Oletko valmistautunut sotaan?
Joidenkin asiantuntijoiden mukaan sota alkaa Suomessa alkutalvella 2026. Oletko valmistautunut ja miten?
Kommentit (114)
Mun aikatauluun sopisi paremmin talvi 2027. Siirretään sinne 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikin tavoin! Miten sinä ap?
Tällä hetkellä mulla on suunniteltu syrjäinen paikka, johon voidaan lasten kanssa mennä. Tänä viikonloppuna hankin meille varusteita nopeaa lähtöä varten. Veisin lapset (ovat jo isoja) turvapaikkaan ja se on vielä auki, mitä voin sen jälkeen itse tehdä isänmaan puolesta.
Tiedän, että te varmasti luulette trolliksi, mutta ei ole mitään sellaista. Nukun yöni paremmin, kun tiedän olevani edes jotenkin valmistautunut.
Ap
Älä nyt nuku, monesti pommitukset alkaa yöllä !
Tulin eilen siihen tulokseen että meidän kylpyamme on kodin turvallisin paikka jos niin joskus kävisi, ei ikkunoita lähellä. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä mulla on suunniteltu syrjäinen paikka, johon voidaan lasten kanssa mennä. Tänä viikonloppuna hankin meille varusteita nopeaa lähtöä varten. Veisin lapset (ovat jo isoja) turvapaikkaan ja se on vielä auki, mitä voin sen jälkeen itse tehdä isänmaan puolesta.
Tiedän, että te varmasti luulette trolliksi, mutta ei ole mitään sellaista. Nukun yöni paremmin, kun tiedän olevani edes jotenkin valmistautunut.
Ap
Entäs jos drooni napsahtaa syrjäiseen paikkaan? Se on sitten siinä, eikö?
Mummoni on monesti jutellut siitä, että kesällä 1939 moni ei uskonut, että syksyllä Suomi on sodassa.
Vierailija kirjoitti:
Mummoni on monesti jutellut siitä, että kesällä 1939 moni ei uskonut, että syksyllä Suomi on sodassa.
Mitä sinun horisevalla mummollasi on tekemistä nykypäivän ja nykyisen maailmantilanteen kanssa? Rssät eivät olleet 1939 jumissa sodassa Ukrainan kanssa ja vieläpä alakynnessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Entäs jos drooni napsahtaa syrjäiseen paikkaan? Se on sitten siinä, eikö?
Niin se sitten on.
Ap
Joidenkin asiantuntijoiden mukaan on myös mahdollista että drooni lentää suoraan Puten bunkkeriin ja osuu sen idiootin kaljuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinun horisevalla mummollasi on tekemistä nykypäivän ja nykyisen maailmantilanteen kanssa? Rssät eivät olleet 1939 jumissa sodassa Ukrainan kanssa ja vieläpä alakynnessä.
Venäläiset eivät ole "jumissa" Ukrainassa. Viimeistään viiden vuoden päästä on täydet valmiudet aloittaa toisessa maassa. Jostain syystä ollaan tuudittauttu siihen, ettei heillä olisi täyttä mahdollisuutta aloittaa toimia samantien.
Igor, mene takaisin päiväunille.
Mitään sotaa ei tule.
Venäjä sotii Urkainaa vastaan seuraavat 10 vuotta.
Ja jos Venäjä yrittäisi hyökätä muualla, arvaa ottaako Ukraina maansa takaisin ?
Ja arvaa miten kävisi NATO+ Ukraina vastaan Venäjä ?
Luultavasti tulee sota tai sodanuhka, feikkisota, jolla saadaan veityä ihmisiltä tuhkatkin pesästä. Sitten olemmekin pian 15 minuutin kaupungeissa, itsemurhakolmiossa (neliöt). Pikkuhiljaa kusetus huipentuu.
Venäjä menettää miehiä Ukrainassa, mutta samalla värvätään koko ajan lisää.
Olen tilannut temusta aikakoneen ehtiäkseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin asiantuntijoiden mukaan on myös mahdollista että drooni lentää suoraan Puten bunkkeriin ja osuu sen idiootin kaljuun.
Putte nyt on vain osa tätä isoa peliä. Hänen kuolemisellaan ei olisi mitään virkaa.
Nuijasota tulee. Veistin jo oman puunuijan valmiiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isovanhemillani oli enemmän älliä kuin sinulla, pelkurikusipäällä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putte nyt on vain osa tätä isoa peliä. Hänen kuolemisellaan ei olisi mitään virkaa.
Ampuu itseään päähän kuten esikuvansa Berliinissä aikanaan
Jos se sinun asiantuntija on Mika Aaltola niin meillä on sota ollut jo monta vuotta, mutta ei vaan ole huomattu