Lue keskustelun säännöt.
Tamperelaiset! Mihin numeroon voi soittaa hairikoivasta naapurista! Ei edes euroviisuja kuule kunnolla tuolta orvellykselta ja moykalta!
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
112 kehiin vain! Missään tapauksessa ei pidä itse mennä ovikelloa kilkuttelemaan, eikä tuo kuulu huoltomiehenkään tehtäviin. Poliisi siis paikalle!
että saadaan todistettua metelöinti. Jos ei ole dokumentointia häiriöistä, ei voida ryhtyä mihinkään toimenpiteisiin.
Ärsyttää. Isännöitsijälle menee ainakin valitus, hemmetti, grrr!