Lue keskustelun säännöt.
Hanna on Nightwishin uusi solisti!
Kommentit (2)
Mä muistin sen sitten väärin. Höh, romuttui koko hyvä teoria :)
-5-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään Mä muistin sen sitten väärin. Höh, romuttui koko hyvä teoria :)
-5-
Muistelin vaan, että niiden piti ilmoittaa toukokuun alussa se uusi ja mitään ei oo kuulunut. Eihän sitä olis voinut paljastaa jos on hanna...