Miten kostaa narsitille
Haluan kostaa narsistille palavasti niin että häneen sattuu paljon. Miten voin kostaa? Olen itse empaattinen joten en pysty suunnittelemaan mitään rikoksia, ei mieli pysty viemään ajatuksia niin pitkälle kun empatia aina voittaa. Mutta miten saisin kostettua siten että hän menettäisi sen mitä eniten rakastaa eli omaisuutensa. Siitä hän välittää. Hän ei välitä lapsestamme ja haluan kostaan nimenomaan sen mitä teki lapselle. Jotenkin minusta tuntuu, että taloudellinen menetys voisi jopa toimia häneen. Miten tehdä se laillisesti.
Kommentit (27)
Taloudellinen menetys on oma menetyksesi yhteisen lapsen taloudessa
Tottahan jokainen empaattinen ihminen hautoo kostoja mielessään
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat itse nartisilta
En ole narsisti. Kostonhimo on luonnollinen tunne sen jälkeen kun joku on voittanut väärydellä ja valhein.
-ap
Ala oikein upeaksi ja menestyneeksi, se on paras kosto.
Jos haluat kostaa, et ole empaattinen.
Voittanut mitä? Kuulostat todella epäempaattiselta
Vierailija kirjoitti:
Taloudellinen menetys on oma menetyksesi yhteisen lapsen taloudessa
Tämä tajusin itsekin tuon kirjoituksen jälkeen, että lapsikin menettäisi sitten mm. perinnön. Joten vaikka teidänkin että nimenomaan omaisuuteen iskeminen on hänen arka kohtansa, se koskisi lapseenkin. Joten sekään ei käy kostoksi. Olet oikeassa ja lapselleni en vahinkoa halua. Mitä voisi narsistille tehdä laillisesti että hän joutuu kärsimään.
No sepä saattakin olla hankalaa narsistin kanssa. Itse olisi vain tyytyväinen, jos on päässyt eroon2
Vierailija kirjoitti:
Voitti viranomaiset puolelleen valehtelemalla.
Kannattaakohan tuohon lähteä narskun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No sepä saattakin olla hankalaa narsistin kanssa. Itse olisi vain tyytyväinen, jos on päässyt eroon2
Ei se riitä se on pahinta että narsisti voittaa eikä hänelle tule seurauksia.
Hommaa kostokroppa ja ala harrastamaan irtoseksiä
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat kostaa, et ole empaattinen.
Mutta jos kostamalla pystyy murskaamaan vihollisen ja sillä estämään vihollisen tulevat rikokset, silloinhan kosto on empaattinen teko vihollisen tulevia uhreja kohtaan. Teko on erittäin pyyteetöönkin koska uhrit eivät voi kiittää pelastumisestaan etukäteen. Kiperiä näkökulmia nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on tehnyt lapselle.
Voiko narsismia parantaa ? Rakenna omaa rauhaasi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakohan tuohon lähteä narskun kanssa?
Ei varmaan, jotenkin ajattelen että hän saisi sitten vielä uhriutua oikein kunolla jos kostaisin. Tiedän että paskan pää ei tajuaisi. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on tehnyt lapselle.
Laiminlyönyt lasta! Valehteli kaikenlaista! Ja mikään ei ole tässä maailmassa pyhempää kuin äidin kostonhalu! -ap
Kuulostat itse nartisilta