Ensimmäinen kaikinpuolin turvallinen kumppani löytyi nyt vasta viisikymppisenä
... ja aloin saada tajunnanräjäyttäviä orgasmeja.
Aiemmat miehet olleet epäjohdonmukaisesti lämpöä antavia, arvostelevia, manipuloivia.
Nyt löytyi lempeä, 100% hyväntahtoinen ja sopivasti tuhma mies, enkä tiennyt tällaista seksuaalista nautintoa olevan. Annamme ja saamme. Oon onnellinen.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinulla on taipumus valita tietyntyyppisiä miehiä, tulee nykyinenkin vielä sinut yllättämään.
Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. Ihminen toistaa lähes pakonomaisesti tekojaan, kunnes on valmis katsomaan niiden tarjoamia oppeja. Keski-ikä, tuo kriisiksikin kutsutussa tilanteessa ihminen alkaa paremmin hahmottamaan mitä siltä elämältään haluaa ja alkaa se voimaantuminen. Korkkarit kattoon, tää ilta on meille, super naisille.
Jess 😊
- Ap
Kaikki on siis aivan kuten edellisten miesten kanssa. Niin kauan kuin olette yhdessä, mies on sinusta ihana. Kun eroatte, muutat tarinaasi niin, että mies olikin aina huono ja kusipää. Ja missään vaiheessa et tajua, että ainoa yhdistävä tekijä kaikilla noilla "huonoilla" miehillä olet sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Eli puudelikoira kuonokopalla.
Happamia, sanoi 🦊 pihlajanmarjoista.
En ymmärrä näitä kommentteja taas.
No mutta ihanaa ja onnea! 💕
Ruuhkavuodet, vääränlaiset kumppanit, elämän kriisit, addiktiot, jne. voi viedä ihmisen kauas siitä mitä ja kuka hän itse on.
Turvan, rauhan ja armollisuuden pitää löytyä ensin itsestä. "Toista pitkin sä et voi itseesi matkustaa".
Mistäpä löytäisi ap:n kaltaisen naisen vielä tässä keski-iässä? Varattuja, pahasti rupsahtaneita tai häiriintyneitä kyllä riittää.
Ap, ymmärän mistä puhut. Minulle kävi samoin. 1,5 v oltu yhdessä ja tämä vain syvenee ja paranee. Molemmat pettyneet tarpeeksi elämässään.
Katkerat huutelee. Miksei lopulta voi muka se aurinko paistaa risukasaan? Mistä te arvostelijat tiedätte että vuosikymmeniä parisuhteissaan pettynyt ihminen on myös loppuelämänsä tuomittu pettymään? Entä jos lopulta löytyi se oikea?
Ollaan onnellisia me jotka ovat löytäneet mitä ovat kaivanneet.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärän mistä puhut. Minulle kävi samoin. 1,5 v oltu yhdessä ja tämä vain syvenee ja paranee. Molemmat pettyneet tarpeeksi elämässään.
Katkerat huutelee. Miksei lopulta voi muka se aurinko paistaa risukasaan? Mistä te arvostelijat tiedätte että vuosikymmeniä parisuhteissaan pettynyt ihminen on myös loppuelämänsä tuomittu pettymään? Entä jos lopulta löytyi se oikea?
Ihana kuulla nro 28. <3
Ja ehkäpä tämä auttaa niitä miehiä jotka epävarmoja kalunsa koosta. Keskiverto riittää.
Homma lähtee naisella nimittäin psyykeen puolelta. Olkaa puhtaita, arvostakaa naistanne, pitäkää huoli kiireettömyydestä, antakaa naisenne nauttia ennenkuin hätäilette oman laukeamisenne kanssa. Saatte kokea rakastelun panemisen sijaan; hekuman joka antaa voimia arkeen päiväkausiksi. 😙
- Ap
Juuri tuosta syystä ihastun vaan yli nelikymppisiin. Viimein on korvien välissä aivot. Ja nykyään on jo todella hyvännäköisiä viisikymppisiäkin olemassa. Ennenhän ne oli papparaisia kaikki.
Onneksi jo teininä tuli koettua se turvallisin eli oma veli
Vierailija kirjoitti:
No ei välttämättä ole tuomittu pettymään. Toki en haluaisi vertautua risukasaan, ja pitäisin pettymyksenä sitä, jos oikea seksikumppani löytyisi vasta eläkeikäisenä, kun fyysiset edellytykset harrastaa seksiä ovat heikot.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, mutta vielä parempi aloittaa ajoissa kuin elämän loppumetreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla nro 28. <3
Ja ehkäpä tämä auttaa niitä miehiä jotka epävarmoja kalunsa koosta. Keskiverto riittää.
