Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen sijaan että yksikään päättäjä sanoisi että droonit EIVÄT OLE OK ilmatilassamme

Vierailija
16.05.2026 |

He kilpailevat siitä kuinka ilmoittaa kansalaisilleen nopeammin että juoskaa piiloon. Eikö ole käsittämätöntä 😅 nuo asiat pitäisi olla hallussa jo

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Drone operators are absolute psychopaths.

The military industrial complex turns humans into video game players to bypass the natural conscience. They strip away the human connection by putting a screen between the operator and the target. It is a calculated psyop designed to keep the hands clean while the money flows into the pockets of defense contractors. By gamifying death, they turn soldiers into mindless assets for a machine that views human life as nothing more than a data point to be erased.

Da, sergei. 

Vierailija
22/29 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti Ukraina provosoi, se on roistovaltio, että pitää vähän katsoa kenen kanssa on tekemisissä. 

No tottahan toki se on, ja juuri sen takia teidän kolkkahattujen raukkamainen hyökkäyssota on täysin oikeutettu? Luuletko että Ukraina haluaa olla teidän kanssa missään tekemisissä? Lopettakaa sota niin saadaan kaikki olla rauhassa. Te olette pelkkä roistokansa joka on läpi koko olemassa olonsa toistanut samoja asioita, ettekö te vieläkään opi? Miltä tuntuu olla maailman vihatun kansa, varsinkin kun olette itse sen aiheuttaneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ovat UKRAINALAISIA ohjuksia. 

Ei ole

Vierailija
24/29 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti Ukraina provosoi, se on roistovaltio, että pitää vähän katsoa kenen kanssa on tekemisissä. 

No tottahan toki se on, ja juuri sen takia teidän kolkkahattujen raukkamainen hyökkäyssota on täysin oikeutettu? Luuletko että Ukraina haluaa olla teidän kanssa missään tekemisissä? Lopettakaa sota niin saadaan kaikki olla rauhassa. Te olette pelkkä roistokansa joka on läpi koko olemassa olonsa toistanut samoja asioita, ettekö te vieläkään opi? Miltä tuntuu olla maailman vihatun kansa, varsinkin kun olette itse sen aiheuttaneet?

Nehän kiristää vain lisää rahaa, jos maksat enemmän niin sitten heillä tarkempi järjestelmä eikä harhaudu: Kai tuon ymmärtää jokainen sanomattakin että mistä kiikastaa. 

Vierailija
25/29 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo toinen sotaväsymyksessä laukaistu drone piti mennä Suomen ja Venäjän rajalle. Päätyikin Uudellemaalle. Saimme kuulla tästä varhain aamulla vauva palstalta.

Sori siitä.

Näytäpä todiste siitä droonista!

Vierailija
26/29 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, ry ssä huutaa kuin hinaaja joten hyviä iskuja niillä tehdään ja hyvään tarkoitukseen menee. Eipä minun per settä kaiva joku tuollainen viranomaisten panii kissa lähettämä täysin turha vaaratiedote, eikä kyllä käynyt edes mielessä jäädä kotiin jonkun tuollaisen takia edes vaikka siellä joku drone olisi edes ollut. Mieti nyt vähän millä todennäköisyydellä sellainen yksittäinen osuisi edes samalle suunnalle saati samoille neliökilometreillekään missä itse liikut.

Vierailija
27/29 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, ry ssä huutaa kuin hinaaja joten hyviä iskuja niillä tehdään ja hyvään tarkoitukseen menee. Eipä minun per settä kaiva joku tuollainen viranomaisten panii kissa lähettämä täysin turha vaaratiedote, eikä kyllä käynyt edes mielessä jäädä kotiin jonkun tuollaisen takia edes vaikka siellä joku drone olisi edes ollut. Mieti nyt vähän millä todennäköisyydellä sellainen yksittäinen osuisi edes samalle suunnalle saati samoille neliökilometreillekään missä itse liikut.

Niinpä. Hesessä on isompia vaaroja päivittäin jos vaikka työmatkaansa ajattelee. Voit koska vain joutua liikenteen tai jonkun peukunkäyttäjän tai roadmanin veitsen uhriksi, hengität hirveän määrän katupölyä koiransontineen ja saasteineen yms. Eikä niistä mitään vaaratiedotteita lähetellä.

Vierailija
28/29 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Hesessä on isompia vaaroja päivittäin jos vaikka työmatkaansa ajattelee. Voit koska vain joutua liikenteen tai jonkun peukunkäyttäjän tai roadmanin veitsen uhriksi, hengität hirveän määrän katupölyä koiransontineen ja saasteineen yms. Eikä niistä mitään vaaratiedotteita lähetellä.

Siksi käynkin burger kingissä enkä hesessä. Ja hampparitkin ovat parempia turvallisuuden lisäksi. 

Vierailija
29/29 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea haloo 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi