Olen käynyt yli 30 maassa ja tehnyt yli 100 matkaa
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli erikoista Prahan lentokentältä keskustaan metrolla matkustaessa?
En tiedä. En käyttänyt metroa, ei taida edes mennä. Käytin taksia.
HAHAA! Ethän sinä tollo ole käynyt edes lähimaissa!
Ota huomioon myös vuosi. Onko käyty 2026 vai 2005. Asiat muuttuvat.
Kelpaako transnistriassa leut vai ruplat?
Vierailija kirjoitti:
Romaniassa ei ole tullut käytyä
Vierailija kirjoitti:
Kuuluukin kai Moldovaan, sorry
Mä olen käynyt Ruotsissa kolmessa eri paikassa kymmenisen kertaa vain päiväkäyntejä, Tukholmassa useamman kerran, kerran Tallinnassa päivän reissun ja Leningradissa kolme päivää ryhmämatkalla Neuvostoliiton aikaan. Minne kannattaisi mennä kun olen jo iäkäs?
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli erikoista Prahan lentokentältä keskustaan metrolla matkustaessa?
Nyt yritän täällä aivot sauhuten miettiä, että millä olen siirtynyt kentältä hotellille Prahassa käydessäni. Enkä muista millään. Ehkä en metrolla, kun mieleen ei ole jäänyt mitään erikoista.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt Ruotsissa kolmessa eri paikassa kymmenisen kertaa vain päiväkäyntejä, Tukholmassa useamman kerran, kerran Tallinnassa päivän reissun ja Leningradissa kolme päivää ryhmämatkalla Neuvostoliiton aikaan. Minne kannattaisi mennä kun olen jo iäkäs?
Uudelleen Tallinnaan, jos edellisestä käynnistä on jo aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tallinnaan ja mielummin Riikaan. Jos haluaa lentää kauemmaksi niin Berliini, Praha, Krakova, Budapest. Budapestissä on kivoja kylpylöitä ja nähtävyyksiä.
Ok, minäpä kysyn. Nämä kaikki ovat paikkoja, joissa itse olen käynyt. Mitä söit yleensä lounaaksi käydessäsi Palaulla? Miten majoituit Yap -saarella? Kummasta pidit Laosissa enemmän Vientianesta vai Luang Prabangista? Millainen tunnelma sulle tuli Ruandan Kigalin Genocide Museumissa? Olitko Burundissa Bujumburassa vai enemmän maaseudulla? Mistä pidät eniten Kampalassa? Kävitkö Pohjois-Intiassa, Kullussa tai Manalissa vaikkapa? Intian Kanpur vai Pakistanin Khanpur tutumpi? Oletko käynyt Kambodzassa vain Phnom Phenissa vai myös muualla? Olitko Filippiineillä lähinnä Manilassa vai esimerkiksi myös Puerto Galerassa? Miltä sinusta näytti Port Sudanin siisteystilanne? Piditkö ruuasta Ammanissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö omatunto kolkuta? Olet lennellyt ympäriinsä.
Ei kolkuta yhtään. Ehkä lennän vielä Kalkuttaan.
Tervemenoa.
En tiedä, tarkistan asian jos menen