Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on kiusattu koko elämäni ajan jostain,

Vierailija
16.05.2026 |

milloin mistäkin. Pituudesta, kokoni ylipäätään on ollut ivan ja pilkan aihe,  ulkonäöstä muutoin, joskus olen vaan ollut se ärsyttävä ylimääräinen josta joku vaan päättää olla pitämättä ja ottaa siitä syyn jättää kaveriporukan ulkopuolelle.

Olen ollut kiusattu myös oman perheeni sisällä lähes koko nuoruuteni siihen asti, kun katkaisin välini lapsuudenperheeseen.

Jostain oudosta syystä olen kuitenkin löytänyt itselleni puolison ja saanut hänen kanssaan perheen. Minulla on myös jostain oudosta syystä ympärilläni ihmisiä, jotka varmaan aidosti tykkää minusta, kun haluavat olla yhteydessä minuun.

Mutta koko ajan minulla on tunne, että joko puoliso jättää tai että näille minusta tykkääville ihmisille paljastuu kuinka ärsyttävä olen, ja he jättävät minut. Joitakin tällaisiakin on ollut, jotka alkaa minusta pitämään, mutta sitten jonkun ajan kuluttua ei enää pidä yhteyttä. Eli jotain minussa on vialla. Miksi kuitenkin jotkut vaan sitkeästi pysyy elämässäni?

Onko saman kokeneita täällä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkautta tarvitse ansaita.

Vierailija
2/4 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet kantanut paljon kipua todella pitkän ajan, ja sellaiset kokemukset voivat jättää syviä epäilyksiä omasta itsestä. Mutta se, että jotkut ihmiset edelleen valitsevat sinut, rakastavat sinua ja pysyvät elämässäsi, kertoo jotain tärkeää. Kaikki eivät lähde pois siksi, että sinussa olisi jotain vialla. Joskus menneisyyden kiusaamisen ääni muuttuu todellisuutta voimakkaammaksi. Et todellakaan ole yksin näiden tunteiden kanssa.
https://basketballlegends.fun 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että olet kantanut paljon kipua todella pitkän ajan, ja sellaiset kokemukset voivat jättää syviä epäilyksiä omasta itsestä. Mutta se, että jotkut ihmiset edelleen valitsevat sinut, rakastavat sinua ja pysyvät elämässäsi, kertoo jotain tärkeää. Kaikki eivät lähde pois siksi, että sinussa olisi jotain vialla. Joskus menneisyyden kiusaamisen ääni muuttuu todellisuutta voimakkaammaksi. Et todellakaan ole yksin näiden tunteiden kanssa.
https://basketballlegends.fun 

Kauniisti kirjoitettu.

Vierailija
4/4 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus myös kiusatun pitää katsoa peiliin, niin pahalta kuin se saattaa tuntua. Varsinkin jos joka paikassa joutuu kiusatuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän