaa niitä. Ehkä sitten jotkut H+ alkaisi tuntumaan ja häiritsemään?

Minulla on myös E ja on mielestäni ihan liian isot. Tiedän kuitenkin ettei leikkauksen kriteerit täyty, joten pakko sietää.

Ei se H häiritse ainakaan minua. Pitää vaan olla kunnolliset rintsikat, eikä tuettomia kangasrimpuloita, niinkun jutun neitokaisella. Urheiluun kunnolliset Shock Absorberit yläselkätuella.

Ja urheilurintsikat nyt vaan ei ole suunniteltu jokapäiväiseen käyttöön! Ei ihme, jos tuli hiertymiä ja iho-oireita. 

Vierailija
276/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, että ketjussa on naisia, jotka eivät ole ymmärtäneet, että rintoja on todella monenlaisia, ei vaan kooltaan, vaan myös muodoltaan. On sellaisia, jotka ovat putkimaisesti pienellä alalla rintakehässä jolloin ne alkavat roikkua helposti ja sitten taas laajalla alalla olevia, jotka tekevät sopivien rintaliivien löytämisen hankalammaksi, mutta luultavasti ovat syynä siihen, että rinta eri roiku (ihon yhteen kohtaan ei kohdistu niin paljon painoa). Rintsikka ei kuitenkaan voi olla laajalla alalla olevalle rinnalle sellaisella kupilla, jollaiset useimmat halpisrintsikat ovat eli kuppi alkaa keskemmältä, jolloin kainalosta jää rintaa ulkopuolelle. 

Muitakin muotoja on, mutta nuo ovat kaksi ääripäätä.

Vierailija
277/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kysyn vaan näin 50 V miehenä ; Miksi ihmeessä moni nuori nainen menee hakemaan isot silikoonitissit? Jos ne siis niin haittaa kaikessa, teidän kirjoittelujen mukaan. Moni nainen sanoo, että sijoittaa omaan ulkonäköön ja ottaa silikonit. Jotenkin risti riitaista teidän kirjoittelujen perusteella. Miettimään vähän, puhutte itsenne pussiin koko ajan . Silikonit on voimaannuttava rohkea päätös ja todella jees. Sitten kuitenkin samaan aikaan isot rinnat on sitten niin kauhea asia. Yrittäkää päättää!!

Ymmärrämme, että ne voi olla hyödylliset OF-uralla, mutta aika moni myös ottaa jonkin ajan kuluttua silikonit pois. 

Vierailija
278/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkun mittaa itsensä huolella ja tilaa edullisesti laatumerkkejä netistä kuten muutkin isorintaiset.

Jooei, tuolla tavalla sopivia liivejä ei löydy. Niitä on ihan pakko sovittaa.

No minulle löytyy. Kun tuntee valmistajat, osaa kyllä valita oikean koon ja mallin.

No sepä kiva sinun kannalta.

Oletko oikeasti edes yrittänyt? Rintaliivejä on mukavampi sovittaa kotona ja epäsopivat voi palauttaa.

Miten sinä mittaat riippurintojen ympärysmitan?

Ootko mies vai onko sulla noin hukassa, miten rintaliivin koot ilmoitetaan? 

Kerro sitten, miten riippurintojen ympärysmitta mitataan. 

Vierailija
279/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on itselläni isot rinnat. Todella raivostuttavia tälläiset ketjut, jossa kaikista isoista rinnoista tehdään ongelma. Sinun ei pitäisi puhua muiden rinnoista. Anna heidän itse kertoa ongelmansa. Ihmiset löytävät muista vikaa enemmän, kuin itsestään.

Miksi sinä itse puhut vähätellen muiden ongelmista rintojensa suhteen? Vaikka sinulla ei ole ongelmia (kuten ei itsellänikään melkein kolme kiloa painavien rintojeni kanssa), niin muilla voi olla. 

Vierailija
280/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suuririntainen ei saisi käyttää samoja vaatteita kuin muut? Joku peittävä poolokaulus saa rinnat näyttämään entistä suuremmilta.

No ohan se nyt eri asia pukeutua toppiin joka näyttää tavallisten päällä normaalille topille ja peittää normaalisti kuin tunkea isot läskitissit siihen samaan toppiin josta ne sitten pursuilevat ulos. Pitää olla aikamoinen juntti jos ei tätä tajua. Minne on unohtunut sivistynyt tapa pukeutua oman kropan muotojen mukaan? Ai niin, ei teiltä tursobilluleggari-hyypiöiltä voi edes vaatia moista. 

Sinun rumuutta pursuileville aivoillesi ei riitä edes aivoleikkaus. Mietipä omaa kielenkäyttöäsi. Ensinnäkin isot rinnat voivat olla hoikalla ihmisellä, eivätkä ne silloin ole täynnä rasvaa, vaan rauhasia, eli eivät ole läskitissit. Onko sinusta toisten ihmisten haukkuminen sivistynyttä? Pitäisikö sinun pitää aivosi poissa yleisiltä kirjoittelupalstoilta, kun et osaa ajatella ja kirjoittaa sivistyneesti? Läskejäkään ihmisiä ei tarvitse haukkua, oli heillä sitten pienet tai isot tissit.

Sheimaat isorintaisia todella epäsivistyneesti ja nolosti, miksi? Kysy itseltäsi mistä olet oppinut sellaisen asenteen, että isorintaisessa naiskehossa olisi jotain epäsiveää tai pahaa? Tämä on juuri yksi epätasa-arvoisista ongelmista. Media ei ole siihin pienin syypää, mutta miksi edelleen levittää tällaista harhaa? Kenenkään kehossa ei ole mitään tuomittavaa. Käytös on sitten toinen juttu.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä