Mitä teette kesällä?
Lähden pian pyöräilemään Utsjoelta hankoon. Kuukauden reissu. En ole muutamaan kesään käynyt missään.
Kommentit (43)
Kesäkuussa voisi kääntää kylkeä ja heinäkuussa voisi ottaa rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa voisi kääntää kylkeä ja heinäkuussa voisi ottaa rennommin.
Muuhun sulla ei ole varaakaan kun kyljen kääntelyyn.on tuet niin paskat kalliissa suomessa.
Missä sä ap yövyt noin pitkillä fillarireissuilla? Menetkö yöksi hotelliin vai onko sulla teltta mukana jotain Lappia varten, jossa etäisyydet ovat pitkiä ja hotellit harvassa? Suihkuunkin olis varmaan hyvä päästä joka päivä, kun fillaroidessa tulee hiki.
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa makoilen viileässä ja pimeässä aitassa.
Hui!
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa jotain itä suomesta mitä nähtävyyksiä on, en ole siellä käynyt kun joskus 30 vuotta sitten kävin viimeks.
Viimeks kun ajelin läpi niin näin siilin ja narkkaavia teinityttöjä.
Tarkkailen näkyykö kaupungissa kivoja eläimiä.
Opiskelen (olen jo keski-ikäinen), syön terveellistä ruokaa uudesta sadosta, uin, pyöräilen, vaeltelen luonnossa, joogaan, teen lihaskuntoharjoitteita, mökkeilen, marjastan, yksi ulkomaanreissu, kalastan, käyn jossain museossa, kuuntelen musiikkia ja luen sateella, valvon myöhään, tarkkailen luontoa, kokkailen, hoidan kesäkukkia. Tämän kaiken jälkeen olen syksyllä täynnä energiaa ja voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen liikuntakyvyttömän monisairaan mieheni omaishoitaja, viides vuosi alkaa kesäkuussa eli aikani menee samaa rataa hoitotyössä oli kesä tai talvi. Vuorokauden ympäri olen varuillani koska miehelläni on myös muistisairaus toistuvine harhoineen joiden vallassa huutaa öisinkin minut hereille.
Suunnittele jokaiseen kesäpäivään jotain, mistä aidosti tykkäät. Vaikka, kun mies nukkuu. Voimia💖
Etätöitä mökillä . Yhden kuukauden loma, voi olla että joku pikku reissu tehdään etelän suuntaan tai lyhyempi reissu pohjoiseen Norjaan taii Ruotsiin jos ei jakseta Savoon tms lähteä. Kotkan seudulla mies haluaisi käydä, mutta itse en jaksaisi, kun se suunta on jo nähty
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa jotain itä suomesta mitä nähtävyyksiä on, en ole siellä käynyt kun joskus 30 vuotta sitten kävin viimeks.
Lappeenrannasta alkaen kuutostietä pitkin ylemmäs. Imatra, Simpele, Parikkala jne. Koko ajan nähtävää ja kesäistä tekemistä. Joensuuhun, Lieksaan, Nurmekseen, mihin vain.
Ps en minäkään ole käynyt länsirannikolla kuin vuosi se ja se taisi olla Eurajoella Jukolan viestissä. Kivilouhoksen näin. Aina ankeeta.
Reissatkaa kotimaassa, jää ne eurot tänne taloutta piristämään.
En mitään tavallisesta poikkeavaa.
PowerParkis menee koko kesä 🎢🎡🎠😍😎
Lomailen juhannuksesta syyskuulle.
- keikkaduunari
Käydään miehen kanssa Puolassa. Sitten on festarit, kotimaanreissu äidin kanssa toisille festareille, mökkiviikonloppu kaverin luona ja reissu pidemmän matkan päähän anoppilaan muutamaksi päiväksi. Siinä se loma sitten olikin.
Vierailija kirjoitti:
Reissatkaa kotimaassa, jää ne eurot tänne taloutta piristämään.
Kotimaan matkailussa pääsee nopeasti eroon rahoistaan. On ne hinnat niin kohdillaan.
No pitäis varmaan sitä sun tätä ja lastenkin kanssa tehdä jotain. Todellisuus on, että sairastan alkoholismia ja mulla aukee korkki tänäkin kesänä. Vaimo ei jaksa katsoa ja se lähtee lasten kanssa äitinsä luokse maalle. Minä kittaan alkukesän mietoja ja jossain kohti se menee väkeviin. En syö, en oikein nuku, en näe ketään ja niin edelleen. Aivan kamala olla, mutta tauti pistää juomaan lisää. Loman loppupuoliskolla joku kaveri, tai serkkupoika roudaa mut katkolle. Näin se on viime aikojen kesät menneet ja menee todennäköisesti tulevakin. Ihan sama mitä selitän ja suunnittelen, kun mä en loppuviimein ole tässä ruorissa. Menen minne virta väistämättä vie.
Lähden kuukaudeksi Välimeren rannalle
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee helle pysyn kotona tuulettimen kanssa jos siedettävän lämmintä lähden terassille.
Joo, samoin lähden terassille, jos on siedettävän lämmintä. Vähintään 25C, mielellään lähemmäs 30C.
Voimia sinulle 🍀