Homma lähtee naisella nimittäin psyykeen puolelta. Olkaa puhtaita, arvostakaa naistanne, pitäkää huoli kiireettömyydestä, antakaa naisenne nauttia ennenkuin hätäilette oman laukeamisenne kanssa. Saatte kokea rakastelun panemisen sijaan; hekuman joka antaa voimia arkeen päiväkausiksi. 😙
- Ap
Riittääkö 5 cm?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on siis aivan kuten edellisten miesten kanssa. Niin kauan kuin olette yhdessä, mies on sinusta ihana. Kun eroatte, muutat tarinaasi niin, että mies olikin aina huono ja kusipää. Ja missään vaiheessa et tajua, että ainoa yhdistävä tekijä kaikilla noilla "huonoilla" miehillä olet sinä itse.
Hyvin kirjoitettu. Olen ajatellut samalla tavoin, vain naiset jälkiselittävät kumppaninsa huonoiksi. Miehet ovat rehellisempiä, eivät muuta tarinaa eron sattuessa,: seksikäs nainen on aina seksikäs, jälkeenpäin muisteltunakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei välttämättä ole tuomittu pettymään. Toki en haluaisi vertautua risukasaan, ja pitäisin pettymyksenä sitä, jos oikea seksikumppani löytyisi vasta eläkeikäisenä, kun fyysiset edellytykset harrastaa seksiä ovat heikot.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, mutta vielä parempi aloittaa ajoissa kuin elämän loppumetreillä.
Onhan se ideaalitilanne jos sen oikean löytää teininä ja saa hänen kanssaan viettää 70 vuotta. Mutta kaikille ei käy niin. Ja jos niin käykin vasta keski-iässä, niin hyvä sekin. Aikaa ei ehkä ole enää vuosikymmeniä ja alkaa tulla kropan puolesta kaikenlaista. Mutta koskaan ei ole liian vanha nauttimaan toisen ihmisen läheisyydestä ja siitä tunteesta että on jollekin tärkeä.
Mielikuvitusmiehensä ovat yleensä wanharouva Tyhjäpäälle vaarallisia ja pahoja. Ehkä hän saa siitä polttavampaa tunteenpaloa kun tämänkertainen alkaa pahastipitelemään ja pettämään häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu. Olen ajatellut samalla tavoin, vain naiset jälkiselittävät kumppaninsa huonoiksi. Miehet ovat rehellisempiä, eivät muuta tarinaa eron sattuessa,: seksikäs nainen on aina seksikäs, jälkeenpäin muisteltunakin.
Höpö höpö. Naiset ovat miehen kanssa niin kauan, kun vielä uskovat miehen potentiaaliin. He kyllä tiedostavat miehen puutteet, ja yrittävät viimeiseen asti kommunikoida niistä. Tätä miehet kutsuvat nalkuttamiseksi.
Miehen seksikkyys naisen silmissä on kokonaisuus. Pelkkä hyvä perse tai iso muna ei ole seksikästä. Seksikästä on juuri se asenne, millä mies suhdetta luotsaa. Turvallinen ja haluava. Sellaista miestä ei nainen jätä. Suhde vain syvenee ja paranee.
Fiksu nainen ei huutele miehensä puutteista maailmalle niin kauan kun hän uskoo mieheen. Jälkeenpäin toki voi rehellisesti todeta, miten asiat olivat. Ihan valtavan moni nainen sanoo, että sen ja sen kanssa oli hyvää seksiä, mutta muuten suhde oli täysin mahdoton.
Ihan mahtavaa! Löytyisipä mullekin joku turvallinen nallekarhu, joka osaa tuhmailla sängyssä. Huokaus. Itsekin viisikymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavaa! Löytyisipä mullekin joku turvallinen nallekarhu, joka osaa tuhmailla sängyssä. Huokaus. Itsekin viisikymppinen nainen.
Ne ovat harvinainen rotu. Ja kun sellaisen saa, voitte miehet uskoa että ominaisuuksianne ja panostustanne suhteeseen arvostetaan anteliaasti. Suhde on aina kahden kauppa, kun antaa niin saa. Eikä tarkoita pelkkää seksiä. Suhde on tolkuttomasti enemmän kuin pelkkää seksiä.
Hyvin oivallettu. Nimittäin sikäli oikeilla jäljillä, että ennen tätä viimeisintä ihanaa kumppania vietin paljon aikaa yksin. Sukelsin pohjan kautta pinnalle - mieliala siis. Ja lepäsin, pidin huolta itsestäni, ja tuotin itse itselleni nautintoa.
Ja nyt tuli tämä hyväntahtoinen, vakaa ja sopivasti tuhma mies, ja seksin saralla taivas aukesi.
- Ap